-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук; персональні комп’ютери)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що надаються учасниками викладаються українською мовою. Всі документи та додатки, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону.
Завершена
93 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 465.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 465.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 10:08 - 10.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження визнання переможця відкритих торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Номер:
7800b04ad57f4813b3f96a8b3e73f04f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-001664-a.a3
Назва:
Оскарження визнання переможця відкритих торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Скарга:
Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не було дотримано умов тендерної документації та відповідно до ч. 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- додатки.zip 23.11.2021 12:02
- СКАРГА В АМКУ № UA-2021-10-29-001664-a.pdf 23.11.2021 12:02
- Платіж.pdf 23.11.2021 12:21
- Відповідь замовника АМКУ.docx 23.11.2021 12:55
- 25.11.2021 (2).docx 25.11.2021 19:25
- 25.11.2021 (2).pdf 25.11.2021 19:25
- відхилення.pdf 07.12.2021 17:46
- рішення від 25.11.2021 № 26349.pdf 25.11.2021 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2021 № 26958.pdf 06.12.2021 11:21
- рішення від 03.12.2021 № 26958.pdf 07.12.2021 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2021 12:18
Дата розгляду скарги:
03.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2021 18:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2021 12:56
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2021 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідно до рішенняПостійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 03.12.2021 № 26958-р/пк-пз Хотинська міська рада скасувала рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ДІАВЕТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем за процедурою закупівлі - "3021000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук; персональні компютери)" Ідентифікатор закупівлі - UA -2021-10-29-001664-а
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про дискваліфікацію учасника
Номер:
1d6ad0e5da4240d694beace3567980c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-001664-a.a2
Назва:
Вимога про дискваліфікацію учасника
Вимога:
Враховуючи наведені невідповідності у вкладеному файлі, пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає вимогам закупівлі та відповідно до ч. 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» має підстави для відхилення та підлягає дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Невідповідність учасника.pdf 22.11.2021 12:18
Дата подачі:
22.11.2021 12:18
Опис причини скасування:
вимога не актуальна, тільки оскарження в АМКУ
Дата скасування:
23.11.2021 11:39
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
4e3d6776c3414e1d9b56c904944753ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-001664-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь вимога (1).docx 03.11.2021 09:02
Дата подачі:
02.11.2021 19:37
Вирішення:
Відповідно до вимоги повідомляємо. Тендерна документація щодо закупівлі 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук; персональні комп’ютери) відповідно до Додатку 1 Розділ 2 є вимога до Учасників, а саме: Учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про намір співпраці за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних продавців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати Замовнику у випадку перемоги
– дана вимога є досить розширеною, і ніяк не обмежує коло потенційних учасників
Статус вимоги:
Відхилено