-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт з влаштуванням пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 10:00 - 04.11.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
ffe7c24d1f3a43ce8219628934c15f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-000311-b.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога: «Довідка в довільній формі про огляд учасником приміщень, в яких здійснюватимуться проектні роботи визначені технічним завданням, погоджена з керівником технічної служби КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також, повідомляємо, що за даними МОЗ, станом на 2 листопада 2021 року: м. Львів віднесено до червоної зони, що фактично унеможливлює перебування постороніх осіб на території Клінічної лікарні. Дана вимога йде всупереч нормативним актам законодавства в сфері боротьби з вірусними захворюваннями і як Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова ви повинні дотримуватися чинної політики по боротьбі й запобігання поширенню з СOVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2021 14:30
Вирішення:
Шановний учаснику. Детально розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимога Замовника про надання довідки в довільній формі про огляд учасником приміщень, в яких здійснюватимуться проектні роботи визначені технічним завданням, погоджена з керівником технічної служби КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні розділи проектування (включаючи види та обсяги робіт) для розроблення проектно - кошторисної документації та коректно оцінити вартість проектних робіт за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на проектування даного об’єкта не передбачається. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника на конфеденційність інформації не відповідає дійсності.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника спрощеної закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення спрощеної закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури по закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником.
Враховуючи те, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі немає.
Також зазначаємо що дана вимога не суперечить нормативним актам законодавства в сфері боротьби з вірусними захворюваннями та КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» неухильно дотримується чинної політики по боротьбі й запобіганні поширення СOVID-19.
Крім цього, зазначаємо що рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2019 №18550, від 13.05.2020 № 9264, від 29.05.2020 № 10669, від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз стосуються конкретно визначених процедур закупівлі (а спрощена закупівля не є процедурою) і було прийняте виходячи з умов, що стосувались саме цих процедур закупівлель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 12:32