-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Торги відмінено
4 034 746.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 173.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 173.73 UAH
Період оскарження:
28.10.2021 16:37 - 09.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
стосовно рішення замовника
Номер:
1a729985223c4590b4ad1f65ca731e2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-005048-c.b5
Назва:
стосовно рішення замовника
Скарга:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
2. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРІЧ".
3. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС".
4. Зобов'язати Замовника надати ТОВ "ФОРІЧ" можливість усунити невідповідності згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ щодо рішення замовника 2.docx 28.12.2021 23:41
- Скарга до АМКУ щодо рішення замовника 2.docx 28.12.2021 23:42
- Скарга до АМКУ щодо рішення замовника 2.docx.p7s 29.12.2021 20:38
- рішення від 31.12.2021 № 28824.pdf 31.12.2021 15:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 795.pdf 17.01.2022 15:53
- рішення від 14.01.2022 № 795.pdf 19.01.2022 12:59
- Пояснення на скаргу.pdf 06.01.2022 15:50
- Пояснення АМКУ.docx 06.01.2022 15:50
- Пояснення АМКУ.docx 06.01.2022 15:50
- Пояснення на скаргу.pdf 06.01.2022 15:51
- Пояснення АМКУ.docx 06.01.2022 15:52
- Пояснення на скаргу.pdf 06.01.2022 15:52
- Пояснення АМКУ.docx 06.01.2022 15:54
- Пояснення на скаргу.pdf 06.01.2022 15:54
- Протокол від 21.01.22р. № 76-9-21 ск. ріш.pdf 21.01.2022 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2021 15:12
Дата розгляду скарги:
14.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2022 12:59
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2022 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
15.11.2021 року електронною системою було завершено аукціон на вищезазначену закупівлю (оголошення № UA-2021-10-28-005048-c) з оголошенням результату.
Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) 28.12.2021 року було оприлюднено інформацію про визначення Переможця торгів на закупівлю послуг вищезазначеної закупівлі (Протокол від 28.12.2021р. № 76-8-21).
Проте, 29.12.2021 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРІЧ» було подано скаргу (№UA-2021-10-28-005048-c.b5) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехсервіс» (далі – ТОВ «Енерготехсервіс») переможцем процедури закупівлі - Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2021-10-28-005048-c та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 14.01.2022р. № 795-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник скасовує рішення про визначення ТОВ «Енерготехсервіс» переможцем процедури закупівлі за вищевказаною процедурою закупівлі послуг, у зв’язку з рішенням Колегії від 14.01.2022р. № 795-р/пк-пз
Скарга
Виконана замовником
Скарга на противоправні дії Замовника
Номер:
d335fd50b1c640e880f4aa18fe67adb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-005048-c.c4
Назва:
Скарга на противоправні дії Замовника
Скарга:
Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРІЧ";
Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС"
5. Зобов'язати Замовника визнати ТОВ "ФОРІЧ" переможцем тендеру
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5 13.1 Інформаційна довідка можливості надання послуг.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 3 Наказ на директора Ребекевша.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 1 Розгляд тендерної пропозиції 76-4-21.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 6 протокол № 76-5-21 Розгляд тендерної пропозиції.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 8 Голоскубов С.М.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 9 Гриненко В.А..pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 10 Ракітін В.В..pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 4 Паспорт Код Ребекевша.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Додаток 7 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf.asice.zip 01.12.2021 15:09
- Скарга.pdf.p7s.zip 01.12.2021 15:10
- Додаток 2 Листи згоди на обробку персональних данних працівників та директора_copy.pdf.p7s.zip 01.12.2021 15:10
- Додаток 1 Розгляд тендерної пропозиції 76-4-21.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 5 13.1 Інформаційна довідка можливості надання послуг.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 3 Наказ на директора Ребекевша.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 6 протокол № 76-5-21 Розгляд тендерної пропозиції.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 8 Голоскубов С.М.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 4 Паспорт Код Ребекевша.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 7 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 9 Гриненко В.А..pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 10 Ракітін В.В..pdf 01.12.2021 15:10
- Додаток 2 Листи згоди на обробку персональних данних працівників та директора_copy.pdf 01.12.2021 15:10
- Скарга.pdf 01.12.2021 15:10
- рішення від 03.12.2021 № 26927.pdf 03.12.2021 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2021 №27621.pdf 15.12.2021 16:04
- рішення від 14.12.2021 №27621.pdf 17.12.2021 10:46
- Документи до скарги.rar 08.12.2021 16:56
- Пояснення та доповнення на скаргу.pdf 08.12.2021 16:56
- Пояснення АМКУ.docx 08.12.2021 16:56
- Протокольне рішення від 17.12.2021 № 76-6-21.pdf 17.12.2021 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2021 16:03
Дата розгляду скарги:
14.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2021 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.12.2021 10:47
Дата виконання рішення Замовником:
17.12.2021 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
15.11.2021 року електронною системою було завершено аукціон на вищезазначену закупівлю (оголошення № UA-2021-10-28-005048-c) з оголошенням результату.
Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) 22.11.2021 року було оприлюднено інформацію про визначення Переможця торгів на закупівлю послуг вищезазначеної закупівлі (Протокол від 22.11.2021р. № 76-5-21).
Проте, 01.12.2021 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРІЧ» було подано скаргу (№UA-2021-10-28-005048-с.с4) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехсервіс» (далі – ТОВ «Енерготехсервіс») переможцем процедури закупівлі - Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі Служби автомобільних доріг у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення,11-А (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2021-10-28-005048-c та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 14.12.2021р. № 27621-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, скасовано рішення про визначення ТОВ «Енерготехсервіс» переможцем процедури закупівлі за вищевказаною процедурою закупівлі послуг, у зв’язку з рішенням Колегії від 14.12.2021р. № 27621-р/пк-пз
Скарга
Скасована
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
ced8bd59f78c4bbd9d34775d4f1170d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-005048-c.b3
Назва:
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Стосовно безпідставного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ФОРІЧ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ щодо рішення замовника.docx 30.11.2021 18:43
- Додаток 1 Розгляд тендерної пропозиції 76-4-21.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 5 13.1 Інформаційна довідка можливості надання послуг.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 6 протокол № 76-5-21 Розгляд тендерної пропозиції.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 3 Наказ на директора Ребекевша.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 8 Голоскубов С.М.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 9 Гриненко В.А..pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 10 Ракітін В.В..pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 7 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 4 Паспорт Код Ребекевша.pdf 30.11.2021 18:44
- Додаток 2 Листи згоди на обробку персональних данних працівників та директора_copy.pdf 30.11.2021 18:44
- Скарга.pdf 01.12.2021 12:18
- Додаток 5 13.1 Інформаційна довідка можливості надання послуг.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:37
- Додаток 3 Наказ на директора Ребекевша.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:37
- Додаток 1 Розгляд тендерної пропозиції 76-4-21.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:37
- Додаток 6 протокол № 76-5-21 Розгляд тендерної пропозиції.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:38
- Додаток 8 Голоскубов С.М.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:38
- Додаток 9 Гриненко В.А..pdf.asice.zip 01.12.2021 13:38
- Додаток 10 Ракітін В.В..pdf.asice.zip 01.12.2021 13:38
- Додаток 7 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:38
- Додаток 4 Паспорт Код Ребекевша.pdf.asice.zip 01.12.2021 13:38
- Додаток 2 Листи згоди на обробку персональних данних працівників та директора_copy.pdf.p7s.zip 01.12.2021 13:38
- Скарга.pdf.p7s.zip 01.12.2021 13:38
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.12.2021 13:39
Скарга
Скасована
Щодо термінів виконання робіт
Номер:
c7a68d4ca1774ad5a78d5285d9f828e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-005048-c.a2
Назва:
Щодо термінів виконання робіт
Скарга:
Згідно умов тендерної документації Замовник встановив термін виконання робіт до 31.12.2021, тобто на виконання робіт залишиться менше місяця (із врахуванням термінів на проведення тендеру та укладання договору, без врахування можливості оскарження в АМКУ).
Враховуючи, те що будівля експлуатується (без звільнення приміщень від працівників), а інша частина робіт буде здійснюватися назовні (у грудні місяці, під час заборони виконання зовнішніх будівельних робіт, у з зв'язку із несприятливими погодними умовами), а саме: ремонт даху, відмостка та інше, можливо зробити висновок, що роботи вже виконані, або Замовник повинен прийняти неякісно виконані роботи.
Виникає запитання: у разі належного виконання робіт Замовник передбачає перенесення термінів виконання робіт/пролонгацію договору на 2022 рік?, як варіант, лише на вищезгадані види роботи?
З приводу вищенаведеного наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації у частині термінів виконання робіт, надання послідовності виконання робіт та технології її виконання, із графіком фінансування.
У разі відсутності відповіді на вимогу, будемо вимушені звернутися до Керівництва Укравтодору, щодо уваги до зазначеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
07.11.2021 18:51
Скарга
Скасована
Щодо термінів виконання робіт
Номер:
29b399f042174389b0df904c2e70ac78
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-005048-c.a1
Назва:
Щодо термінів виконання робіт
Скарга:
Розділом 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі, у тому числі:
1. Учасники закупівлі в свої діяльності повинні використовувати систему управління якістю в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження необхідно надати у складі пропозиції діючий сертифікат ISO 9001:2015 виданий учаснику;
2. Учасники закупівлі в свої діяльності повинні використовувати систему екологічного управління якістю в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження необхідно надати у складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015 виданий учаснику;
3. Учасники закупівлі в свої діяльності повинні використовувати систему екологічного управління якістю в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель. Для підтвердження необхідно надати у складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015 виданий учаснику;
4.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.11.2021 18:34