-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт проїзної частини вул. Паровозної (від вул. Вишневої до Миколаївського шосе) в м. Херсоні
Завершена
13 841 408.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 207.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 207.04 UAH
Період оскарження:
28.10.2021 16:29 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
be4722511fef4366bc36589d229d8851
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-010076-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Через електронну систему закупівель Prozorro 28.10.2021 було оголошено закупівлю «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Паровозної (від вул. Вишневої до Миколаївського шосе) в м. Херсоні» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-28-010076-a). Згідно з Протоколом засідання тендерного комітету державної установи «Місцеві дороги Херсонщини» №491 від 02.12.2021 р. пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" (далі - ДП «ЛИДЕР») визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Паровозної (від вул. Вишневої до Миколаївського шосе) в м. Херсоні» за кодом CVP за ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг.
Вважаємо, що рішення прийнято із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне:
Відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛИДЕР" не відповідає вимогам тендерної документації а саме:
1. Відповідно до розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник процедури закупівлі має підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених замовником відповідно до статті 16.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. ДП «ЛИДЕР» в підтвердження про наявність документально підтвердженого досвіду виконання (аналогічного) за предметом закупівлі договору надано довідку відповідно до якої ДП «ЛИДЕР» підтверджує відповідність таким вимогам згідно договору №38/ДУ від 07.05.2020 р. «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Паравозної (від залізничного переїзду №518 до вул. Вишневої) в м. Херсон», однак Замовником встановлено вимогу надання документального підтвердження досвіду виконання робіт в обсязі: Улаштування основ та покриттів з щебенево-піщаної суміші ЩПС-20, обробленої цементом, товщиною не менше 13см – 6050 м2; Улаштування дорожніх покриттів із збірних залізобетонних плит площею до 10,5м2 – 800 м3. Відповідно до наданих ДП «ЛИДЕР» документів, учасником не підтверджено виконання обсягу основних видів робіт які встановлені в тендерній документації поза як учасником надано Акти виконаних робіт до договору зазначеного у довідці згідно з якими виконано роботи з Улаштування основ та покриттів з щебенево-піщаної суміші ЩПС-20, обробленої цементом, товщиною не менше 13см в обсязі 5348,43 м2, що підтверджує не виконання вимог тендерної документації Учасником в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо інформації про наявність асфальтобетонного заводу. Відповідно до довідки про наявність асфальтобетонного заводу №11/11/3 від 11.11.2021 р. не зазначено тип асфальтобетонного заводу. Атестат виробництва №АВ.ВА.135-21 від 22.04.2021 виданий ДП «Дорожній науково-технічний центр» ДП «ДОРЦЕНТР» відсутній в реєстрі Атестатів виробництва, який розміщено на офіційному сайті ДП «ДОРЦЕНТР» (http://roadcontrol.com.ua/nashi-poslugy/).
Щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовником встановлено необхідну мінімальну кількість техніки, яка обов’язково включається Учасником до довідки. Учасником надано довідку №11/11 від 11.11.2021 р., однак до зазначеної довідки не включено необхідну мінімальну кількість техніки. Так Учасником не надано підтвердження наявності наступних одиниць обов’язкової техніки: Автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 5т – 2 од. Зазначено FOTON BJ1043, 2006 р. який за своїми технічними характеристиками має вантажопідйомність 2,5 т; Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 – 1 од. Зазначено WIRTGEN W200F, яка за своїми технічними характеристиками має ширину фрезерування 2000; Компресори пересувні, продуктивністю не менше 2,2 м3/хв – 1 од. Зазначено СО-7б, який за своїми технічними характеристиками має продуктивність 0,5 м3/хв.; Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, не менше 16 т – 1 од. Жоден із запропонованих котків у вищезазначеній довідці не має маси 16 т.; Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8-13 т – 4 од. Учасником надано такі марки та моделі котків HAMM HD 130 (14,2 т.), HAMM DV 90VV (12,5 т.), HAMM HD 70 (7,3 т.), HAMM HD 75 (7,68 т.), HAMM 90 (9,3 т.), HAMM GRW 18 (14,5 т.) із зазначеного переліку лише 2 котки HAMM DV 90VV (12,5 т.) та HAMM 90 (9,3 т.) відповідають встановленим вимогам чого не достатньо, оскільки замовником вимагалося 4 одиниці.
2. Відповідно до розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник процедури закупівлі Учасник має надати проєкт Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації); (додано в окремому файлі) та договірної ціни (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків.
Документи тендерної пропозиції завантажено та підписано 18.11.2021 р. серед поданих документів ДП «ЛИДЕР» надано Договірну ціну на «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Паравозної (від залізничного переїзду №518 до вул. вишневої) в м. Херсоні із посиланням на ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013. 08.11.2021 набув чинності наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві".Цим наказом затверджено такі кошторисні норми:- "Настанова з визначення вартості будівництва»;- «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Настанова з визначення вартості будівництва є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. З 08.11.2021 втратив чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Попередньо наказом Мінрегіону від 15.06.2021 № 156 затверджені та введені в дію кошторисні норми України на ремонтно-будівельні роботи та експлуатацію будівельних машин та механізмів, які мають використовуватися при визначенні вартості ремонтно-будівельних робіт та експлуатації будівельних машин та механізмів. Разом з тим, наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 "Деякі питання ціноутворення у будівництві" (набрав чинності 01.10.2021) затверджено: - Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва; - Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Враховуючи вище зазначене, ДП «ДИДЕР» надано договірну ціну що не відповідає чинним нормативно-правовим актам які є обов’язковими для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
На підставі зазначеного вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ДП «ЛИДЕР» Ваші дії як замовника щодо визначення ДП «ЛИДЕР» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 08.12.2021 09:53
Дата подачі:
04.12.2021 23:16
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, усі звернення до замовника від учасника, пропозиція якого відхилена, повинні відноситися лише до власної тендерної пропозиції. Аналогічну позицію має й Орган Оскарження - рішення Колегії АМКУ від 12.03.2021 № 4881-р/пк-пз, процедура закупівлі — UA-2021-01-28-006759-c.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно вимог ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН В.2.3-4:2015 технологія та процес улаштування асфальтобетонного покриття, у т.ч. покриття з ЩПС, не відрізняються від технології укладання щебенево-піщаної суміші ЩПС-20, обробленої цементом, при цьому товщина шару також не впливає на технологічний процес виконання робіт. Вважаємо, що учасником наданими актами у складі тендерної пропозиції підтверджені вимоги тендерної документації.
Щодо відсутності в реєстрі Атестатів виробництва, який розміщено на офіційному сайті ДП «ДОРЦЕНТР» (http://roadcontrol.com.ua/nashi-poslugy/).
Згідно вимог Постанови КМУ від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/835-2015-%D0%BF#n12 встановлені переліки відкритих даних, які замовник ураховує при оцінці тендерних пропозицій. Зазначений Вами реєстр до таких даних не відноситься та станом на дату розгляду тендерних пропозицій останній запис датовано 31.03.2021. Тому не має підстав вважати, що учасником не отримано наданий у складі пропозицій атестат виробництва.
Щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Нам не зрозуміло яким чином встановлені технічні характеристики техніки, що визначені у вимозі ТОВ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ".
1. Фреза дорожня має ширину фрезерування від 1900 до 2100 в залежності від типу барабану.
2. Автомобіль бортовий Foton з посиленою підвіскою (ресорний вузол) має вантажопідйомність 5 т.
3. Катки дорожні в залежності від комплектації, амплітуди вібрації та кількості баласту мають наступні показники ваги згідно заводських технічних характеристик:
НД130 – 12,0-14,20тн.
НД70 7.2-9.0 тн.
НД 75 – 7.6-9.5 тн.
GRW 18- 15-28 тн.
4. Компрессор СО7б може бути підвищеної потужності до 2.3м3/хв.
Таким чином, надана у складі пропозиції учасника техніка, відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо Договірної ціни із посиланням на ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013.
Відповідно до Листа Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 у разі якщо на дату введення в дію Настанов розпочато процедури закупівель/спрощені закупівлі, умовами яких передбачений порядок розрахунку договірної ціни учасника відповідно до національних стандартів з ціноутворення у будівництві (далі – ДСТУ), замовником може бути прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
У разі якщо зміни не вносяться і за умовами закупівель/спрощених закупівель, розпочатих до 08.11.2021, тендерна пропозиція (договірна ціна) учасника мала бути розрахована відповідно ДСТУ, то вона має бути обчислена відповідно до ДСТУ. Враховуючи, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, і що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі. В подальшому, за необхідності, здійснюється внесення змін до умов укладеного договору в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановами. Перерахування договірної ціни відповідно до Настанов здійснюється за згодою сторін, коли таке перерахування передбачено умовами укладеного договору. Посилання на Лист https://www.minregion.gov.ua/wpcontent/uploads/2021/11/vyhidnyjlyst_dlrks1939203__0aa3k5evj-1.pdf
Статус вимоги:
Не задоволено