-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021-2015 :33140000-3 - Медичні матеріали
Завершена
199 737.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150.24 UAH
мін. крок: 0.1% або 150.24 UAH
Період оскарження:
28.10.2021 16:23 - 03.11.2021 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконне рішення уповноваженої особи Замовника
Номер:
1e822a2e250840fba530520621aa3c1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-002845-b.a3
Назва:
Незаконне рішення уповноваженої особи Замовника
Вимога:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою за № 33 від 17.11.2021 року було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Лот 4 - 33141420-0 - Хірургічні рукавички) учасника торгів – ФОП Іл’ян А.М., з таких підстав:
Крім того, згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі, передбачено подання учасником у складі пропозиції – Цінову пропозицію, яка повинна відповідати зразку наведеному у Додатку 4 до Оголошення, з урахуванням технічних характеристик викладених у Додатку 3 до Оголошення. Учасник ФОП Іл’ян А.М., надав у складі документів пропозицію, проте кількість товару не відповідає інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладених в Додатку 3 до Оголошення. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Іл’ян А.М., містить кількість запропонованого товару у кількості в два рази меншою ніж визначено умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме Додатку 3 до Оголошення.
З огляду на зазначене пропозиція Іл’ян А.М., не відповідає медико-технічним (кількісним) вимогам замовника та підлягає відхиленню.
Вказане рішення є незаконним з наступних підстав:
Замовником згідно тендерної документації встановлено наступні вимоги:
• Згідно файлу «Додаток 4 Пропозиція щодо участі» Замовником завантажено зразок Пропозиції, що надається учасником у разі застосування спрощеної закупівлі, та зазначено, що Пропозиція подається у наведеному вигляді та учасник не повинен відступати від даної форми.
- Стовбець 3 Таблиці файлу Пропозиція іменований Замовником «Кількість, шт.».
- Цінова пропозиція учасника повинна відповідати зразку наведеному у Додатку 4 до Оголошення, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених у Додатку 3 до Оголошення.
• Згідно файлу ОГОЛОШЕННЯ Розділ 4. Інструкція з підготовки пропозиції:
ч. 1.Зміст, спосіб та порядок подання пропозиції – пропозиція учасника має містити інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток № 3);
ч. 4. 4.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема, підписаний Додаток 3 до документації спрощеної закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку 3 документації спрощеної закупівлі.
Згідно стовбця 3 таблиці Додатку 3 Замовником визначено одиниці виміру продукції до закупівлі, та по всім дванадцяти позиціям Лоту № 4 одиницею виміру зазначено «пара».
Згідно стовбця 4 таблиці Додатку 3 Замовником визначено кількість продукції до закупівлі.
Згідно завантаженого файлу «МТВ» ФОП Іл’ян А.М., підтверджує свою можливість і готовність виконувати вищезазначені вимоги Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Більш того завантажений файл «Гарантія виробника лот 4» містить гарантійний лист виробника, яким підтверджується можливість поставки ФОП Іл’ян А.М., товару, що є предметом закупівлі, у відповідній кількості, якості, з відповідним терміном придатності не менше 80 % від загального терміну придатності товару, та відповідні терміни визначені тендерною документацією. У Гарантійному листі виробника, відповідно до вимог Додатку 3, визначено кількість продукції та одиниці виміру продукції – «пара».
Таким чином, Пропозиція учасника ФОП Іл’ян А.М., повністю відповідає всім вимогам Замовника:
- Дотримано форму Пропозиція відповідно Додатку 4 Пропозиція щодо участі;
- Кількість запропонованого товару повністю відповідає інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладених в Додатку 3 Технічні характеристики.
Твердження уповноваженої особи замовника про те, що Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Іл’ян А.М., містить кількість запропонованого товару у кількості в два рази меншою ніж визначено умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме Додатку 3 до Оголошення не відповідає дійсності, є невірним та упередженим.
З Документації Замовника чітко зрозуміло (Додаток 3), що одиницею виміру за всіма позиціями Лоту № 4 є «пара», тому стовбець 3 Таблиці файлу Пропозиція «Кількість, шт.» означає кількість штук пар. Законом передбачено та визначено практикою закупівель в системі «Прозоро» основним та визначальним критерієм оцінки є виконання медико-технічних вимог Замовника, які визначають і уточнюють, в тому числі і кількісні показники товару.
Як визначено Замовником у тендерній документації Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови договору про закупівлю згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
Можливо, уповноважена особа дійшла хибного висновку про те, що назва стовбця 3 Таблиці файлу Пропозиція «Кількість, шт.» в даному конкретному випадку передбачає автоматичне помноження на два кількості товару, визначеної Додатком 3 до Оголошення з одиницею виміру «пара». Однак дане припущення є в корні невірним та непрофесійним виходячи з наступного:
- За позиціями 7,8,9,10,11 згідно Додатку 3 Замовником визначено технічну вимогу: анатомічна форма: ліва та права. Тобто в будь-якому випадку дані позиції мають обліковуватися лише як пара. Інакше Замовнику потрібно було вказати потребу окремо в лівих та правих рукавичках в штуках, це ще не беручи до уваги можливість потреби лише в одній рукавичці. Внаслідок цього Замовник може отримати лише ліві або лише праві рукавички на цілком законних підставах;
- За позицією 12 згідно Додатку 3 Замовником визначено технічну вимогу: повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору. Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс. Таким чином одна пара за даною позицією містить 4 рукавички. Просте множення потреби замовника – 5 пар на два дає лише 10 рукавичок, в той час як насправді має бути 20 (5Х4).
Таким чином, ФОП Іл’ян А.М., виконано всі вимоги Замовника та відхилення його пропозиції є неправомірним.
Більш того, згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою за № 29 від 15.11.2021 року було прийнято рішення визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Лот 4 - 33141420-0 - Хірургічні рукавички) учасника торгів – ФОП Гужова О.Ю., та укласти договір про закупівлю з переможцем торгів. ФОП Гужова О.Ю., теж вірно зрозуміла вимоги документації Замовника і надала аналогічно складену цінову пропозицію і була визнана переможцем.
В будь-якому випадку є незрозумілими дії особи, що оцінює пропозицію та відхиляє її з причин які не впливають і не вплинуть у майбутньому на кількість продукції до закупівлі (потреба Замовника визначна кількістю в парах, що повністю відповідає пропозиції ФОП Іл’ян А.М., в парах), а лише затягнуть час отримання закладом дуже необхідних в період зростання захворюваності населення (громада в червоній зоні) засобів індивідуального захисту (рукавички).
Згідно ч. 6 ст. 11 Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
З метою усунення порушення законодавства Замовником, а також керуюсь Законом України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Лот 4 - 33141420-0 - Хірургічні рукавички) – ФОП Іл’ян Артем Маринович.
Результати розгляду даної Скарги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю та суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 13:30
Вимога
Відкликано скаржником
Незаконне рішення про визнання переможцем
Номер:
a7e6da2ee5a0407c885bf5bba9176cfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-002845-b.a2
Назва:
Незаконне рішення про визнання переможцем
Вимога:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою за № 29 від 15.11.2021 року було прийнято рішення визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Лот 4 - 33141420-0 - Хірургічні рукавички) учасника торгів – ФОП Гужова О.Ю., та укласти договір про закупівлю з переможцем торгів.
Вказане рішення є незаконним з наступних підстав:
Замовником згідно тендерної документації встановлено наступні вимоги:
• Згідно файлу ОГОЛОШЕННЯ Розділ 4. Інструкція з підготовки пропозиції:
ч. 1.Зміст, спосіб та порядок подання пропозиції – пропозиція учасника має містити інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток № 3);
ч. 4. 4.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема, підписаний Додаток 3 до документації спрощеної закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку 3 документації спрощеної закупівлі.
• Згідно файлу Додаток 3 Технічні характеристики Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначено, що Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим у даному додатку до Документації. За поз. 12 Лот № 4 Замовником вказано наступні вимоги:
Лот 4 -ДК 021:2015: 33141420-0 Хірургічні рукавички
12 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,5 пара 5 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань.
Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок.
Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору, не повинна викликати алергію, повинна бути без пудри з внутрішньою поверхнею вкритою полімерами, що може одягатись на мокрі руки, текстурована, повинна мати:
- довжину не менше 290 мм
- повинна мати товщину в зоні пальців не менше 0,16 мм, в зоні долоні не менше 0,15 мм та в зоні манжети не менше 0,14 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права).
Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс, повинна бути з пудрою, текстурована, повинна мати :
-довжину не менше 285 мм
- повинна мати товщину в зоні пальців не менше 0,22 мм, долоні не менше 0,19 мм , а в зоні манжети, не менше 0,16 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права).
Повинна мати розмір 7,5.
Повинні бути стерильними, апірогенними та нетоксичними
Повинні бути для одноразового використання.
Повинні бути запаковані 2 пари в стерильну індивідуальну упаковку.
Та чітко зазначено, що «Виконання технічних вимог обов’язкове. При невиконанні технічних вимог пропозиція буде відхилена.»
• Згідно файлу Додаток 1 Перелік документів Замовником визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі та вимогам до учасників спрощеної закупівлі, серед іншого учасник повинен надати:
- Декларацію про відповідність згідно діючого Технічного Регламенту з додатками, що підтверджують склад та форму випуску, яка зазначена в медико-технічних вимогах (додаток 3)
Всупереч вимогам Замовника та Тендерної документації закупівлі учасник ФОП Гужова О.Ю., за поз. 12 Лот № 4 було запропоновано продукцію, яка не відповідає медико-технічним вимогам Замовника, завантажено Декларацію про відповідність № 03-2 та сертифікат якості, які також підтверджують невідповідність запропонованого ФОП Гужова О.Ю. товару медико-технічним вимогам Замовника.
Тобто за поз. 12 Замовником було зазначено наступну вимогу:
- Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок;
- Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору, не повинна викликати алергію, повинна бути без пудри з внутрішньою поверхнею вкритою полімерами, що може одягатись на мокрі руки, текстурована;
- Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс, повинна бути з пудрою, текстурована.
ФОП Гужова О.Ю. натомість пропонує і першу і другу пару рукавичок з латексу, що також підтверджується наданими нею документами.
Таким чином пропозиція ФОП Гужова О.Ю. не відповідає медико-технічним вимогам замовника та підлягає відхиленню.
- Розділ 5. Порядок проведення аукціону та оцінка пропозицій ч. 2 Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
- 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Однак не зважаючи на явну невідповідність пропозиції учасника ФОП Гужова О.Ю. умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, уповноваженою особою, сподіваємося помилково, прийнято рішення про визначення її переможцем.
Залишається незрозумілим, як встановивши у тендерній документації чіткі вимоги до предмету закупівлі, Замовник на стадії оцінки пропозицій безпідставно змінює критерії оцінки пропозицій учасників.
Вказане суперечить принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою усунення порушення законодавства Замовником, а також керуюсь Законом України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Гужова О.Ю. та відхилити її пропозицію як таку, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю та суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2021 13:26
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.11.2021 12:02
Вимога
Залишено без розгляду
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
441eb9a2a0724205b11d2518bfc9e43a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-002845-b.a1
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пропозиція.pdf 02.11.2021 16:05
Дата подачі:
02.11.2021 16:05
Вирішення:
На ваш запит щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині виділення для Вас окремого лоту надаємо відповідь:
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон) предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
На підставі викладеного, вирішено оголошення залишити без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 10:39