-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії спини, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю, Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії, Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії новонароджених, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю, Стілець хірургічний, код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 36867 Операційний стіл, універсальний, мобільний, код НК 024:2019: 32307 Стілець операційний
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.
Торги не відбулися
36 165 467.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 827.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 180 827.33 UAH
Період оскарження:
28.10.2021 15:30 - 25.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
до строків поставки предмету закупівлі
Номер:
fb3fcbf4142441e18e3b836be3d402fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-004218-c.c5
Назва:
до строків поставки предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, детально вивчивши тендерну документацію, просимо Вас внести зміни до умов закупівлі у частині про строк поставки.
З огляду на строки, вказані електронною системою закупівель вимоги до дати поставки не можуть бути виконані. Орієнтовний термін виготовлення 11 системних столів - 8 тижнів з дати внесення передоплати. Обладнання такого класу є імпортним, оскільки українські виробники таких столів відсутні. Доставка та митне оформлення в Київ, Україна, займає приблизно 1 тиждень.
Останній строк подачі тендерних пропозицій – 29 листопада 2021 року. З огляду на те, що процедура закупівлі є відкритими торгами з публікацією англійською мовою, нею передбачена прекваліфікація. Прекваліфікація може тривати строком до 20 днів, після чого настає період оскаржень (5 днів) про допущення чи недопущення учасників до аукціону. Таким чином, аукціон не може настати раніше ніж 6 грудня. Після цього настає період оскарження визначеного переможця і договір може бути підписаний не раніше ніж за 10 днів, тобто 16 грудня.
Враховуючи умови цієї тендерної процедури, проведення аукціону та підписання договору, поставка фізично не може бути здійснена до 10 грудня.
Просимо Вас змінити умови поставки на наступні: "Умови поставки - 9 тижнів після підписання договору".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2021 15:58
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-10-28-004218-c.c5 від 15-11-21, 15:58:42 та повідомляємо, що система встановлює максимальні терміни щодо проведення процедури закупівлі, натомість замовник має можливості розглянути пропозиції учасників у найкоротші строки. На даний момент у Замовника відсутні можливості продовження строків поставки обладнання на вимогу учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
let's see what will happen
Номер:
53a9fc5735ca4f8a99d9a802e4fa1d9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-004218-c.a4
Назва:
let's see what will happen
Вимога:
подивимось що буде
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2021 17:44
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-10-28-004218-c.a4 від 12-11-21, 17:44:08 та повідомляємо, що дана вимога не містить по суті вимог щодо предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.11.2021 17:17
Вимога
Вирішена
your next answer
Номер:
a603cac5a20842f3b7bd105d0643deb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-004218-c.b3
Назва:
your next answer
Вимога:
We clearly required to provide realistic delivery time and to split tables from chair into the second lot. You either do not understand or sabotaging this tender. We will wait until it will fail again and will be reissued with realistic terms.
Ми чітко вимагали забезпечити реалістичний час доставки та розділити столи зі стільця на другий лот. Ви або не розумієте, або саботуєте цей тендер. Ми почекаємо, поки він знову вийде з ладу і буде перевидано з реальними умовами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2021 14:45
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-10-28-004218-c.b3 від 09-11-21, 14:45:47 та повідомляємо, що наразі відсутня можливість поділу предмета закупівлі та зміни термінів поставки.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
your answer
Номер:
3e340759f5814fb2be76c62981a9ecc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-004218-c.b2
Назва:
your answer
Вимога:
Graetesj?! Vona chitko mistitj!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2021 16:55
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-10-28-004218-c.b2 від 04-11-21, 16:55:56 та повідомляємо, що вона не містить вимог щодо предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
various terms
Номер:
24563213016d4cc1b1212dfb1ddc817f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-004218-c.a1
Назва:
various terms
Вимога:
Dear UMPB,
You issue this tender for 3rd or 4th time. It has INCREDIBLE and NOT NECESSARY complicated specification. That I say as a many years practicing surgeon and former chief of the ward.
Who was tailoring it worth a nail in the head. It seems that if you would buy hangers, you would issue specification on 5 pages...
Next. If you would issue this tender in Summer - delivery time till the end of the year would be more or less acceptable.
But you left the same delivery time NOW!
Look:
Auction - 12/04/2021
Complaints time - 12/14/2021
Contract - 12/24/2021
12/25/2021 - Christmas.
And you want delivery till 12/20/2021???
Shall we expect that authors of your tenders will start using their brains? Or Mission Impossible?
You cannot complete this unlucky OhMatDit since the time when I was studied in Kyiv postgraduate courses in 1984-8. And the way you are using now, you will equip it within next 30 years! Maybe.
We were working very carefully on this tender. One manufacturer was even ready to supply all but except the chair. Chairs and OP tables are not produced by the same producers.
So, my advise:
1. Simplify specification to the reasonable.
2. At least split the tender in two lots and separate chair from tables.
3. To make delivery time 120 days from contract date. Earlier delivery allowed.
Without such amendments we are not in a position to waste our manpower for this dead project.
I do not want to demand. Frankly speaking, your tenders requiring unproportional time spending in comparison with others. For example MZU specifications are on one, maximum two pages. Heavy complication is not a sign of professionalism.
Respectfully,
------------------------------------------------
Шановний UMPB,
Ви оголошуєте цей тендер третій чи четвертий раз. Він має НЕЙМОВІРНІ і НЕ ПОТРІБНІ складні характеристики. Це я говорю як багаторічний практикуючий хірург і колишній завідувач відділенням.
Хто його шив, вартий цвяха в голову. Здається, якби ви купили вішалки, ви б видали специфікацію на 5 сторінках...
Далі. Якщо б ви оформляли цей тендер влітку - терміни доставки до кінця року були б більш-менш прийнятними.
Але ви залишили той самий час доставки ЗАРАЗ!
Подивіться:
Аукціон - 04.12.2021
Час розгляду скарг - 14.12.2021
Договір - 24.12.2021
25.12.2021 - Різдво.
А ви хочете доставку до 20.12.2021???
Чи варто очікувати, що автори ваших тендерів почнуть використовувати свої мізки? Або Місія нездійсненна?
Ви не можете завершити цей невдалий OhMatDit з часів, коли я навчався в київській аспірантурі в 1984-88 роках. І так, як ви використовуєте зараз, ви оснастите його протягом наступних 30 років! Можливо.
Ми дуже ретельно працювали над цим тендером. Один виробник навіть був готовий поставити все, крім стільця. Стільці та столи OP виробляються не одними виробниками.
Отже, моя порада:
1. Спростіть специфікацію до розумного.
2. Принаймні розділіть тендер на два лоти та відокремте стілець від столів.
3. Зробити термін поставки 120 днів від дати контракту. Дозволяється дострокова доставка.
Без таких поправок ми не в змозі витрачати нашу робочу силу на цей мертвий проект.
Не хочу вимагати. Чесно кажучи, ваші тендери вимагають непропорційних витрат часу в порівнянні з іншими. Наприклад, специфікації MZU розміщені на одній, максимум двох сторінках. Важкі ускладнення не є ознакою професіоналізму.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2021 17:47
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу №UA-2021-10-28-004218-c.a1від 29-10-21, 17:47:31 та повідомляємо, що вона не містить вимог щодо предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 17:17