• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Меблі для дому» код за ДК 021:2015 39140000-5 (Ліжко, відповідний код за ДК 021:2015 39143110-0)

«Меблі для дому» код за ДК 021:2015 39140000-5 (Ліжко, відповідний код за ДК 021:2015 39143110-0)

Завершена

231 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 155.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2021 15:17 - 10.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 331f5412445946be8e705154024724c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-008321-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції грубо та напряму порушує ст. 5 Закону стосовно принципів здійснення Закупівель та вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції затверджене протоколом №212 засідання Тендерного комітету від 16.11.2021р. та провести об’єктивну та неупереджену кваліфікацію нас як Учасника, який надав найбільш економічно вигідну ціну та має позитивний досвід постачання Замовнику товару, який є повністю аналогічним предмету Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за Звернення! На Вашу Вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»): « Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Згідно з ч.5 ст.23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.» Згідно з п.1.6. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати Документи (копії документів), які засвідчують якість та безпеку продукції, а саме: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з посиланням на ДСТУ ГОСТ на товар, що пропонується до постачання (чинний на дату розкриття пропозицій)», водночас, в додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Товар повинен бути виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови». Вами, як Учасником, у складі тендерної пропозиції надано Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, де зазначено, що об’єкт експертизи «Меблі для офісів і підприємств торгівлі» виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Ви, як Учасник, з метою дотримання вимог Замовника, вказаних в тендерній документації, могли звернутися до компетентних органів для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з посиланням на ДСТУ ГОСТ на товар, що пропонується до постачання (чинний на дату розкриття пропозицій), а саме, що об’єкт експертизи (товар) виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови». Крім того, всі учасники були заздалегіть ознайомлені з умовами Тендерної документації та у випадку неможливості виконання зазначених вище умов документації будь-який учасник міг скористатись своїм правом на оскарження цих умов до Органу оскарження чи до Замовника. Вказана позиція підтверджується постановою Верховного Суду від 24 червня 2020 року, справа №826/15639/17 (пункт 46, 47). До того ж доводимо до Вашого відома, що відповідно до частини 3 ст. 31 Закон України «Про публічні закупівлі», учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, має вичерпний перелік вимог з якими він може звернутися до замовника. Законом України «Про Публічні закупівлі» не передбачено звернення учасника, тендерна пропозиція якого відхилена з вимогою про скасування рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що з боку Замовника не було порушень при відхиленні тендерної пропозиції ПП «Галатек».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: e34dd2791733432e98753ce9770324e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-008321-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Прошу прибрати дискримінаційні вимоги: Гарантійне та післягарантійне обслуговування: Гарантійний строк на товар становить не менше 24 місяців з дати приймання товару замовником. Умовою гарантійного обслуговування є, зокрема, експлуатація товару згідно з правилами експлуатації виробника, що можуть надаватися разом із товаром. Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку. Учасник повинен закріпити сервісного спеціаліста; терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на його виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин, усунення дефектів учасник повинен проводити протягом одного робочого дня, (обов’язково підтверджується гарантійним листом, який учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції) 3. Поставка Товару здійснюється Учасником відповідно до потреби Замовника і виконується на протязі узгодженого терміну (до 5 робочих днів) з моменту отримання заявки від Замовника. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником з електронної пошти studgorodok-hai@ukr.net на електронну адресу Учасника та може дублюватися за телефоном. Виробники з інших міст не зможуть прийняти участь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Вимог Тендерної документації: Гарантійний строк на товар становить не менше 24 місяців з дати приймання товару замовником. Умовою гарантійного обслуговування є, зокрема, експлуатація товару згідно з правилами експлуатації виробника, що можуть надаватися разом із товаром. Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку. Учасник повинен закріпити сервісного спеціаліста; терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на його виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин, усунення дефектів учасник повинен проводити протягом одного робочого дня, (обов’язково підтверджується гарантійним листом, який учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції). Зазначена Вимога, була висунена в Тендерній документації, на виконання мети Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме – забезпечення ефективного здійснення закупівель. Ліжка будуть придбані для організації побуту студентів. Кошти державного бюджету будуть не раціонально використані за умови, якщо ліжка будуть поставлені та через деякий час будуть пошкоджені, через дефекти, допущені при виробництві або при збиранні, або перевезенні Щодо другої частини Вимоги, повідомляємо наступне: Відповідно до Вимог Тендерної документації: Поставки Товару здійснюється Учасником відповідно до потреби Замовника і виконується на протязі узгодженого терміну (до 5 робочих днів) з моменту отримання заявки від Замовника. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником з електронної пошти studgorodok-hai@ukr.net на електронну адресу Учасника та може дублюватися за телефоном. При розробці Тендерної документації, членами Тендерного комітету та робочою групою, виходячи з досвіду укладання договорів про закупівлю з учасниками з інших міст України, було прораховано, що 5 робочих днів повністю достатньо, для постачання товару Учасниками з інших міст України
Статус вимоги: Відхилено