• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування(Проектування та влаштування систем протипожежного захисту у складі:системи пристроїв блискавозахисту, системи порошкового пожежогасіння; системи пожежної сигналізації,системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання та вогнезахисного просочення (поверхневого) дерев'яних конструкцій покриття, встановлення металевих протипожежних дверей.

Торги не відбулися

451 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 257.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2021 11:47 - 09.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

привести тендерну пропозицію до норм чиного законодавства

Номер: 2314c0af272c4a39bcfe12ed389a5817
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003954-a.c4
Назва: привести тендерну пропозицію до норм чиного законодавства
Вимога:
Шановний замовник. Вимагаємо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства:1. Згідно з II. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації і ст.. 10 Закону « Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». Не опублікування переліку змін є підставою для скасування результатів тендерної закупівлі. 2. Вимагаємо зміни до норм чинного законодавства вимогу 2.4 Документальне підтвердження наявності у штаті або трудовому договору провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії на Документальне підтвердження наявності провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії. Згідно ст.16 Закону «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Учасники не забо’вязані держати згідно ліцензійним вимогам до предмет у закупівлі такого спеціаліста. Це дискримінаційна вимога яка порушує ст.5, 24 Закону про публічні закупівлі. 3. Вимагаємо вилучити з п. 1.2 документів тендерної закупівлі вимогу «роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» яка не відповідає вимогам до предмету закупівлі і є дискримінаційною для більшості Учасників Закупівлі. Оскільки більшість робіт проходить у приміщені така техніка не потрібна і наявність встановленому законом порядку в Декларація що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт не відповідає умвам закупівлі і порушує порушує ст.5, 24 Закону про публічні закупівлі. 4. Згідно відповіді Замовника і надання їм згоди прибрати вимогу з тендерної документації «4.3. Акт, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник в період уточнень здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника», вимагаємо привести тендерну документацію до до норм чинного законодавства і видалити цю вимогу, або змінити вимогу на «Акт, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Переможця та Замовника, про те, що Учасник в період уточнень здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику ваші зауваження враховані та зміни внесені до пунктук 1, пункту2 та пункту 4. Пункут 3 Вимога "роботи", що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників відповідає предмету закупівлі щодо монтажу системи блискавозахисту і не порушує ст5, 24 Закону "Про публічні закупівлі". Тому зміни в умови оголошення про проведення закупівлі вноситися не будуть.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

незаконна дискримінаційна вимога (наявні рішення АМКУ щодо незаконності)

Номер: 2520802b98dc459d82b8f95e62f38023
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003954-a.a3
Назва: незаконна дискримінаційна вимога (наявні рішення АМКУ щодо незаконності)
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації учасник подає: 4.3. Акт, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник в період уточнень здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника./Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією./ Крім того, звертаємо вашу увагу на поширення коронавірусної хвороби на території нашої держави. Здійснення огляд в період поширення пандемії становить чималий ризик для здоров`я працівників нашого підприємства. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо огляду об`єкту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

незаконна вимога

Номер: c27ed1eb3d7e434e858ec825400e3387
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003954-a.a2
Назва: незаконна вимога
Вимога:
Учасник торгів у складі тендерної пропозиції має надати: кошторисну документацію (завірену печаткою та підписаною Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) в форматі програмного комплексу АВК редакції не нижче АВК5 у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%); - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. Дефектний акт./Виготовлення вищезазначених робіт коштує чималих коштів. Дані роботи виконають всі, а переможцем буде лише один учасник. Вважаємо вимогу щодо всіх учасників, а не лише переможця незаконною
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Предмет закупівлі є "Проектиування та влаштування сисчтем протипожежного захисту у складі: системи пристроїв блискавозахисту, системи порошкового пожежогасіння; системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання та вогнезихисного просочення ( поверхневого) дерев'яних конструкцій покриття, встановлення металевих протипожежних дверей, тобто, виконання проектно-кошторисних робіт. Розробка кошторисної документації є частиною проектних робіт, які учасник повинен виконати. Умова є однаковою для всіх і не створює вийнятків для жодного з учасників. В зв'язку із вищевикладеним зміни в умови оголошення про проведення закупівлі вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

незаконна дискримінаційна вимога

Номер: 28dff55f93df4b70841b8d570a67898d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003954-a.a1
Назва: незаконна дискримінаційна вимога
Вимога:
відповідно до вимог тендерної пропозиції учасник повинен подати 2.1. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також документу, що підтверджує наявність у Учасника відповідного фахівця. 2.2. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера з технічного нагляду, а також документу, що підтверджує наявність у Учасника відповідного фахівця. 2.3. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, а також документу, що підтверджує наявність у Учасника відповідного фахівця. 2.4. Документальне підтвердження наявності у штаті або трудовому договору провідного експерта будівельника із спеціалізації пожежна та техногенна безпека, дані про якого внесені в реєстр атестованих осіб атестаційної архітектурно-будівельної комісії. 2.5 Посвідчення зварника, маляра, монтажника КВПіА, монтажника санітарно-технічного устаткування а також документу, що підтверджує наявність у Учасника відповідного фахівця./ Законодавством не передбачено наявність всіх вищезазначених осіб в учасника. Окрім того є взагалі незрозумілим та нелогічним навіщо вам інженер з технічного нагляду та провідний експерт будівельник? Предметом закупівлі не є будівництво пам`яток архітектури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику! У відповідь повідомляємо наступне Згідно п.2 ст16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є визначений перелік кваліфікаційних вимог, а саме: Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; - Та відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому одна вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Наявність у потенційного постачальника кваліфікаційних сертифікатів та досвідчених фахівців, свідчить про спроможність учасника проводити зазначені роботи та контролювати якість виконуваних робіт. Можливість отримання вказаних сертифікатів передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб-підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Будь-який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Тому вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників кваліфікаційних сертифікатів та наявність кваліфікованого персоналу, який виконує роботи та контролює іх виконання є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності кваліфікації учасників міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не є дискримінаційною, такою що обмежує права. Шановний потенційний учаснику, Вами вірно зазначено, що йде не про будівництво пам’яток архітектури, а про безпеку життєдіяльність людей. В зв’язку з викладеним, зміни в умови оголошення про проведення закупівлі вноситися не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.10.2021 14:50