• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обстеження та визначення технічного стану естакади метропроїзду мосту-метро через р. Дніпро СПЛ Київського метрополітену, код 71330000-0 «Інженерні послуги різні» за ДК 021:2015

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.

Торги не відбулися

2 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 500.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2021 11:42 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 670872c013664bfbbd2fdc80e4ed1a2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003852-a.c4
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Вимагаємо внести зміни, що були описані у відповіді Організатора закупівлі на вимогу UA-2021-10-28-003852-a.a3
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до тендерної документації на закупівлю Обстеження та визначення технічного стану естакади метропроїзду мосту-метро через р. Дніпро СПЛ Київського метрополітену, код 71330000-0 «Інженерні послуги різні» за ДК 021:2015 будуть внесені у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до Учасників

Номер: c3b84512d1534205bbf5ac7da919b1ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003852-a.a3
Назва: Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до Учасників
Вимога:
У зв’язку із невідповідністю кваліфікаційних вимог до учасників предмету закупівлі та для запобігання дискримінації учасників вимагаємо внести зміни у тендерну документацію. А саме: 1) Пункт 3 додатку 4 замовник виклав у наступній редакції: 3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.1. Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) відповідального(их) виконавця(ів) окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури за напрямком: експертиза та обстеження у будівництві (спеціалізація - технічне обстеження будівель і споруд), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками або V категорії складності (до введення в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 №1817-VIII) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення субпідрядних спеціалізованих організацій до надання послуг в обсязі не менше 20%). Але складність об’єкту обстеження вимагає наявності щонайменше 2-х експертів з правом обстежувати об’єкти класу наслідків СС3 та інженера, що має сертифікат по механічному опору та стійкості та по неруйнівному контролю, тому вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію. 2) Пункт 4 додатку 4 замовник виклав у наступній редакції: 4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 4.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою: № з/п Замовник (контрагент) Номер та дата укладеного договору Код за ДК 021:2015 предмету закупівлі за договором Контактні дані Замовника (контрагента) Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Відповідно до цієї редакції в тендерній процедурі може взяти участь будь який учасник, який надавав будь-яку послугу за кодом 71330000-0 «Інженерні послуги різні» за ДК 021:2015. Тобто виходячи з цього, учасник може вказати аналогічним договір з, наприклад, метрологічної повірки приладів або інше. Але за для якісного обстеження та визначення технічного стану естакад метропроїзду учасник повинен мати щонайменше досвід з обстеження великих мостових споруд, оскільки естакада метропроїзду за довжиною є позакласним об’єктом і будь-хто, маючи сертифікат СС3 та досвід з метрологічної повірки приладів або досвід з обстеження споруд з класом наслідків СС1, або інше, НЕ ЗМОЖЕ надати послуги згідно предмету закупівлі кваліфіковано та якісно. Зважаючи на вищезазначене, вимагаємо внести зміни в пункт 4, а саме додати, що аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір з надання послуг (виконання робіт) з обстеження великих мостових споруд на автомобільних дорогах, укладений протягом 2019-2021 з сукупною кількістю великих мостів в зазначених договорах - не менше 3-х. Прив’язку до коду 71330000-0 «Інженерні послуги різні» за ДК 021:2015 вважаю необхідним виключити, оскільки обстеження мостових споруд могло бути виконано згідно інших кодів ДК 021:2015, тому обов’язкове зазначення саме цього коду є дискримінаційним. За для підтвердження досвіду виконання зазначених у довідці договорів вимагаємо зобов’язати учасників надати копії цих договорів, актів здачі-приймання наданих послуг та позитивних відгуків від замовників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо внесення змін в пункт 3 додатку 4 тендерної документації. Умовами тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме кваліфікаційний(і) сертифікат(и) відповідального(их) виконавця(ів) окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури за напрямком: експертиза та обстеження у будівництві (спеціалізація - технічне обстеження будівель і споруд), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками або V категорії складності (до введення в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 №1817-VIII) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення субпідрядних спеціалізованих організацій до надання послуг в обсязі не менше 20%). Заявник, посилаючись на складність об’єкту, вимагає доповнити дану вимогу ще наданням кваліфікаційного сертифікату інженера по механічному опору та стійкості та по неруйнівному контролю. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни в частині уточнення критерія наявності у учасників працівників відповідної кваліфікації, що не суперечать вимогам чинного законодавства та державних будівельним норм, зокрема Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257, Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554, а також ДБН В.2.3-6:2009 «Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування». Щодо внесення змін в пункт 4 додатку 4 тендерної документації. Умовами тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, при цьому зазначено, що аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Заявник вважає, що посилання на код 71330000-0 «Інженерні послуги» за ДК 021:2015 є дискримінаційним, пропонує його виключити та зазначити, що аналогічним договором є договір з надання послуг (виконання робіт) з обстеження великих мостових споруд на автомобільних дорогах, укладений протягом 2019-2021р. з сукупною кількістю великих мостів в зазначених договорах не менше 3-х. Також вимагає передбачити надання учасниками закупівлі копій договорів, актів здачі-приймання наданих послуг та позитивних відгуків від замовників. До пункту 4.1. додатку 4 тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення вимоги, що слід розуміти під аналогічним договором. Вимога щодо надання учасниками аналогічних договорів, укладених протягом 2019-2021 років із сукупною кількістю великих мостів в зазначених договорах не менше 3-х вважаємо дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення таких вимог до тендерної документації вважаємо неможливим. Надання учасниками процедури закупівлі копій договорів, не підтверджує безпосередньо виконання договору, а констатує лише факт його укладання, тому Замовником в тендерній документації не вимагається. Щодо надання позитивних відкуків замовників, то пунктом 4.2. додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.2. Лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до Учасників

Номер: c8620502e7a1494babda69a7e611d637
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003852-a.a2
Назва: Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до Учасників
Вимога:
У зв’язку із невідповідністю кваліфікаційних вимог до учасників предмету закупівлі та для запобігання дискримінації учасників вимагаємо внести зміни у тендерну документацію. Опис в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка серверу
Дата скасування: 04.11.2021 18:38
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до Учасників

Номер: 927c04aa99304083985268ff488165b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-003852-a.a1
Назва: Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до Учасників
Вимога:
У зв’язку із невідповідністю кваліфікаційних вимог до учасників предмету закупівлі та для запобігання дискримінації учасників вимагаємо внести зміни у тендерну документацію. Опис в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 04.11.2021 18:40