• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (код згідно ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання (мультимедійна дошка – 3шт., мультимедійний проектор – 3шт.))

Завершена

100 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 502.50 UAH
Період оскарження: 28.10.2021 09:48 - 03.11.2021 23:59
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: 641155d65cf4482585e8b1c7cdff734e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-001305-a.c2
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b) та рішення № 14388-р/пк-пз від 25.06.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-011974-b), у яких розглядалося питання щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до цих рішень вимога Замовника щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 3 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114 від 19.09.2019року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Прицьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. замовник самостійно визначає перелік та характеричтики предметузакупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерстваосвіти україни. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. Данна вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. відповідно до зазначеного тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, отже у внесенні змін немає необхідності. Тендерні пропозиції, які не будуть відповідати вимогам встановленим тендерною документацією будуть відхилені відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: c42bfc2d9aa54862809a1b6c6a9ef26f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-28-001305-a.c1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 3 та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійніть обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво - додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торовельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін
Статус вимоги: Відхилено