-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач (код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. категорія Замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2021 19:58 - 09.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d16438d3919745188962af52b4480020
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-003551-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- відновити себе БУд.doc 25.11.2021 15:00
- Скарга.pdf 25.11.2021 15:01
- Скарга.pdf.p7s 25.11.2021 15:01
- Рішення від 29.11.2021 № 26561.pdf 29.11.2021 15:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2021 № 27169.pdf 08.12.2021 14:27
- Рішення від 07.12.2021 № 27169.pdf 10.12.2021 12:16
- Додаток 4 02.12.2021 16:50
- Пояснення в заперечення скарги 02.12.2021 16:50
- Пояснення в заперечення скарги 02.12.2021 16:51
- Додаток 1 02.12.2021 16:51
- Додаток 2 02.12.2021 16:51
- Додаток 3 02.12.2021 16:51
- Протокол про скасування рішення 10.12.2021 21:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2021 15:42
Дата розгляду скарги:
07.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2021 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.12.2021 12:16
Дата виконання рішення Замовником:
21.12.2021 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом №69 уповноваженої особи управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради виконане рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2021 року №27169-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Машинобудівна компанія "БУДАГРОМАШ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Техноторг" переможцем процедури закупівлі — "Екскаватор-навантажувач (код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-27-003551-b.
Вимога
Залишено без розгляду
навантажувач
Номер:
5be977cb3a1a4940a31368f78674adee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-003551-b.a1
Назва:
навантажувач
Вимога:
Тендерному комітету
Охтирської міської ради
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради було оголошено закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-27-003551-b) Екскаватор-навантажувач (код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимог, які не відповідають чинним нормам безпеки машин і механізмів ІСО 3449: 2005-ROPS/FOPS, так як в завданні в якості базового трактора для екскаватора-навантажувача приписаний стандартний просапний трактор. Нинішні технічні вимоги для тракторів, що використовуються для навішування навантажувача крім стандартів безпеки провідні виробники використовують промислові трактори з посиленим переднім мостом (що впливає на надійність підвіски під навантаженням), інші технічні рішення, що відрізняють базовий промисловий трактор від сільськогосподарського просапного. В якості найближчого і найбільш поширеного трактора для навантажувачів застосовується МТЗ - 92П і його аналоги інших виробників. На підставі вище викладеного вимагаємо внести зміни в завдання на поставку з урахуванням вищевикладеного, викласти завдання в такій редакції:
№ з/п 2.2 Технічні вимоги
1. Екскаватор-навантажувач на базі трактора з колісною формулою (4х4) з кабіною ROPS/FOPS і посиленим переднім балковим мостом
2. Основний ковш за типом - щелепний. Номінальна місткість основного ковша не менше 1,0 м3. Ширина ріжучої кромки основного ковша не менше 2200 мм
3. Висота вигрузки не менше 3400 мм
4. Номінальна вантажопідйомність не менше 1 т
5. Навісне екскаваторне обладнання:
Вид обладнання - зворотна лопата. Номінальна місткість ковша не менше 0,28 м3
Ширина ковша по ріжучій кромці не менше 675 мм
6. Максимальна кіноматична глибина копання не менше 4100 мм
7. Найбільший радіус копання не менше 5200 мм
8. Найбільша висота вигрузки не менше 3500 мм
9. Ухил твердого сухого шляху, який здатен здолати екскаватор не менше 13º
10. Максимальна транспортна швидкість не менше 15 км/год
11. Дорожній просвіт, мм, не менше 190 мм
12. Тиск в гідросистемі МПа 15
13. ГАБАРИТНІ РОЗМІРИ екскаватора з екскаваторним встаткуванням У ТРАНСПОРТНОМУ СТАНІ, в міліметрах, НЕ МЕНШЕ
- довжина 7800±100
- ширина 2300
- висота 3700
МАСА екскаватора, КГ не більше 7000 кг
РОЗПОДІЛ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ МАСИ ЕКСКАВАТОРА В ТРАНСПОРТНОМУ СТАНІ, КГ
- на передню вісь, не більше 1900 кг
- на задню вісь не більше 5100 кг
14. Поперечне переміщення екскаваторного обладнання, мм
Механічний, ±600
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерному комітету.pdf 29.10.2021 16:17
Дата подачі:
29.10.2021 16:18
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник!
Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон).
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі останній встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З усього викладеного вбачається, що замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику.
Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести не відповідають потребам замовника, а від так можуть призвести до безпідставного звуження кола потенційних учасників закупівлі, що у свою чергу призводить до дискримінації інших потенційних учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.11.2021 15:19