• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення різні (маски – респіратори, шапочки-берети медичні, маски медичні)

Відповідно до вимог Закону України від 01.07.2021 № 1599-ІХ "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" виключена можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель, зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме: установлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених процедур закупівлі

Торги не відбулися

124 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 620.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2021 19:02 - 04.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

інформація щодо характеристик предмета закупівлі

Номер: 5de39c51fcb845c08a73e3d6c3e8984e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-012148-a.a1
Назва: інформація щодо характеристик предмета закупівлі
Вимога:
Доброго дня! В інформації про характеристики предмета закупівлі Вами зазначено (оновлену інформацію) необхідність закупівлі товару «Маска медична неткана 3-х шарова з вушними петлями з фіксатором для носа, нестерильна» конкретної організації, а саме Виробник ТОВ «Меркатор Медікаль». Однак, наведені вище вимоги у тендерній документації порушують вимоги ч. 1,3,4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, так як дана вимога виключає подання пропозицій «еквівалентів», та, відповідно, чесну конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, що визначено в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент в даній закупівлі не передбачається! Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару спрощених закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити виробника при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.11.2021 09:45