• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер)

Завершена

655 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 275.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2021 17:02 - 08.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 8b977201a8264280baf26b1511ef3062
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-005371-c.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.12.2021 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.12.2021 13:29
Дата виконання рішення Замовником: 25.12.2021 13:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом тендерного комітету від 18.11.2021 прийняте рішення про визнання переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер) ФОП ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА з ціновою пропозицією 633 000,00 грн. ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» подана вимога на рішення замовника щодо визнання переможцем відкритих торгів ФОП ШПАК Н. В. 09.12.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 27355-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА Україна» від 28 листопада 2021 № UA-2021-10-27-005371-c.c6, Колегія постановила зобов'язати Донецьку обласну прокуратуру скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Шпак Нелі Василівни переможцем за процедурою закупівлі — «Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, ПК, сканер)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-27-005371-c.
Автор: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Вікторія Гуріна +380500601852 viktoria.gurina@systematica.com.ua http://systematica.com.ua
Скарга
Скасована

Оскарження вибору переможця.

Номер: 02e5c2470d4c4b56a45be399730b020e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-005371-c.a5
Назва: Оскарження вибору переможця.
Скарга:
Уважно ознайомившись із документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасникапереможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", нами були виявлені невідповідності технічних характеристик запропонованого товару до вимог Замовника, які є достатніми підставами для відхилення пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 28.11.2021 16:28
Автор: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Систематика Україна +380930392609, +380677732552 office@systematica.com.ua http://systematica.com.ua
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога

Номер: e4802f91a2da42fc8ca911b0ed9eb731
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-005371-c.a4
Назва: Повторна вимога
Вимога:
Невідповідність технічним вимогам. Прохання переглянути своє рішення. Більш детально у доданому файлі. Залишаємо за собою право подати скаргу в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
  • p.pdf 26.11.2021 17:09
Вирішення: Тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Шпак Н.В. відповідає вимогам замовника, у зв’язку з чим тендерним комітетом прийнято рішення про визнання переможцем учасника ФОП Шпак Н.В. відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 47a83d9dfed24a0889e058bd89263ba3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-005371-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Шпак Н.В. відповідає вимогам замовника, у зв’язку з чим тендерним комітетом прийнято рішення про визнання переможцем учасника ФОП Шпак Н.В. відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 60d486086c924ca18d780ab1aeccc984
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-005371-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасника- переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", нами були виявлені невідповідності, які є достатніми підставами для віддхилення пропозиції, а саме: Відповідно до п. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з: - заявою–пропозицією (відповідно Додатку 1); - інформацією та документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку 2); - інформацією щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (відповідно до Додатку 3); - розрахунком ціни пропозиції (відповідно до Додатку 4); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника - Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (відповідно Додатку 5); - іншими документами (відповідно Додатку 6) Відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції, несе Учасник. Кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Так, усупереч вищевикладеній вимозі, у складі пропозиції учасника-переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" відсутній розрахунок ціни пропозиції (відповідно до Додатку 4), що не відповідає вимогам тендерної документації.Отже, тендерна пропозиція учасника - ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" , має бути відхилена на підставі абзацу другого п.1 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами. Враховуючи викладене вище, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "ШПАК НЕЛЯ .ВАСИЛІВНА" , оформлене ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету від 11.18.2021р. . Звертаємо Вашу увагу, що за .порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Рахункової палати та Національного антикорупційного бюро України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на вимогу: у складі пропозиції учасника-переможця ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" надано розрахунок ціни пропозиції (файл Кваліфікаційна частина документи.pdf)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 4207322538c84c658adab9a431a3f3c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-005371-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Прописуючи вказані вимоги в тендерній документації замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено