-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне, бензин А-95)
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2021 16:11 - 08.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо карток
Номер:
2d147acf439e4e338ea77623759f8184
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-009818-a.b1
Назва:
Щодо карток
Вимога:
Доброго дня, прохання внести зміни у ТД щодо можливості використання не лише талонів, а також паливних карток, які можна поповнити на будь-який літраж.
Оскільки всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2021 14:34
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення від 29.10.2021, повідомляємо наступне.
Виходячи зі змісту п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник, з огляду на власні потреби, самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
Форми відпуску нафтопродуктів на АЗС передбачені у пункті 10.3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, що затверджена міжвідомчим наказом від 20.05.2008 № 281/171/578/155. Такі операції можуть здійснювати у способи:
- відповідно до відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою № 16-НП (кількість відпущеного нафтопродукту фіксують у відомості, яку ведуть безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія, з подальшим складенням рахунка на підставі такої відомості за визначений сторонами договору період);
- відпуск нафтопродуктів за талонами або скретч-картками, придбаними за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їхнього власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені в кожному окремому талоні/скретч-картці;
- відпуск нафтопродуктів за «платіжними» картками (смарт-картки), які згідно з постановою НБУ від 05.11.2014 № 705 фактично не належать до платіжних інструментів і призначені для фіксування в електронному вигляді заборгованості емітента перед користувачем цих засобів за попередньо оплаченими товарами (послугами), та на операції, що здійснюють з їхнім використанням. Таким чином такі картки є технічним засобом фіксації інформації про оплачену замовником кількість пального та його номенклатуру.
Законодавство лише визначає можливість та ключові моменти застосування платіжних карток, талонів/скретч-карток, відомостей на відпуск нафтопродуктів та не зобов’язує замовника застосовувати всі зазначені способи, тому замовник самостійно визначає найбільш прийнятний для нього спосіб, у який будуть відпускатися ПММ.
Використання талонів/скретч-карток дає можливість контролювати їх використання, встановлювати ліміт заправки пального для кожного водія (автомобіля).
Враховуючи специфіку діяльності виконавчого комітету Чернігівської міської ради та його організацію обліку ПММ, замовник вважає найбільш прийнятним способом відпуску палива за талонами або скретч-картками номіналом 10 та 20 літрів.
Щодо виразу «або еквівалент», тендерна документація замовника не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено