• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

2 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 475.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2021 15:33 - 08.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: d54279dc568946b886233f2a5a4ad8a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-004293-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Змовнику. Тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Київської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол- центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача. Ви вимагаєте від учасників надавати інформацію та документи від ОСР з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР протягом зазначеного Замовником обмеженого періоду часу. Проте, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», далі Закон, а саме відповідно до статті 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Замовник має право встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В даній закупівлі Замовником встановлена вимога щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які забезпечать гарантійне та сервісне виконання умов договору про закупівлю згідно предмету закупівлі (Додаток 1), а саме: «Підтвердити довідкою у довільній формі наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів." Встановлюючи підтвердження даної вимоги Замовник під вимогою «наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу» розуміє передусім не майнову приналежність об’єкту, а територіальну. Крім того Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва Крім того така вимога встановлена Замовником згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (пункт 8.3.6. Правил). Враховуючи вищезазначене вважаємо що даний кваліфікаційний критерій вимагається цілком обґрунтовано.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 8b1c095c64ac4a78b7d16cb56b5ce803
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-004293-c.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Учасники повинні підтвердити довідкою у довільній формі наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Всі постачальники електричної енергії мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу по всій території України. Жодним чинним нормативно-правовим актом України не встановлено обмеження щодо територіальної належності постачальника, а отже, вимога щодо наявності офісу постачальника на певній території є дискримінацією. Просимо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», далі Закон, а саме відповідно до статті 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Замовник має право встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В даній закупівлі Замовником встановлена вимога щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які забезпечать гарантійне та сервісне виконання умов договору про закупівлю згідно предмету закупівлі (Додаток 1), а саме: «Підтвердити довідкою у довільній формі наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів." Встановлюючи підтвердження даної вимоги Замовник під вимогою «наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу» розуміє передусім не майнову приналежність об’єкту, а територіальну. Крім того Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва Крім того така вимога встановлена Замовником згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (пункт 8.3.6. Правил). Враховуючи вищезазначене вважаємо що даний кваліфікаційний критерій вимагається цілком обґрунтовано.
Статус вимоги: Відхилено