-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєві мішки
Завершена
68 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 341.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 341.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2021 14:29 - 02.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
d4910cf01f95448b9ebd40f94b71b085
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-002011-b.a3
Назва:
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору.
Так, дійсно Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Торгово-Виробнича Група Український папір” надано документи зокрема файли «Гарантіний лист щодо постачання.pdf» та «Інформація про технічні характеристики.pdf , але в документі «Інформація про технічні характеристики.pdf надана лише ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі на підтвердження якої не надано жодного документу та/або даних якіб підтверджували зазанчену інформацію, а пунктом 8 ОГОЛОШЕННЯ № 85 від 27.10.2021 року передбачено, що Учасник повинен надати саме ДОКУМЕНТИ ТА(АБО) ДАНІ, що підтверджують надану Учасником інформацію.
Відтак, серед поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" документів, відсутні будь-які документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). Крім цього, відповідно до пункту 9 ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Враховуючи зазначене, ВИМАГАЄМО: 1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" , пропозиція якого не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної закупівлі. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- СЗ Протокол відповіді на вимогу 3.doc 12.11.2021 16:56
Дата подачі:
11.11.2021 09:05
Вирішення:
Не задовільнити вимогу учасника ТОВ «Епіцентр К», на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Сміттєві мішки) на загальну суму 68200,00 грн (шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ на підставі:
Вимога 1: «Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" дані документи надані (файли «Гарантіний лист щодо постачання.pdf» та «Інформація про технічні характеристики.pdf»)
Отже, як повідомлялось раніше уповноваженою особою спрощених закупівель не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.11.2021 16:56
Вимога
Залишено без розгляду
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
739ba43e9efa45ef9be6ef3a3c4967f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-002011-b.b2
Назва:
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Доброго дня!
За результатами процедури закупівлі «19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття » (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-27-002011-b) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" визначено переможцем. Проте пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне.
Пунктом 8 ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 року передбачені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: “ґ) ДОКУМЕНТИ ТА(АБО) ДАНІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЯКІСНІ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору;”. Однак, серед поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" документів, відсутні будь-які документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі
Таким чином, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Крім цього, відповідно до пункту 9 ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відтак, акцептувавши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" , яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі ст. 5.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.) та діє всупереч вимог ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021
Враховуючи зазначене,
ВИМАГАЄМО: 1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», ОГОЛОШЕННЯ № 85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021 та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" , пропозиція якого не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної закупівлі.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- СЗ Протокол відповіді на вимогу 2.doc 11.11.2021 08:34
Дата подачі:
09.11.2021 16:31
Вирішення:
Не задовільнити вимоги учасника ТОВ «Епіцентр К», на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Сміттєві мішки) на загальну суму 68200,00 грн (шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ на підставі:
Вимога 1: «Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" дані документи надані (файли «Гарантіний лист щодо постачання.pdf» та «Інформація про технічні характеристики.pdf»)
Отже, враховуючи вищевикладене уповноваженою особою спрощених закупівель не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.11.2021 08:34
Вимога
Вирішена
Перегляд розгляду Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30/УО
Номер:
6c6aebf262db47bfaf93f0781258d700
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-002011-b.b1
Назва:
Перегляд розгляду Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30/УО
Вимога:
• надати копії аналогічних договорів з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні) за 2020 та/або 2021 роки: як мінімум 2 договори – Учасник не надав підтвердження виконання договору №194-21 від 25.10.2021р.
НЕ ПРАВОМІРНО!
----Копії аналогічних договорів надані, з посиланням на договор в системі Prozorro, що є достатнім для підтвердження виконання договору.
• підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа надають статут та: 1) якщо договір та тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2) якщо договір та тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження – Учасник не надав протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» від 03.03.2015р.
НЕ ПРАВОМІРНО!
-----Статут підприємства завантажено (при поданні пропозиції) до системи 3 листопада о 17:08;
-----При поданні пропозиції Наказ про вступ директора(уповноваженої особи) на посаду директором ТОВ "Укрпластекологія", було завантажено до системи 3 листопада о 17:08, а саме Наказ № 2-К від 03.03.2015р., що є достатнім.
• довідку на фірмовому бланку учасника, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)) – Учасник не надав дані документи.
НЕ ПРАВОМІРНО!
-----Учасник ТОВ "Укрпластекологія надав інформативну довідку, згідно з вимогами Замовника. Довідка "ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА" була завантажена до системи при поданні пропозиції 3 листопада о 17:08
• погодження з проєктом договору – відсутній даний документ.
НЕ ПРАВОМІРНО!
Довідка "Лист- погодження з умовами Договору " була завантажена до системи при поданні пропозиції 3 листопада о 17:08.
ТОВ "Укрпластекологія" є виробником повного циклу запропонованої продукції з власним виробництвом та логістикою. Ціна обгрунтована, та включає доставку та всі податки та збори, згідно законодавства України.
Зважаючи на вищевикладене, з метою досягнення максимальної економії на закупівлю товару, згідно коду ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-27-002011-b, вимогаємо повернути ТОВ"Укрпластекологія" на етап кваліфікації.
Прохання переглянути Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30/УО, в строки, згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист- погодження з умовами Договору.docx 09.11.2021 15:21
- Наказ призначення на посаду директора ТОВ Укрпластекологія.pdf 09.11.2021 15:21
- ІНФОРМАЦІЙНА ПРО УЧАСНИКА.pdf 09.11.2021 15:21
- СЗ Протокол відповіді на вимогу 1.doc 10.11.2021 16:55
Дата подачі:
09.11.2021 15:21
Вирішення:
Не задовільнити та відхилити вимоги учасника ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» (код ЄДРПОУ - 34410050), на закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Сміттєві мішки) на загальну суму 68200,00 грн (шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ на підставі:
Вимога 1: «Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до оголошення №85 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 27.10.2021р Учасник при формуванні своєї пропозиції повинен надати пакет документів, в тому числі:
1. Копії аналогічних договорів з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні) за 2020 та/або 2021 роки: як мінімум 2 договори – Учасник не надав підтвердження виконання договору №194-21 від 25.10.2021р., так як вимагалося в оголошені, а саме видаткова(і) накладна(і) або відгук, чим і не була виконана вимога оголошення.
2. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю. Відповідно чинного законодавства документальним підтвердженням правомочності на укладання договору про закупівлю є наступні документи: статут, копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або виписка (витяга) з нього (у вашому випадку відповідно до розділу 3 Статуту це протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» від 03.03.2015р) та копія наказу про його призначення або про вступ на посаду, якщо покладаються обов’язки на іншу особу додатково надається довіреність або доручення. Враховуючи викладене Учасник не надав протокол загальних зборів учасників ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» від 03.03.2015р.
3. У зв’язку з технічною помилкою не вірно було зазначено не відповідність, тобто в даному пункті не надані наступні документи: документи та(або) дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та гарантійний лист щодо постачання саме тих товарів, що вказані в пропозиції/специфікації (заміна не допускається!!!) та ПОГОДЖЕННЯМ, що ціни на товар не будуть змінені (в бік збільшення) протягом 90 календарних днів з моменту укладання Договору.
4. Погодження з проєктом договору – документ який підтягнутий 03.11.2021р. о 17:08 год «Лист-погодження з умовами Договору.pdf» нажаль не відкривається і переглянути його не має можливості.
Отже, враховуючи вищевикладене уповноваженою особою спрощених закупівель не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».»
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні