-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Колодки гальмівні чавунні тип "М", тип "С" зі вставкою (Лот №1 Колодки гальмівні чавунні тип "М", Лот №2 Колодки гальмівні чавунні тип "С" зі вставкою) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації
Торги не відбулися
3 965 982.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 774.74 UAH
мін. крок: 0% або 774.74 UAH
Період оскарження:
27.10.2021 13:31 - 02.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до предмету закупівлі
Номер:
8643c991ad1b4027b699855394b3921a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-001556-b.c3
Назва:
Вимога до предмету закупівлі
Вимога:
1. Уважно вивчавши тендерну документацію на закупівлю колодок чавунних гальмівних, порівнявши рівень цін запропонованих Вами. Для того щоб підприємство мало змогу прийняти участь у закупівлі, укласти договір та забезпечити своєчасне постачання продукції необхідної кількості та якості, просимо переглянути рівень цін в сторону збільшення не менш як на 30%.
2. Змінити терміни оплати, з 30-ти (тридцяти) банківських днів до погоджених і діючих термінів розрахунків при постачанні продукції Філії «ЦЗВ» та інших Відокремлених підрозділів АТ «Укрзалізниця», на : "..оплата за кожну партію поставленого Товару здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на кожну партію Товару."
Пов'язані документи:
Замовник
- 3 Відповідь на вимогу.pdf 04.11.2021 09:34
Дата подачі:
02.11.2021 11:11
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
терміни оплати
Номер:
91b8703a4b0e4e09bcc7acefb2d176ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-001556-b.a2
Назва:
терміни оплати
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас для можливості участі в закупівлі змінити терміни умов оплати, та викласти в наступній редакції, що оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару протягом 10 банківських днів.
Пов'язані документи:
Замовник
- 2 Відповідь на вимоги колодка.pdf 01.11.2021 13:16
Дата подачі:
28.10.2021 13:36
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
бюджет закупівлі
Номер:
cafaa581395b4014905efbbfd8ec72d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-001556-b.a1
Назва:
бюджет закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, у зв'язку із значним подорожчанням вартості шихтових матеріалів та сировини просимо підвищити бюджет закупівлі до ринкових цін- на 30-35%.
Пов'язані документи:
Замовник
- 2 Відповідь на вимоги колодка.pdf 01.11.2021 13:14
Дата подачі:
28.10.2021 13:33
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено