• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення третього поверху КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда" по вул.Івасюка,8, в м.Червоноград Львівської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

2 510 536.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 552.68 UAH
Період оскарження: 27.10.2021 12:27 - 08.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА стосовно усунення порушень законодавства з публічних закупівель

Номер: 050ec88323e9473f8cc5ff684f561470
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-002209-c.a1
Назва: ВИМОГА стосовно усунення порушень законодавства з публічних закупівель
Вимога:
Вами, Уповноваженою особою КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда» (Код в ЄДРПОУ / ІПН – 41900490), що надалі по тексту іменуєтесь як Замовник, за результати розгляду тендерних пропозиції закупівлі: UA-2021-10-27-002209-c, за предметом: Капітальний ремонт приміщення третього поверху КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда" по вул.Івасюка,8, в м. Червоноград Львівської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), відповідно до Протокольного рішення від 22 листопада 2021 № 134, було вирішено – «Визнати пропозицію Учасника ТзОВ «Престиж-Захід», по процедурі «Відкритті торги» на закупівлю: Капітальний ремонт приміщення третього поверху КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда" по вул.Івасюка,8, в м. Червоноград Львівської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) переможем тендеру та прикріплено повідомлення про намір укласти договір з «ПЕРЕМОЖЦЕМ» ТзОВ «Престиж-Захід» (Код в ЄДРПОУ / ІПН – 25550718). Вчинені Вами дії, є необґрунтованими, незаконними та таким що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері здійснення публічних Закупівель, а саме: Відповідно до ст. 6, 19, 68 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад регулюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону». Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. З урахуванням вищезазначеного, після проведеного детального та комплексного аналізу тендерної пропозиції учасника - ТзОВ «Престиж-Захід» на відповідність заданим вимогам закупівлі, ПП «Будівельна Фірма «ФОРУМ-БУД» змушене звернутися до Вас з даною Вимогою, з наступних обставин: Відповідно до п. 2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагалось від учасника у складі тендерної пропозиція надати довідку (інформацію) із зазначенням нижче запитуваних даних, за заданою Вами формою. Серед усіх «запитуваних даних», Вами вимагалось від учасника надати інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки. На виконання даної вимоги, учасник - ТзОВ «Престиж-Захід» надав довідку «Загальні відомості про учасника» від 10 листопада 2021 № 43, в змісті якої зазначив – «Платник податку на прибуток на загальних підставах 25%». Шановний Замовнику, відповідно до статті 136.1.Податкового кодексу України, базова (основна) ставка податку становить 18 відсотків. Тобто, учасник ТзОВ «Престиж-Захід» не надав необхідну інформацію, цим не виконав дану вимогу, а тому тендерна пропозиція ТзОВ «Престиж-Захід» повинна бути відхилена як така яка не відповідає кваліфікаційний критеріям замовника відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Разом з цим, вимагалось також надати інформацію про профілюючий напрямок діяльності учасника. На виконання даної вимоги, учасник - ТзОВ «Престиж-Захід» надав наступну інформацію – «Будівництво об’єктів архітектури». Шановний замовнику, з урахування поданих учасником ТзОВ «Престиж-Захід» документів, а саме: копії Витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 03.10.2021, копії Статуту ТзОВ «Престиж-Захід» та відомостей з відкритих джерел - профілюючий напрямок діяльності учасника є 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель. Тобто, учасник ТзОВ «Престиж-Захід» не надав необхідну інформацію, цим не виконав дану вимогу, а тому тендерна пропозиція ТзОВ «Престиж-Захід» повинна бути відхилена як така яка не відповідає кваліфікаційний критеріям замовника відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім цього, вимагалось також надати інформацію про персонал (чисельність). На виконання даної вимоги, учасник - ТзОВ «Престиж-Захід» зазначив – 20 працівників, проте відповідно до інформаційного змісту поданої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10 листопада 2021 № 24, зазначено штат в кількості 17 осіб. На підтвердження інформації щодо наявності працівників в учасника, учасник ТзОВ «Престиж-Захід» також надав копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), та копії наказів на всіх працівників наведених, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування) згідно із чинним законодавством України або копії цивільно-правових договорів на 17 осіб. Тобто, учасник ТзОВ «Престиж-Захід» не надав необхідну інформацію, цим не виконав дану вимогу, а тому тендерна пропозиція ТзОВ «Престиж-Захід» повинна бути відхилена як така яка не відповідає кваліфікаційний критеріям замовника відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Додатку 2 тендерної документації, вимагалось надати: Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за таким самим предметом закупівлі ( у т.ч. таким самим кодом за ДК). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена за умови, якщо обсяги його виконання складають не менше 70% від вартості робіт. - оригінал відгука (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На виконання даної вимоги, учасник - ТзОВ «Престиж-Захід» надав довідку від 10 листопада 2021 № 22, в змісті якої зазначено, як наявність підтвердження досвіду Договір від 31.05.2019 № 1, на здійснення – Капітального ремонту малого залу Народного дому міста Соснівка Львівської області». Разом з цим, учасником - ТзОВ «Престиж-Захід» було надано копію самого Договіру від 31.05.2019 № 1 з додатками, проте не було надано копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Відповідно до п. 4.3 Р. 4 «Порядок здійснення оплати» копії Договору від 31.05.2019 № 1 -« Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30 – ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконання робіт (Форма – КБ – 2в) та довідки (Форма КБ – 3), рахунку на оплату , шляхом проміжних платежів та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкті». Тобто, у вірному розумінні підтвердженням виконання Договору від 31.05.2019 № 1 служить належно оформлених актів виконання робіт (Форма – КБ – 2в) та довідки (Форма КБ – 3). В складі тендерної пропозиції учасника - ТзОВ «Престиж-Захід» відсутні дані Акти, а отже ТзОВ «Престиж-Захід» не надав підтвердження копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Виходячи із всього змісту всього вищезазначеного, керуючись правом на скарження даної закупівлі в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., рекомендуємо відмінити Ваше рішення стосовно визнання учасника – ТзОВ «Престиж-Захід», переможцем даної процедури закупівлі в іншому разі з метою захисту власних економічних та господарських інтересів ПП «Будівельна Фірма «ФОРУМ-БУД» змушене звернутися з відповідними скаргами за захистом своїх законних прав та інтересів до: 1. Громадських організацій правозахисного типу. 2. Органу, що здійснює контроль над Вами, як замовником. 3. Уповноваженого органу що здійснює контроль у сфері публічних закупівель. 4. Засобів масової інформації 5. Суду за визначеною законом юрисдикцією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику ! КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда» та його Уповноважена особа, що надалі іменуються як Замовник , щиро Вам дякують за Вашу активну позицію під час моніторингу дій Замовника при здійсненні даної закупівлі на предмет законності та дотримання вимог чинного українського законодавства. Замовником уважно розглянуто Вашу вимогу та за результатами розгляду хочемо повідомити наступне. Як вбачається з вказаної вимоги, Вами проаналізовано нашу тендерну документацію (далі – ТД) та тендерну пропозиції учасника – ТОВ «Престиж-Захід». В результаті чого, Ви звернули увагу на чотири обставини , які, на Вашу думку, порушують вимоги тендерної документації та вимоги чинного законодавства. По кожній з обставин – детальніше. 1. Щодо «платника податку на прибуток на загальних підставах 25 %». Відповідно до пп.2 п. 6 розділу ІІІ ТД до Формальних помилок відноситься Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином, на думку Замовника, Учасником ТОВ «Престиж-Захід» було допущено формальну помилку, яка не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. З іншої сторони, як Ви звернули увагу, відповідно до ч. 1 ст. 136 ПКУ , базова (основна) ставка податку становить 18 %. При цьому, це є основна стака податку на прибуток, яка не включає в себе інших податків встановлених законодавством. Таким чином, 25 % зазначених учасником може бути сума всіх ставок податків , які ним сплачуються. Заслуговує на увагу і те, що ТД вимагалось вказати «Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник, як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки». Власне таку інформацію учасником і було вказано 2. Щодо інформації про профілюючий напрямок діяльності учасника. Як вбачається з відомостей з відкритих джерел – ОСНОВНИЙ вид діяльності ТОВ «Престиж-Захід» є 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель. При цьому, в довідці про загальні відомості учасника вказано , що ПРОФІЛЮЮЧИМ напрямком діяльності є «Будівництво об’єктів архітектури». На думку Замовника, в такому формулюванні виду/напрямку діяльності жодних порушень вимог ТД не має , а відтак немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Престиж-Захід» Більше того, відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про архітектурну діяльність», об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. 3. Щодо кількості працівників учасника – ТОВ «Престиж-Захід». В даній вимозі Вами вказується, що на виконання вимоги про надання інформації про персонал (чисельність) , учасником ТОВ «Престиж-Захід» зазначено – 20 працівників , проте відповідно до інформаційного змісту поданої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 10..11.2021 № 24 , зазначено штат в кількості 17 осіб. На думку Замовника, тут має місце перекручування фактів та зловживання формулюванням назви документа з Вашої сторони, оскільки відповідно до п. 3 Додатку 2 до ТД, замовником вимагалось надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг. Як вбачається з Заголовку довідки № 24 від 10.11.2021 року , її назва саме: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг». Вказана довідка містить перелік з сімнадцяти працівників з зазначенням в т.ч. їхніх посад та досвіду роботи , що підтверджено копіями трудових книжок та копіями наказів, які також знаходяться в складі тендерної пропозиції учасника. В той же час довідці № 43 від 10.11.2021 року «Загальні відомості про учасника» в пункті «Інформація про персонал (чисельність)» вказано 20 працівників. На думку Замовника, яка відповідає вимогам ТД, ТОВ «Престиж-Захід» чітко виконав дві вимоги встановлені ТД, а саме: в довідці № 24 від 10.11.2021 року вказано 17 працівників , які будуть залучатись до виконання робіт передбачених умовами ТД, а в довідці № 43 від 10.11.2021 року учасником зазначено загальну кількість всіх працівників підприємства, до складу яких можуть входити умовні охоронці, прибиральники та інші посади, які не матимуть жодного відношення до Капітального ремонту. 4. Щодо відсутності акту форми – КБ – 2в та довідки форми КБ-3. Замовник не погоджується з таким твердженням щодо відсутності вказаних документів, оскільки в складі тендерної пропозиції ТОВ «Престиж-Захід» вони наявні.
Статус вимоги: Відхилено