• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво комплексного спортивного майданчика за адресою вул. Шкільна смт Слобожанське, Дніпровського району, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів)

Будівництво комплексного спортивного майданчика за адресою вул. Шкільна смт Слобожанське, Дніпровського району, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів)

Торги відмінено

4 373 016.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 200.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2017 17:23 - 12.08.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

оскарження результатів торгів

Номер: fe924c0bbecd49abb6f794391acfda05
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-31-000416-c.a3
Назва: оскарження результатів торгів
Скарга:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» та визначення переможцем ТОВ «Дімстрой»
Дата прийняття рішення по скарзі: 09.10.2017 21:28
Автор: ТОВ НВП "Укрспецмонтаж", Цаберябий Олексій Олексійович +380994080112 info@ukrsm.com http://ukrsm.com/
Вимога
Є відповідь

протокол від 04.09.2017р. є таким що суперечить законодавству

Номер: 758bcfb6ade649a1a8b3683e56817ddc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-31-000416-c.a1
Назва: протокол від 04.09.2017р. є таким що суперечить законодавству
Вимога:
Тендерному комітету виконавчого комітету Слобожанської селищної ради №2306/1 від 23.06.2017р. Вимога на рішення замовника (в порядку ст30 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель «Прозоро» Замовником Виконавчий комітет Слобожанської селищної ради (код ЄДРПОУ 40198703) розміщено інформацію щодо проведення закупівлі Будівництво комплексного спортивного майданчика за адресою вул. Шкільна смт Слобожанське, Дніпровського району, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів).Номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2017-07-31-000416-c Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету виконавчого комітету Слобожанської селищної ради від 04.09.2017р. (оприлюднене 05.09.2017р.) пропозицію ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» дискваліфіковано. Детально ознайомившись із протоколом стає очевидним, що виявлені нібито порушення членами тендерного комітету таковими не є. Замовник посилається на порушення учасником: 1. В порушення п. 7 ДОДАТКУ 2, де зазначено: Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох за останні два роки) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - копії договорів, - оригінали позитивних відгуків Замовника(ів), - копії форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» - № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» щодо виконання аналогічних робіт, зазначених в довідці учасник надав не повний перелік зазначених документів, та дані, які наведено у Інформаційній довідці про досвід виконання аналогічного договору не співпадають з документами наданими для підтвердження. Зазначену вимогу ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» виконав в повному обсязі: а саме, надано 2 договори, під кожний договір надано договірну ціну та акти за формами КБ-2в та КБ-3, а також оригінали відгуків. В інформаційні довідці №0908/6 від 09.08.2017р. вказано суми фактично виконаних робіт (за актами) по договорам (які на дату подачі тендерної пропозиції повністю виконано та завершено сторонами). Протоколом засідання тендерного комітету від 04.09.17 навіть не вказано який конкретно документ не надано учасником та не визначено конкретно, що саме не співпадає із довідкою. Вимагаємо у відповіді конкретизувати що з чим у членів тендерного комітету не співпадає та який саме документ нібито не надано ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. 2. Тендерний комітет зауважує на недостатню кількість працівників. Однак, вимогами тендерної документації не встановлено критерії кількості працівників для кваліфікації. Крім того, нами надано лист щодо залучення субпідрядника на виконання робіт в обсязі менш ніж 20% щодо кожного субпідрядника. Вважаємо, відхилення пропозиції ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» за зазначеними безпідставними причинами не відповідає ані тендерній документації ані діючому законодавству. Такими чином, пропозиція ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» повністю відповідає тендерній документації, а протокол від 04.09.2017р. є таким що суперечить законодавству та методиці оцінки тендерної документації, яку тендерний комітет самостійно й встановив, відхилення за ст. 30 п.4 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» є незаконнім та таким що підлягає скасуванню. Враховуючи вищевикладене: ПРОШУ: 1. Скасувати протокол від 04.09.2017р. про дискваліфікацію пропозиції ТОВ НВП «Укрспецмонтаж». Відповідь просимо надати оформлену належним чином (для можливого подальшого оскарження), оскільки відповідальність за прийняті рішення із застосування процедур закупівлі несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально у відповідності до частини другої статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» Цаберябий О. О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу щодо скасування протоколу від 04 вересня 2017 року повідомляємо, що рішення надано обґрунтовано. Досвід співпраці за окремими аналогічними договорами укладеними в рамках ЗУ «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII та ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII підтверджує про недостатню кількість наявних працівників на об’єктах, що призводить до несвоєчасного виконання робіт.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d022495404e44a63b00c6180a8855e0b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-31-000416-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Тендерному комітету виконавчого комітету Слобожанської селищної ради №2306/1 від 23.06.2017р. Вимога на рішення замовника (в порядку ст30 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель «Прозоро» Замовником Виконавчий комітет Слобожанської селищної ради (код ЄДРПОУ 40198703) розміщено інформацію щодо проведення закупівлі Будівництво комплексного спортивного майданчика за адресою вул. Шкільна смт Слобожанське, Дніпровського району, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів).Номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2017-07-31-000416-c Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету виконавчого комітету Слобожанської селищної ради від 04.09.2017р. (оприлюднене 05.09.2017р.) пропозицію ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» дискваліфіковано. Детально ознайомившись із протоколом стає очевидним, що виявлені нібито порушення членами тендерного комітету таковими не є. Замовник посилається на порушення учасником: 1. В порушення п. 7 ДОДАТКУ 2, де зазначено: Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох за останні два роки) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - копії договорів, - оригінали позитивних відгуків Замовника(ів), - копії форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» - № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» щодо виконання аналогічних робіт, зазначених в довідці учасник надав не повний перелік зазначених документів, та дані, які наведено у Інформаційній довідці про досвід виконання аналогічного договору не співпадають з документами наданими для підтвердження. Зазначену вимогу ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» виконав в повному обсязі: а саме, надано 2 договори, під кожний договір надано договірну ціну та акти за формами КБ-2в та КБ-3, а також оригінали відгуків. В інформаційні довідці №0908/6 від 09.08.2017р. вказано суми фактично виконаних робіт (за актами) по договорам (які на дату подачі тендерної пропозиції повністю виконано та завершено сторонами). Протоколом засідання тендерного комітету від 04.09.17 навіть не вказано який конкретно документ не надано учасником та не визначено конкретно, що саме не співпадає із довідкою. Вимагаємо у відповіді конкретизувати що з чим у членів тендерного комітету не співпадає та який саме документ нібито не надано ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. 2. Тендерний комітет зауважує на недостатню кількість працівників. Однак, вимогами тендерної документації не встановлено критерії кількості працівників для кваліфікації. Крім того, нами надано лист щодо залучення субпідрядника на виконання робіт в обсязі менш ніж 20% щодо кожного субпідрядника. Вважаємо, відхилення пропозиції ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» за зазначеними безпідставними причинами не відповідає ані тендерній документації ані діючому законодавству. Такими чином, пропозиція ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» повністю відповідає тендерній документації, а протокол від 04.09.2017р. є таким що суперечить законодавству та методиці оцінки тендерної документації, яку тендерний комітет самостійно й встановив, відхилення за ст. 30 п.4 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» є незаконнім та таким що підлягає скасуванню. Враховуючи вищевикладене: ПРОШУ: 1. Скасувати протокол від 04.09.2017р. про дискваліфікацію пропозиції ТОВ НВП «Укрспецмонтаж». Відповідь просимо надати оформлену належним чином (для можливого подальшого оскарження), оскільки відповідальність за прийняті рішення із застосування процедур закупівлі несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально у відповідності до частини другої статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ НВП «Укрспецмонтаж» Цаберябий О. О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу щодо скасування протоколу від 04 вересня 2017 року повідомляємо, що рішення надано обґрунтовано. Досвід співпраці за окремими аналогічними договорами укладеними в рамках ЗУ «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII та ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII підтверджує про недостатню кількість наявних працівників на об’єктах, що призводить до несвоєчасного виконання робіт.
Статус вимоги: Не задоволено