-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Диван)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2021 11:15 - 08.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" вважає недостатньою аргументацію зазначену в протоколі відхилення та вимагає надання Замовником про причини невідповідності умовам тендерної документації
Номер:
c94d74c195f94b8ba1c5847aa6e82073
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-27-001415-c.a1
Назва:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" вважає недостатньою аргументацію зазначену в протоколі відхилення та вимагає надання Замовником про причини невідповідності умовам тендерної документації
Вимога:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" вважає недостатньою аргументацію зазначену в протоколі відхилення та вимагає надання Замовником про причини невідповідності умовам тендерної документації, а саме:
1. Що означає, у Вашому розумінні "Відсутній накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що не відповідає вимогам, зазначеним в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації." Вимагаємо надання більш детального опису заявленої невідповідності, оскільки нами як учасником накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а саме директора ТОВ "Кіспрі Україна" Кістаєва Тимофія Андрійовича, повноваження якого щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, а саме - Протокол загальних зборів завірений.pdf, Протокол №6.pdf, Наказ на призначення.pdf, як на всю пропозицію в цілому так і на окремі документи пропозиції.
2. На підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі учасником надано довідку в табличній формі з описом предмета(тів) закупівлі, де: - учасником вказано термін поставки 28 календарних днів (вимагається термін поставки 15 календарних днів); - учасником вказано гарантійний термін 12 місяців (вимагається гарантійний термін не менше 60 місяців); - учасником невірно зазначено місце поставки, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку No 4 до тендерної документації. Пояснюємо наступне, у складі пропозиції надано 2 довідки в табличній формі з описом предмета(тів) закупівлі, одна з яких містить помилку, оскільки була шаблоном, та помилково завантажена у складі тендерної пропозиції. Перша довідка повністю відповідає вимогам Закупівлі, а також термін поставки, гарантійний термін та місце поставки у ній зазначені відповідно до вимог Закупівлі. Також термін поставки, гарантійний термін та місце поставки підтверджується не тільки данною довідкою, але і наступними документами у складі пропозиції - Гарантійним листом, Ціновою пропозицією, Інформація про технічні характеристики запропонованого товару.pdf, Лист-представництво.pdf та паспорта виробів. Оскільки є повне підтвердження вимог згідно ТД, вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції неправомірною. Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та дотримуватись Закому України про Публічні закупівлі.
Також, з огляду на те, що у акцептованого учасника є більш грубі помилки та загалом, у його КВЕДах немає виробництва меблів, хоча він заявляє що він виробник пропонованої продукції та пересічення з другим учасником з ознаками афільованих компаній, при недотриманні Законів України, будемо змушені звернутись до Антимонопольного Кабінету та заблокувати перебіг Закупівлі до вияснення всіх ознак неправомірності дій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2021 14:09
Вирішення:
1. Розділом 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпису часника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Відповідно пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової учасника процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КІСПРІ Україна» містить накладений електронний підпис Кістаєва Тимофія Андрійовича (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Кістаєва Тимофія Андрійовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам розділу 3 тендерної документації Замовника.
2. Пунктом 1 додатку 4 тендерної документації Замовника вимагається довідка в табличній або в довільній формі з описом предмета(тів) закупівлі, що буде постачати учасник та їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета(тів) закупівлі (додаток № 1 до ТД).
Надана довідка учасником не відповідає вимогам тендерної документації так, як вказані гарантійний строк, строк поставки та місце поставки не відповідають вимогам, зазначеним в додатку № 1 тендерної документації Замовника
3. Стосовно невідповідності КВЕД переможця процедури відкритих торгів повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містить вимоги, відповідно до якої учасник повинен мати конкретний код КВЕД. Зазначаємо, що суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Головне призначення кодів КВЕД – визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності, а сам код КВЕД – це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Відсутність певного коду КВЕД не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Також, відповідно до пункту 4 статті 1 Закону України «Про захист споживачів» виробник – це суб’єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім’я) торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб’єкта господарювання; або імпортує товар.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації – відсутні.
На підтвердження кваліфікації Учасника та спроможності виконання поставки, Замовником вимагається довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договору (-ів) протягом останніх 5 (п’яти) років, складену в довільній формі із зазначенням найменування контрагента, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів за відповідним договором, назви предмета договору. До довідки надаються скановані копії договорів, копії видаткової (-их) накладної (-их) по кожному договору та позитивні листи відгуки від контрагентів, зазначених у довідці.
Аналогічним договором у тендерній документації вважається договір, предметом якого є постачання м'якої меблі та/або офісних меблів та/або меблів.
Надані переможцем документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено