-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Торги відмінено
16 968.07
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 169.68 UAH
мін. крок: 1% або 169.68 UAH
Період оскарження:
02.10.2017 11:27 - 04.10.2017 11:23
Вимога
Відкликано скаржником
оскарження
Номер:
6eb29051ab6a4735bd3baf6bd5fca0f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-02-000620-b.b2
Назва:
оскарження
Вимога:
Оскарження рішення замовника
Шановний замовнику!
В системі «Держзакупівлі.онлайн» було оприлюднене оголошення щодо закупівлі - «Дезінфекційні засоби», ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-20-000620-b.
В Додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме в Переліку технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» чітко зазначено, що Еквівалентів не пропонувати.
Виходячи з діючого законодавства Згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) Замовник при проведенні закупівлі керується Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Так згідно до п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Звертаю, Шановний Замовнику саме Вашу увагу, що напис Еквівалентів не пропонувати виділений жирним шрифтом, що підкреслює важливість цього моменту.
Далі ви визнаєте переможцем закупівлі ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК». Також в системі закріплений протокол №105 від 10.10.2017 року, згідно до якого комісія розглянула пропозицію переможця на відповідність до вказаних вимог Замовника та прийняла відповідне рішення. Але якщо порівняти вимоги до товару, та пропозицію яка була надана ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» то по всім позиціям переможець пропонує Вам еквівалент того товару який Вам потрібен, а комісія в супереч зазначеним Замовником вимогам (еквіваленти не пропонувати) визнає такого учасника переможцем.
Шановний замовнику а як тоді це так виходить? Одним можна в пропозиції надавати аналоги(еквіваленти) а усім іншим тоді неможна? А може це все так заздалегідь сплановано щоб протягнути певного учасника в переможці, щоб він приніс «подяку» в конверті?
Також хочу зазначити, що дана обставина порушує п.6.2. Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Згідно до якого: Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників – порушено, недискримінація учасників – порушено, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій – порушено. Щодо запобіганням корупційним діям і зловживанням – то тут повинні дати висновок компетентні органи, але з огляду на вищевикладене, та на мою думку, підкреслюю саме на мою думку – грубо порушено!
Також порушено п. 6.9. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі». Пропозиція Переможця, з урахуванням того, що Замовником зазначено еквіваленти не пропонувати повністю не відповідає предмету закупівлі.
Якщо Ви розглядаєте чи мали намір розглядати – аналоги (еквіваленти) то навіщо тоді вказувати, що еквіваленти не пропонувати! Якби наприклад не було зазначено, що еквіваленти не пропонувати, то в пропозиції можна булу запропонувати також еквіваленти, та вартість моєї пропозиції була б менше тої яку я надав. Всі учасники повинні бути поставлені в рівні умови.
Виходячи з вищенаведеного постає питання, чому ви зазначаєте предмет закупівлі один, при цьому зазначаєте, що еквіваленти не пропанувати, а перемагає учасник з зовсім другим предметом закупівлі. До того ж переможцем який запропонував Вам еквівалент, не надав жодного документа який би підтверджував, що запропонований ним товар є саме еквівалентом предмета закупівлі!
Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
Вимагаю, усунути порушення які допущені в проведені цієї закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-20-000620-b», а саме скасувати прийняте рішення щодо переможця закупівлі «ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Якщо моя вимога не буде задоволена, я буду змушений звернутися до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА 11.10.2017 12:30
Дата подачі:
11.10.2017 12:30
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.10.2017 12:50
Вимога
Відкликано скаржником
оскарження
Номер:
cc88c9dc66c64a95b14e51614ab3aa81
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-02-000620-b.b1
Назва:
оскарження
Вимога:
Оскарження рішення замовника
Шановний замовнику!
В системі «Держзакупівлі.онлайн» було оприлюднене оголошення щодо закупівлі - «Дезінфекційні засоби», ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-20-000620-b.
В Додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме в Переліку технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» чітко зазначено, що Еквівалентів не пропонувати.
Виходячи з діючого законодавства Згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) Замовник при проведенні закупівлі керується Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Так згідно до п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Звертаю, Шановний Замовнику саме Вашу увагу, що напис Еквівалентів не пропонувати виділений жирним шрифтом, що підкреслює важливість цього моменту.
Далі ви визнаєте переможцем закупівлі ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК». Також в системі закріплений протокол №105 від 10.10.2017 року, згідно до якого комісія розглянула пропозицію переможця на відповідність до вказаних вимог Замовника та прийняла відповідне рішення. Але якщо порівняти вимоги до товару, та пропозицію яка була надана ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» то по всім позиціям переможець пропонує Вам еквівалент того товару який Вам потрібен, а комісія в супереч зазначеним Замовником вимогам (еквіваленти не пропонувати) визнає такого учасника переможцем.
Шановний замовнику а як тоді це так виходить? Одним можна в пропозиції надавати аналоги(еквіваленти) а усім іншим тоді неможна? А може це все так заздалегідь сплановано щоб протягнути певного учасника в переможці, щоб він приніс «подяку» в конверті?
Також хочу зазначити, що дана обставина порушує п.6.2. Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Згідно до якого: Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників – порушено, недискримінація учасників – порушено, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій – порушено. Щодо запобіганням корупційним діям і зловживанням – то тут повинні дати висновок компетентні органи, але з огляду на вищевикладене, та на мою думку, підкреслюю саме на мою думку – грубо порушено!
Також порушено п. 6.9. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі». Пропозиція Переможця, з урахуванням того, що Замовником зазначено еквіваленти не пропонувати повністю не відповідає предмету закупівлі.
Якщо Ви розглядаєте чи мали намір розглядати – аналоги (еквіваленти) то навіщо тоді вказувати, що еквіваленти не пропонувати! Якби наприклад не було зазначено, що еквіваленти не пропонувати, то в пропозиції можна булу запропонувати також еквіваленти, та вартість моєї пропозиції була б менше тої яку я надав. Всі учасники повинні бути поставлені в рівні умови.
Виходячи з вищенаведеного постає питання, чому ви зазначаєте предмет закупівлі один, при цьому зазначаєте, що еквіваленти не пропанувати, а перемагає учасник з зовсім другим предметом закупівлі. До того ж переможцем який запропонував Вам еквівалент, не надав жодного документа який би підтверджував, що запропонований ним товар є саме еквівалентом предмета закупівлі!
Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
Вимагаю, усунути порушення які допущені в проведені цієї закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-20-000620-b», а саме скасувати прийняте рішення щодо переможця закупівлі «ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Якщо моя вимога не буде задоволена, я буду змушений звернутися до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2017 12:27
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.10.2017 12:50