• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комбінезон захисний з капюшоном одноразовий, Респіратор, Макса медична одноразова Код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення завантажено окремим файлом) Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. Назва предмета закупівлі (узагальнена) Комбінезон захисний з капюшоном одноразовий, Респіратор, Макса медична одноразов; Код класифікатора відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» Код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.

Завершена

141 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 708.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2021 11:01 - 02.11.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: 974e2716b12048258b7839450e58460d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-27-002900-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ розглянуло цінову пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ВЕНЕРА» у закупівлі UA-2021-10-27-002900-a код за ДК 021:2015 код 18220000 - Штормовий одяг Костюм одноразовий та відхилило пропозицію Учасника. В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дисквадіфікацію учасника від 10 листопада 2021 року причиною відхилення вказано: 1. «Якщо факт об'єднання власників вiдсутнiй то тендерна пропозиція повинна мiстити вiдповiдний лист в довільній (пункт 1 роздiлу II)» Наступним повідомляємо, що на подтвердження цього факту у тендерній пропозиції були надані статутні документи де міститься інформація про відсутність об’єднань у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ВЕНЕРА». Також зазаначаємо що згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Основне джерело, де можна знайти усі відкриті реєстри, доступ до яких є вільним – Портал відкритих даних https://data.gov.ua/. Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. 2. «Тендерна пропозицiя Учасника повинна містити довідку в довільній формі що містить iнформацiю про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. Довідка повинна мiстити вiдомостi про уповоноважену особу та додатково зразок пiдпису. У складi пропозицii учасника надано документ IHФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ) вiд 04.11.2021 №0411-7 у якому додатково не зазначено зразок пiдпису особи )уповноваженого на пiдписання договору про закупiвлю.» Наступним повідомляємо, що частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо. Зазвичай така інформація зазначається в ТД в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" або в розділі "Оцінка тендерної пропозиції". Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. В даній ситуаціїї підпадає під наступну формальну помилку: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.» Також підпис уповноваженої особи міститься в усіх документах тендерної пропозиції разом із печаткою., у томи числі і у вищезазначеній довідці. У звязку з цим, вимагаємо повторного розглянення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ВЕНЕРА» у даній закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня шановний Учаснику! Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. На виконання зазначеної норми, Замовник за результатом розгляду Вашої вимоги про усунення порушень щодо неправомірного відхилення надає відповідь. 1. Пунктом 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, якщо, факт об'єднання учасників відсутній Тендерна пропозиція повинна містити відповідний лист в довільній. Зазначене свідчить, що Замовником визначено спосіб документального підтвердження відсутності факту об'єднання учасників, зокрема листом в довільній формі. Тому у Замовника відсутні підстави розглядати статутні документи, подані Вами в складі пропозиції, як лист в довільній формі, що підтверджує відсутність факту об'єднання учасників. 2. Пунктом 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, подання Учасником довідки в довільній формі, що містить інформацію про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. При цьому, довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та додатково зразок підпису. Інформаційний лист від 04.11.2021 № 0411-7 не містить додаткового відображення зразку підпису. При цьому, пропозиція не містить документу в якому додатково відображено зразок підпису. Щодо Вашого твердження відносно формальних (несуттєвих) помилок та посилання на статтю 22 Закону, то наголошуємо що застосування статті 22 Закону не відноситься до спрощеної закупівлі, та характеризує виключно тендерну документацію. Тому Замовник не має законодавчих підстав вважати дану невідповідність формальною помилкою. Також інформуємо, що враховуючи те, що Замовник здійснює закупівлю за рахунок коштів Державного бюджету України питання беззаперечного дотримання вимог законодавства, в тому числі з питань закупівель стоїть надзвичайно гостро. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави повторного розгляду Вашої пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено