-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Папір для нотаток, блоки паперові, чорнильні картриджі, гумки, ручки кулькові, ручки на присосці, ручки масляні, ручки з логотипом, блокноти з тисненням, папка-бокс, фарба штемпельна, візитниці, маркери, фломастери, олівці, стрижні, коректори, скотч, папки з дизайнерського картону, скріпки канцелярські, кнопки, скоби, антистеплер, степлер, діроколи, затискачі, конверти, календарі квартальні, календарі перекидні
Завершена
437 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 900.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2017 17:37 - 11.09.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d4de0b53ab17459ea3523c5e45cc39f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-001243-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно вимог тендерної документаціїі Учасник торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 1 робочого дня з дати проведення аукціону. Вважаємо що ця вимога є дискримінаційною оскільки неможливо учаснику, якій не виконував аналогічне замовлення для Управління справами Верховної Ради України, надати зразки згідно технічного завдання данної закупівлі тим більше у строк 1 робочого дня з дати проведення аукціону. Отже ця вимога суперечить основним принципам здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників. Прохання внести зміни або роз'яснення до документації щодо надання зразків аналогічної продукції або дозволити учаснику надати макет продукції що планується до постачання та продовжити строк подання
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2017 17:24
Вирішення:
Управлінням справами Верховної Ради України розглянуто вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для нотаток, блоки паперові, чорнильні картриджі, гумки, ручки кулькові, ручки на присосці, ручки масляні, ручки з логотипом, блокноти з тисненням, папка-бокс, фарба штемпельна, візитниці, маркери, фломастери, олівці, стрижні, коректори, скотч, папки з дизайнерського картону, скріпки канцелярські, кнопки, скоби, антистеплер, степлер, діроколи, затискачі, конверти, календарі квартальні, календарі перекидні) 2 лоти, та повідомляємо наступне.
Згідно з додатком 5 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне - 2 лоти, та у відповідності із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, Учасник торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 1 робочого дня з дати проведення аукціону.
Для узгодження питання надання макетів зразків просимо заздалегідь звертатись до відповідальних осіб:
Лот №1: Іванова Ольга Вікторівна, тел. (044) 255-35-31;
Лот №2: Бойко Оксана Анатоліївна, тел. (044) 255-37-96.
Статус вимоги:
Відхилено