• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Підключення та забезпечення безперебійного доступу до інтернет мережі Дубівської та Івашковицької початкових шкіл, у відділення Смологовицької гімназії в с. Локіть,

Замовник є Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради, адреса: 90100, м. Іршава, пл. Народнв, 2, Закарпатська обл, Код ЄДРПОУ: 41912705, категорія: орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова , такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

536 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 182.50 UAH
Період оскарження: 26.10.2021 17:55 - 07.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі

Номер: fbb76ffd7fed4bc19a9908e5e8c6d0d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.b10
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі
Скарга:
Ми проаналізували документи переможця та виявилит багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу та додатки до неї, та прийняти рішення.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 03.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2021 19:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.12.2021 13:17
Автор: ФОП Попович Ігор Іванович, Попович Ігор Іванович +380677437786 igorpop123@gmail.com
Скарга
Скасована

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі

Номер: b9fdb1312b0e4cc1a6ccc2da01219ed6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.c9
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі
Скарга:
Ми проаналізували документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу та додатки до неї, та прийняти рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 23.11.2021 12:55
Автор: ФОП Попович Ігор Іванович, Попович Ігор Іванович +380677437786 igorpop123@gmail.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі

Номер: 0b875d613d284088bb8687fbdb42d9a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.b8
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі
Скарга:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу та прийняти рішення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 03.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2021 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.12.2021 12:57
Автор: ФОП Попович Ігор Іванович, Попович Ігор Іванович +380677437786 igorpop123@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування визначення переможця

Номер: 8a2e50fa2d094d5090c45f51c8ec7b68
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.a7
Назва: Вимога щодо скасування визначення переможця
Вимога:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу - вимогу та прийняти рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважений з питань державних закупівель уважно вивчив Вашу скаргу, за результатами вивчення повідомляю, що скарга не підлягагає задоволенню з наступних причин: 1. Аналогічними згідно закону України «Про публічні закупівлі» вважаються договори, в яких є тотожний (однаковий) код за державним класифікатором, тому укладення договору з фізичною особою не є підставою вважати його не аналогічним оголошеній закупівлі. Зважаючи на це, скарга в даній частині підлягає відхиленню; 2. Що стосується довідки про наявність працівників достатньої кваліфікації для забезпечення виконання умов закупівлі, слід зазначити, що в документації не вказано, яку кількість працівників та якої кваліфікації повинен мати учасник. Зважаючи на це, для кваліфікації учасника, достатньо вказівка хоча б одного працівника, інформація про якого подана згідно вимог тендерної документації. Інформація про керівника – ФОП Матішинця С. М. подана в необхідній формі та є достатньою для його кваліфікації. Інформація про інших працівників є додатковою та не може бути причиною для дискваліфікації пропозиції ФОП Матішинець С. М. Що стосується невідповідності ФОП Матішинця С. М. вимогам «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій» як провайдера, то уповноважений не може давати таку оцінку учаснику, оскільки він пройшов всі перевірки та отримав необхідну ліцензію від уповноваженого державного органу. Тому в цій частині скарга також підлягає відхиленню; 3. Що стосується скарги в частині невідповідності довідки з інформацією про відсутність підстав для дискваліфікації, передбаченою статтею 17 закону України «Про публічні закупівлі» вимогам тендерної документації, слід зазначити, що учасник не є юридичною особою та представляє свої інтереси під час закупівлі самостійно, тому не повинен надавати інформацію щодо посадових та уповноважених осіб. Скарга в цій частині задоволенню не підлягає. 4. Що стосується скарги в частині відсутності в державному реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій, щодо ФОП Матішинця С. М., інформації про надання послуг провайдера в с. Дуби, с. Локіть та с. Івашковиця, розяснюю наступне. Згідно п. 4.ч. 1 розділу ІІ «Організаційні вимоги» «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій»: у разі зміни відомостей, зазначених у поданому повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, суб'єкт господарювання зобов'язаний подати до НКРЗІ відповідне повідомлення у порядку, визначеному частиною третьою статті 42 Закону України "Про телекомунікації", протягом десяти робочих днів з дня настання таких змін. Жодних додаткових дозволів для реєстрації таких змін законодавством не передбачено. Таким чином, зміни в реєстрі в частині переліку населених пунктів, де провайдер надає послуги, можуть бути внесені лише після того, як він розпочав свою діяльність в цих пунктах на протязі 10 днів, а відсутність такої інформації на сьогоднішній день жодним чином не впливає на можливість здійснення такої діяльності в майбутньому. Таким чином, карга в цій частині задоволенню не підлягає. 5. Що стосується скарги в частині ненадання учасником ФОП Матішинець С. М. інформації про субпідрядника роз’яснюю наступне. Учасник ФОП Матішинець С. М. у складі своєї пропозиції надав довідку про те, що діяльність здійснюватиме самостійно, субпідрядники у нього відсутні. Що стосується кошторису, то в ньому відсутня інформація про адміністративні витрати сторонні (третіх) осіб. Йдеться про адміністративні витрати самого учасника. Таким чином, скарга в цій частині також не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування визначення переможця

Номер: 0d6f42862550427faa6e71848e8fc295
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.c6
Назва: Вимога щодо скасування визначення переможця
Вимога:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу - вимогу та прийняти рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважений з питань державних закупівель уважно вивчив Вашу скаргу, за результатами вивчення повідомляю, що скарга не підлягагає задоволенню з наступних причин: 1. Аналогічними згідно закону України «Про публічні закупівлі» вважаються договори, в яких є тотожний (однаковий) код за державним класифікатором, тому укладення договору з фізичною особою не є підставою вважати його не аналогічним оголошеній закупівлі. Зважаючи на це, скарга в даній частині підлягає відхиленню; 2. Що стосується довідки про наявність працівників достатньої кваліфікації для забезпечення виконання умов закупівлі, слід зазначити, що в документації не вказано, яку кількість працівників та якої кваліфікації повинен мати учасник. Зважаючи на це, для кваліфікації учасника, достатньо вказівка хоча б одного працівника, інформація про якого подана згідно вимог тендерної документації. Інформація про керівника – ФОП Матішинця С. М. подана в необхідній формі та є достатньою для його кваліфікації. Інформація про інших працівників є додатковою та не може бути причиною для дискваліфікації пропозиції ФОП Матішинець С. М. Що стосується невідповідності ФОП Матішинця С. М. вимогам «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій» як провайдера, то уповноважений не може давати таку оцінку учаснику, оскільки він пройшов всі перевірки та отримав необхідну ліцензію від уповноваженого державного органу. Тому в цій частині скарга також підлягає відхиленню; 3. Що стосується скарги в частині невідповідності довідки з інформацією про відсутність підстав для дискваліфікації, передбаченою статтею 17 закону України «Про публічні закупівлі» вимогам тендерної документації, слід зазначити, що учасник не є юридичною особою та представляє свої інтереси під час закупівлі самостійно, тому не повинен надавати інформацію щодо посадових та уповноважених осіб. Скарга в цій частині задоволенню не підлягає. 4. Що стосується скарги в частині відсутності в державному реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій, щодо ФОП Матішинця С. М., інформації про надання послуг провайдера в с. Дуби, с. Локіть та с. Івашковиця, розяснюю наступне. Згідно п. 4.ч. 1 розділу ІІ «Організаційні вимоги» «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій»: у разі зміни відомостей, зазначених у поданому повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, суб'єкт господарювання зобов'язаний подати до НКРЗІ відповідне повідомлення у порядку, визначеному частиною третьою статті 42 Закону України "Про телекомунікації", протягом десяти робочих днів з дня настання таких змін. Жодних додаткових дозволів для реєстрації таких змін законодавством не передбачено. Таким чином, зміни в реєстрі в частині переліку населених пунктів, де провайдер надає послуги, можуть бути внесені лише після того, як він розпочав свою діяльність в цих пунктах на протязі 10 днів, а відсутність такої інформації на сьогоднішній день жодним чином не впливає на можливість здійснення такої діяльності в майбутньому. Таким чином, карга в цій частині задоволенню не підлягає. 5. Що стосується скарги в частині ненадання учасником ФОП Матішинець С. М. інформації про субпідрядника роз’яснюю наступне. Учасник ФОП Матішинець С. М. у складі своєї пропозиції надав довідку про те, що діяльність здійснюватиме самостійно, субпідрядники у нього відсутні. Що стосується кошторису, то в ньому відсутня інформація про адміністративні витрати сторонні (третіх) осіб. Йдеться про адміністративні витрати самого учасника. Таким чином, скарга в цій частині також не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування визначення переможця

Номер: 06fdb73cec91428f91504318b0f7bb52
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.a5
Назва: Вимога щодо скасування визначення переможця
Вимога:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу - вимогу та прийняти рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважений з питань державних закупівель уважно вивчив Вашу скаргу, за результатами вивчення повідомляю, що скарга не підлягагає задоволенню з наступних причин: 1. Аналогічними згідно закону України «Про публічні закупівлі» вважаються договори, в яких є тотожний (однаковий) код за державним класифікатором, тому укладення договору з фізичною особою не є підставою вважати його не аналогічним оголошеній закупівлі. Зважаючи на це, скарга в даній частині підлягає відхиленню; 2. Що стосується довідки про наявність працівників достатньої кваліфікації для забезпечення виконання умов закупівлі, слід зазначити, що в документації не вказано, яку кількість працівників та якої кваліфікації повинен мати учасник. Зважаючи на це, для кваліфікації учасника, достатньо вказівка хоча б одного працівника, інформація про якого подана згідно вимог тендерної документації. Інформація про керівника – ФОП Матішинця С. М. подана в необхідній формі та є достатньою для його кваліфікації. Інформація про інших працівників є додатковою та не може бути причиною для дискваліфікації пропозиції ФОП Матішинець С. М. Що стосується невідповідності ФОП Матішинця С. М. вимогам «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій» як провайдера, то уповноважений не може давати таку оцінку учаснику, оскільки він пройшов всі перевірки та отримав необхідну ліцензію від уповноваженого державного органу. Тому в цій частині скарга також підлягає відхиленню; 3. Що стосується скарги в частині невідповідності довідки з інформацією про відсутність підстав для дискваліфікації, передбаченою статтею 17 закону України «Про публічні закупівлі» вимогам тендерної документації, слід зазначити, що учасник не є юридичною особою та представляє свої інтереси під час закупівлі самостійно, тому не повинен надавати інформацію щодо посадових та уповноважених осіб. Скарга в цій частині задоволенню не підлягає. 4. Що стосується скарги в частині відсутності в державному реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій, щодо ФОП Матішинця С. М., інформації про надання послуг провайдера в с. Дуби, с. Локіть та с. Івашковиця, розяснюю наступне. Згідно п. 4.ч. 1 розділу ІІ «Організаційні вимоги» «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій»: у разі зміни відомостей, зазначених у поданому повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, суб'єкт господарювання зобов'язаний подати до НКРЗІ відповідне повідомлення у порядку, визначеному частиною третьою статті 42 Закону України "Про телекомунікації", протягом десяти робочих днів з дня настання таких змін. Жодних додаткових дозволів для реєстрації таких змін законодавством не передбачено. Таким чином, зміни в реєстрі в частині переліку населених пунктів, де провайдер надає послуги, можуть бути внесені лише після того, як він розпочав свою діяльність в цих пунктах на протязі 10 днів, а відсутність такої інформації на сьогоднішній день жодним чином не впливає на можливість здійснення такої діяльності в майбутньому. Таким чином, карга в цій частині задоволенню не підлягає. 5. Що стосується скарги в частині ненадання учасником ФОП Матішинець С. М. інформації про субпідрядника роз’яснюю наступне. Учасник ФОП Матішинець С. М. у складі своєї пропозиції надав довідку про те, що діяльність здійснюватиме самостійно, субпідрядники у нього відсутні. Що стосується кошторису, то в ньому відсутня інформація про адміністративні витрати сторонні (третіх) осіб. Йдеться про адміністративні витрати самого учасника. Таким чином, скарга в цій частині також не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування визначення переможця

Номер: 22a4b9b02c414d4fb480fcf0fdaafad0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.b4
Назва: Вимога щодо скасування визначення переможця
Вимога:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу - вимогу та прийняти рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка при завантаженні файлу.
Дата скасування: 18.11.2021 15:04
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування визначення переможця

Номер: 11d8c28908984200bc8c79ffc6693c41
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.a3
Назва: Вимога щодо скасування визначення переможця
Вимога:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу - вимогу та прийняти рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка при завантаженні файлу.
Дата скасування: 18.11.2021 15:03
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування визначення переможця

Номер: 7689380686624e6ea084ba46e3b72202
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.b2
Назва: Вимога щодо скасування визначення переможця
Вимога:
Ми проаналізуали документи переможця та виявилити багато помилок та порушень умов тендерних вимог, просимо розглняути нашу скаргу - вимогу та прийняти рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка при завантаженні файлу.
Дата скасування: 18.11.2021 15:03
Вимога
Залишено без розгляду

Термін виконання

Номер: 4e0f6fab47804436b85ebd3a8ef89902
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003061-c.a1
Назва: Термін виконання
Вимога:
У попередньому тендері термін виконання був до 31.12 зараз зменшили термін. Поясніть причину? мені кажеться тут зговір з ФОП Попович. який вже розпочинає будівництво і вкладеться в термін!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Жодного зговору немає. Термін зменшено на 10 днів у звязку з вимогами чинного законодавства (оплата може проводитися тільки до 25.12.2021 року.)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2021 09:38