• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з профілактичного відновлення схем релейного захисту та автоматики електрообладнання Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гордієнко Тетяна Володимирівна, тел.: (044) 530-27-58, факс: (044) 530-28-61, електронна адреса: tetiana_hordiienko@bank.gov.ua

Торги не відбулися

614 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2021 17:57 - 07.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Щодо порушення Банкнотно-монетним двором Національного банку України законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів № UA-2021-10-26-012674-b.

Номер: 059afa3d38bb4256abc1356fee444d5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-012674-b.a1
Назва: Щодо порушення Банкнотно-монетним двором Національного банку України законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів № UA-2021-10-26-012674-b.
Скарга:
Вих. № 01/052 КР від 24.11.2021 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Заявник: TOB Електромонтажна компанія „Аркада-Електрик" Код ЄДРПОУ: 32687565 Адреса: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, б-р 50 річчя Перемоги, буд. 50 Тел.: +380500876020 Ел. Пошта: arkada.expert@gmail.com Директор Самокиш Сергій Юрійович Суб’єкт оскарження: TOB Електромонтажна компанія „Аркада-Електрик" Код ЄДРПОУ: 32687565 Адреса: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, б-р 50 річчя Перемоги, буд. 50 Тел.: +380500876020 Ел. Пошта: arkada.expert@gmail.com Директор Самокиш Сергій Юрійович Замовник: Банкнотно-монетний двір Національного банку України Код ЄДРПОУ: 21575489 Місцезнаходження: 02232, м. Київ, вул. Пухівська, буд. 7 Ідентифікатор закупівлі: № UA-2021-10-26-012674-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-26-012674-b Предмет закупівлі: “Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - код за ДК 021:2015 – 50530000-9” (Послуги з профілактичного відновлення схем релейного захисту та автоматики електрообладнання Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України) СКАРГА Щодо порушення Банкнотно-монетним двором Національного банку України законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів № UA-2021-10-26-012674-b. Розгляд скарги: По першому питанню: прийняття неправомірного рішення Банкнотно-монетним двором Національного банку України згідно ВИТЯГУ № 01 З ПРОТОКОЛУ від 23 листопада 2021 року № 97-21 засідання тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України. Замовником: Банкнотно-монетним двором Національного банку України (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою: відкриті торги, по предмету закупівлі: “Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - код за ДК 021:2015 – 50530000-9” (Послуги з профілактичного відновлення схем релейного захисту та автоматики електрообладнання Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України) (далі по тексту – Предмет закупівлі), в якому прийняли участь два учасника: ТОВ «ТОВ “МАРТІН ЕЙС”» (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 350 256,94 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП та ТОВ «TOB Електромонтажна компанія «Аркада-Електрик» (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 610 832,58 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП. По першому питанню: Згідно ВИТЯГУ № 01 З ПРОТОКОЛУ від 23 листопада 2021 року № 97-21 засідання тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України, керуючись частиною першою статті 31 Закону України Про публічні закупівлі та за результатами розгляду, було прийнято рішення відхилити учасника ТОВ ЕМК “АРКАДА-ЕЛЕКТРИК” (ЄДРПОУ 32687565) щодо закупівлі “Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки - код за ДК 021:2015 – 50530000-9; (Послуги з профілактичного відновлення схем релейного захисту та автоматики електрообладнання Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України), очікувана вартість закупівлі – 614 000,00 грн. з ПДВ, початок проведення процедури закупівлі – жовтень 2021 року”, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до вимог частини другої статті 32 Закону України Про публічні закупівлі “Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом”. Тендерним комітетом Банкнотно-монетного двору Національного банку України за результатами подальшого розгляду встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 1 розділу V тендерної документації. Згідно частини третьої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. Виходячи з системного аналізу цієї норми та тендерної документації Замовника можна дійти висновку, що в тендерній документації не вимагається надання жодної додаткової інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а вимагається від учасника вчинення дій, а саме: надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Відповідно до ч. ч. 3, 4, 5, 6 статті 17 Закону України Про публічні закупівлі 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. 4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Замовник це теж наводить у тендерній документації та фактично стверджує в ній що для звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій лист-згода на вчинення цих дій не потрібен. Таким чином Замовник вимагав інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Стосовно довіреності у тексті довіреності мають бути зазначені місце і дата її складання (підписання), прізвища, імена, по батькові (повне найменування для юридичної особи), місце проживання (місцезнаходження - для юридичної особи) представника і особи, яку представляють, а в необхідних випадках і посади, які вони займають. У тендерній документації надано що посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - Гордієнко Тетяна Володимирівна, провідний інженер з комплектації устаткування відділу постачання Банкнотно-монетного двору Національного банку України, адреса та місцезнаходження: вулиця Пухівська, 7, місто Київ, 02232, Україна, тел.: (044) 530-27-58, факс: (044) 530-28-61, електронна адреса: tetiana_hordiienko@bank.gov.ua, тобто не надано достатньої інформації щодо складання довіреності. Таким чином для складання довіреності Замовником не було надано жодних необхідних документів для вчинення даного правочину. Також згідно пункту 1 розділу V тендерної документації Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій ст. 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, але не вказує те що це робить за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. ВИТЯГ № 01 З ПРОТОКОЛУ від 23 листопада 2021 року № 97-21 засідання тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України не надає жодного факту присутності у тендерній пропозиції TOB Електромонтажна компанія „Аркада-Електрик" достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій ст. 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, тому це рішення є протиправним. Для визначення переможцем учасника Замовнику не потрібні лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що доводиться з вищенаведених норм Закону України «Про публічні закупівлі». Також у тендерній пропозиції TOB Електромонтажна компанія „Аркада-Електрик" не має жодного конференційного документу. Надання вищевказаних Замовником документів не регламентується жодним нормативно-правовим актом, отже тендерна пропозиція TOB Електромонтажна компанія „Аркада-Електрик" повністю відповідає усім вимогам тенднрної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до всього вищенаведеного, Замовник порушує ст. ст. 5, 22, 29, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, у зв’язку з викладеним вище, та керуючись Статтею 18 Закону, просимо: 1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкриті торги: № UA-2021-10-26-012674-b; 2. По-першому питанню: скасувати рішення замовника ПРОТОКОЛ № 97-21 від 23 листопада 2021 року щодо дискваліфікації Товариства з обмежувальною відповідальністю TOB Електромонтажна компанія «Аркада-Електрик»; Додатки: 1. Копії документів Товариства з обмежувальною відповідальністю Електромонтажна компанія «Аркада-Електрик» наданих для участі у даній закупівлі (документи завантажені та зберігаються за посиланням https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/24405247/).
Дата розгляду скарги: 06.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2021 09:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.12.2021 15:22
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕЛЕКТРОМОНТАЖНА КОМПАНІЯ "АРКАДА-ЕЛЕКТРИК", Сергій Самокиш 380500876020 arkada.expert@gmail.com http://www.arkada-el.com.ua/