-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Приладдя для навчальних закладів та дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Завершена
142 771.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 728.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 728.13 UAH
Період оскарження:
26.10.2021 15:23 - 07.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
54cfa0ca42a14e22be3c5045c1efaa64
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-009528-b.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку 2, п.4 Ви вимагаєте наступне: «Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на вересень 2021 року (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія).»
Наразі завершується жовтень, та починається листопад, чому в такому разі Ви вимагаєте довідку з банку станом на вересень 2021 року? Тобто, згідно Вашої вимоги, Учасники, які не отримували у вересні такої довідки не можуть приймати участь у даній закупівлі? Тобто, даною вимогою, Ви дискримінуєте учасників.
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, а саме строки (станом на вересень 2021 року), в які вже неможливо отримати даний документ та визначити актуальні строки, в які Учасник може отримати вищезазначену довідку з банку.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 44.PDF 01.11.2021 12:39
Дата подачі:
31.10.2021 17:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
9299842025384aba9df1a71bb2433bd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-009528-b.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Розділом ІІІ, п. 5 ТД визначено наступне: « 2) Виконання аналогічних договорів про поставку навчальних засобів для шкільних або інших навчальних кабінетів Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік (подається як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше 2021 року від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.». Дана вимога має дискримінаційний характер та суперечить чинному законодавству України. Чому, наприклад, за виконаний аналогічний договір у 2019 році, Замовник повинен видати лист-відгук у 2021 році?
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, та прибрати дискримінаційну вимогу про надання позитивних листів – відгуків, ВИДАНИХ НЕ РАНІШЕ 2021 РОКУ.
Поясніть, будь ласка, Чим саме Вас не влаштовує лист-відгук, виданий в тому ж році, в якому було виконано аналогічний договір і як рік видачі даного документу впливає на підтвердження кваліфікації учасника торгів?
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 44.PDF 01.11.2021 12:39
Дата подачі:
31.10.2021 17:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відсутність чіткої інформації про місце поставки товарів
Номер:
1151a781f7634773acc6ace6d76c1ddd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-009528-b.a2
Назва:
Відсутність чіткої інформації про місце поставки товарів
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній докментації у розділі 1, п.4.3 зазначено місце поставки товарів - Львівська область, ЗНЗ Хирівської ТГ, але не зазначено на яку саме кількість адрес буде здійснюватись поставка.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити чітку кількість адрес для поставки товару, оскільки дана інформація прямо впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 44.PDF 01.11.2021 12:37
Дата подачі:
31.10.2021 17:19
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність інформації визначеної в тендерній документації та на площадці Прозорро
Номер:
ccee5933e7744d60a5e36c4a68ab8394
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-009528-b.a1
Назва:
Невідповідність інформації визначеної в тендерній документації та на площадці Прозорро
Вимога:
Шановний Замовнику! Яку саме кількість товару Ви хочете придбати?
На площадці та в технічному завданні зазначено 27 комплектів, далі в тех.завданні зазначено, що один комплект включає в себе по 9 одиниць товару кожної позиції, отже це означає, що загалом повинно бути по 243 одиниці кожної позиції товару. Також у основній частині тендерної документації, у розділі 1, п.4.3 зазначено обсяг поставки товарів - 12 комплектів.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити чітку кількість товару, що закуповується.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 44.PDF 01.11.2021 12:38
Дата подачі:
31.10.2021 17:18
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваші вимоги будуть виконані. В умови тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено