• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт паркової зони по вул. Дунаєва с. Першотравневе Лиманського району Одеської області»

Торги відмінено

86 662.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 433.31 UAH
Період оскарження: 26.10.2021 15:20 - 01.11.2021 15:00
Вимога
Без відповіді

щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: fb20c83db5654d07b0f9002c143c106d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-009536-b.c1
Назва: щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Вимоги до аналогічного договору згідно Додаткоу 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з вищезазначеним пунктом Тендерної документації, учасник закупівлі повинен, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, надати: Довідку, за формою 1, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2019 року, який відповідає запропонованому за видом робіт чи/та за предметом закупівлі. Учасник надає скани оригіналів аналогічних Договорів, які вже виконані, - не менше 1 сканкопії договору, зазначеного у довідці, в повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, актами, специфікаціями, тощо до договору. Однак у графі 7 Форми 1 Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен вказати “Сума договору (не менш ніж 50% пропозиції)”. Така вимога Замовника відповідно до рішень загальної практики Тендерної колегії АМКУ прийнята дискримінаційною. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників. Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами виконаних робіт/наданих послуг та періодом їх виконання (надання). Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а саме "Капітальний ремонт" а не обсягів та сум їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах та звужує коло учасників такої закупівлі. Зауважимо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі. У цьому ж випадку, на нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимогу про підтвердження виконання робіт (надання) послуг у зазначених обсягах, “Сума договору (не менш ніж 50% пропозиції)”, а відтак ця вимога обмежує конкуренцію та дискримінує тих учасників процедури закупівлі, які мають аналогічні договори за предметом "Капітальний ремонт". Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни у графу 7 Форми 1 Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен вказати “Сума договору (не менш ніж 50% пропозиції)” до тендерної документації за процедурою спрощеної закупівлі Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт паркової зони по вул. Дунаєва с. Першотравневе Лиманського району Одеської області».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.