-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово)
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1. Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 280 077,00 грн. без ПДВ / 9 936 092,40 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.11.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 26.11.2021 о 15-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 41 400.39 UAH
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a., Недосконалість положень Тендерної документації UA-2021-10-26-003710-a
- Розяснення на вимогу.pdf 17.11.2021 11:15
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a.
- Розяснення на вимогу.pdf 12.11.2021 10:36
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури закупівлі та зобов’язання Замовника скасувати рішення
- Протокол 5920 фото.jpg 18.02.2022 13:37
- Протокол 5920.jpg 18.02.2022 13:37
- Док-4 001.jpg 18.02.2022 13:37
- Технічна база ч1.jpg 18.02.2022 13:37
- Технічна база ч2.jpg 18.02.2022 13:37
- Док-2 001.jpg 18.02.2022 13:37
- Док-3 001.jpg 18.02.2022 13:37
- Док-1 001.jpg 18.02.2022 13:37
- ua_payment(6).pdf 18.02.2022 14:31
- Скарга.pdf 18.02.2022 16:49
- Додатки до Скарги.pdf 18.02.2022 16:49
- Cкарга.docx 18.02.2022 16:53
- Рішення від 22.02.2022 № 3574.pdf 23.02.2022 08:53
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 970.pdf 14.04.2022 13:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2022 № 4408.pdf 05.05.2022 13:16
- Рішення від 04.05.2022 № 4408.pdf 06.05.2022 12:38
- Пояснення по суті скарги.pdf 29.04.2022 13:56
- Пояснення по суті скарги.docx 29.04.2022 13:56
СКАРГА на рішення замовника про допущення до аукціону
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 21.01.2022 17:33
- Договори оренди + довіреність.pdf 21.01.2022 17:33
- Скарга лист 1.pdf 21.01.2022 17:33
- Скарга лист 2.pdf 21.01.2022 17:33
- Скарга лист 3.pdf 21.01.2022 17:33
- Скарга лист 4.pdf 21.01.2022 17:33
- Скарга лист 5.pdf 21.01.2022 17:33
- № 73 відомості про учасника.pdf 21.01.2022 17:33
- рішення від 25.01.2022 №1452.pdf 25.01.2022 14:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2022 №1897.pdf 01.02.2022 16:14
- рішення від 31.01.2022 №1897.pdf 03.02.2022 15:38
- Пояснення по суті скарги.docx 28.01.2022 14:04
- Пояснення по суті скарги.pdf 28.01.2022 14:04
- протокол уо про виконання рішення амку.docx 09.02.2022 10:05
Скарга
- Додаток 6. Довідка №9 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 19. Довідка №10 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 5. Договір обов’язкового страхування Агейченко В. Ю..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 16. Довідка № 21 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 1. Протокол розгляду від 13.12.2021 року UA-2021-10-26-003710-a-qualifications.pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 13. Довідка №12 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 2. Договір оренди від 12.11.2021 року на транспортний засіб «MERCEDES-BENZ SPRINTER 2500».pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 4. Медична довідка Рожко С. І..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 12. Довідка №11 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 20. Довідка № 7 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 18. Довідка № 58 від 14.08.2020 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 17. Витяг з процедури закупівлі - ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-21-002577-b ..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 3. Медична довідка Горбік Д. М..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 14. Довідка №16 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 15. Довідка № 211124SU14131806 від 24.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:09
- Додаток 7. Лист відгук від ТОВ «ДЖОІН АП!УКРАЇНА».pdf 16.12.2021 18:10
- Додаток 9. Довідка №22 від 07.12.2021 року..pdf 16.12.2021 18:10
- Додаток 8. Лист від ТОВ «СКАЙ АП»..pdf 16.12.2021 18:10
- Скарга.pdf 16.12.2021 18:10
- Додаток 10. Договір з ТОВ «Елітснаб»..pdf 16.12.2021 18:10
- Додаток 21. Довідка № 5 від 25.11.2021 року..pdf 16.12.2021 18:10
- Додаток 11. Відгук від ТОВ «Елітснаб»..pdf 16.12.2021 18:10
- квитанция.pdf 16.12.2021 18:22
- рішення від 20.12.2021 № 27944.pdf 21.12.2021 09:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2021 № 28741.pdf 31.12.2021 11:34
- рішення від 30.12.2021 № 28741.pdf 05.01.2022 11:15
- Пояснення по суті скарги.pdf 24.12.2021 14:50
- Пояснення по суті скарги.docx 24.12.2021 14:50
- Протокол УО про виконання рішення АМКУ.docx 14.01.2022 11:42