• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово)

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1. Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 280 077,00 грн. без ПДВ / 9 936 092,40 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.11.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 26.11.2021 о 15-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

8 280 077.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 400.39 UAH
Період оскарження: 26.10.2021 14:00 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a., Недосконалість положень Тендерної документації UA-2021-10-26-003710-a

Номер: 1a41ce41c4744e76a75e7747d092ccf4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003710-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a., Недосконалість положень Тендерної документації UA-2021-10-26-003710-a
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a. Замовником – Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення а саме: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово). Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N922-VIII (далі – Закон N922-VIII) передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону N922-VIII передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону N922-VIII, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону N922-VIII чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно умов Тендерної документації, а саме в Додатку 1 «Тендерна пропозиція» передбачено що за результатами аукціону роботу будуть залучені до роботи чотири транспортні засоби: три мікроавтобуси (цілодобовий режим роботи); один додатковий мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні. При цьому, в таблиці 1 Додатку 5 (Технічна специфікація) передбачено наявність у учасника 5-ти мікроавтобусів: три мікроавтобуси (цілодобовий режим роботи); один додатковий мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні; один мікроавтобус (резервний). Разом з цим, в Тендерній документації не має жодних відомостей про перебування протягом дії укладеного договору п’ятого (резервного) мікроавтобусу. Наприклад, цей мікроавтобус буде знаходитись постійно на території порту або на іншій обумовленої території. Також в Тендерній документації відсутні жодні вказівки про оплату роботи простою п’ятого (резервного) мікроавтобус. Не передбачено в Тендерній документації порядок та строк заміні на резервний, мікроавтобусу, який вийшов з ладу. Крім цього, не зрозуміло як буде здійснюватись заміна одним резервним транспортним засобом у випадку поломки (виходу з ладу) одночасно двох мікроавтобусів як що додатковий мікроавтобус для роботи у відрядженнях в вихідні та святкові дні, буде знаходитись у відрядженні. З урахуванням, що в тендерній документації є вимога про рік виписку транспортних засобів й документів, які підтверджують належний технічний стан транспортних засобів то взагалі не зрозуміло обґрунтованість вимоги щодо введення додаткового резервного (п’ятого) транспортного засобу для виконання умов укладеного договору Вищезазначені обставини підтверджують недосконалість положень Тендерної документації UA-2021-10-26-003710-a, а також наявність прогалин та суперечностей. Ці обставини призводять до різного тлумачення умов тендерної документації, що призводять до дискримінації учасників. З урахуванням вищевикладеного просимо провести у відповідність Тендерну документацію UA-2021-10-26-003710-a на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення а саме: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово). Результати розгляду цього звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі. Додатково повідомляємо, що у разі ігнорування зазначеної вимоги та не приведення технічних вимог тендерної документації у належний вигляд з дотриманням чинного законодавства України, будемо вимушені звертатись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення (відповідь) 2 Затверджено рішенням ТК від 17.11.2021 р. Роз’яснення (відповідь) на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 15.11.2021 о 13:27; номер вимоги: UA-2021-10-26-003710-a.a2) по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-10-26-003710-a. Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до Додатку 5 (Технічна специфікація) Тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю послуг з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, встановлена вимога щодо необхідної кількості транспортних засобів – три мікроавтобуси з цілодобовим режимом роботи, один мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні та один резервний мікроавтобус для можливості здійснення негайної заміни у разі виходу з ладу одного з мікроавтобусів під час надання послуг. Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) плануються закупити для забезпечення таких потреб філії: - транспортне забезпечення служби морської безпеки філії; - транспортне забезпечення служби безпеки мореплавства філії; - транспортне забезпечення головної диспетчерської філії; - транспортне забезпечення всіх інших підрозділів філії, які цього потребують; - евакуація працівників філії в нічний час та у вихідні та святкові дні. Транспортне забезпечення служби морської безпеки філії необхідно для виконання функціональних обов’язків які включають в себе: несення цілодобового оперативного чергування за спостереженням стану морської безпеки, реагування на порушення, що пов’язані з охороною суден і портових засобів ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), негайне доведення цієї інформації до керівництва філії та ДП «АМПУ»; здійснення перевірок суден, які зайшли в морський порт Південний або портових засобів, щодо відповідності вимогам Глави XI-2 Додатка до конвенції СОЛАС-74 та Міжнародному кодексу з охорони суден та портових засобів (далі - Кодекс ОСПЗ ), участь у роботі комісії, що здійснює державний контроль у пунктах пропуску через державний кордон; реалізація на території (в акваторії) морського порту Південний та портових засобах норм, правил, стандартів і процедур Глави XI-2 Додатка до Конвенції СОЛАС-74, Кодексу ОСПЗ, інших міжнародних та національних нормативних актів з морської безпеки. Крім того на підставі Наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Типового положення про службу морської безпеки» від 25.08.2011 № 339: для виконання завдань і функцій, передбачених цим Положенням, працівники служби морської безпеки забезпечуються необхідним транспортом. Транспортне забезпечення служби безпеки мореплавства філії необхідно для виконання їх функціональних обов’язків які включають в себе: цілодобове здійснення заходів щодо забезпечення безпеки мореплавства та екологічної безпеки в акваторії морського порту Південний та здійснення контролю за готовністю до реагування на надзвичайні ситуації із суднами в акваторії морського порту Південний, організацію та координацію проведення аварійно-рятувальних робіт в акваторії морського порту Південний, координацію роботи з надання послуг суднам в акваторії морського порту Південний для їх безпечного судноплавства, маневрування та стоянки, координацію діяльності капітана морського порту Південний, лоцманської служби, власників морських терміналів, портових операторів, інших суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у морському порту, у разі виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф, інших надзвичайних ситуацій. З метою підтримки рівня безпеки мореплавства та постійного контролю за станом гідротехнічних споруд, розташованих в порту, згідно з вимогами Положення про службу безпеки мореплавства та відповідно до розпорядження в.о. начальника філії від 19.11.2019 № 25/27 «Про заходи з організації контролю фахівцями відділу оперативного регулювання служби безпеки мореплавства», необхідно забезпечити цілодобове здійснення доставки фахівців відділу оперативного регулювання до місця проведення швартових операцій. Транспортне забезпечення головної диспетчерської філії необхідно для виконання їх функціональних обов’язків які включають в себе: забезпечення здійснення судноплавства в акваторії морського порту Південний в частині виконання добового плану роботи порту, ведення обліку суднозаходів та вантажообігу вантажних терміналів, портових операторів здійснюючих свою діяльність в акваторії порту Південний, здійснення постійного оперативного контролю над виконанням добового плану роботи порту, організація заходу та виходу суден в порт/з порту, безпечне розміщення суден на причалах згідно поданих заявок та добових планів роботи порту, організація виконання заявок з надання послуг суднами портового флоту, вживання усіх необхідних заходів у разі виникнення стихійних явищ, надзвичайних ситуацій, аварійних подій та нещасних випадків, згідно чинних внутрішніх нормативних документів та організація взаємодії портових операторів та берегових служб порту, координацію їх дій у випадку виникнення аварійної ситуації. Окрім цього, зазначені транспортні засоби (мікроавтобуси) в робочі дні залучаються для доставки співробітників Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), а також для виконання поточної роботи за потребами підрозділів філії. В адміністрації МП Південний, окрім керівного складу та профспілкового комітету, 25 структурних підрозділів. Щоденно для виконання свої безпосередніх завдань та обов’язків, здійснюються виїзди до м. Южне, м. Одеса, м. Доброслав, ДП «МТП «Южний» та багатьох інших пунктів призначень для можливості виконання поточної роботи. В нічний час, та у вихідні, та святкові дні зазначені мікроавтобуси залучаються для евакуації працівників філії (за необхідністю), оскільки орієнтована кількість працівників на зміні після 17:00 год. складає 47 чоловік (без врахування працівників СП «Портовик», в той час як пасажиромісткість автобусу газорятувального, який призначений для можливості евакуації працівників на випадок аварії, становить – 27 чоловік. Також є необхідність в доставці членів комісії з надзвичайних ситуацій, відповідно до плану дій на випадок будь-яких аварій. Тому робота мікроавтобусів має бути чіткою та безперебійною. Проте адміністрація МП Південний не встановлює жодних вимог щодо місцезнаходження резервного мікроавтобусу. Заміна мікроавтобусу, що вийшов з ладу та не може бути залученим для надання послуг в подальшому, має відбуватись в оперативному порядку та в найкоротші строки. Це означає, що фактично одночасно можуть бути залученими до надання послуг не більше чотирьох мікроавтобусів, п’ятий мікроавтобус учасник повинен мати в наявності саме для забезпечення (за необхідністю) одночасної роботи трьох мікроавтобусів в цілодобовому режимі та одного мікроавтобусу у відрядженні або в вихідний день, відповідно й оплата буде проводитись за фактично надані послуги – три мікроавтобуси (цілодобовий режим роботи) та, за необхідністю, один мікроавтобус (відрядження, вихідні та святкові дні). Ця вимога також позначена в Додатку 6 (Проект договору) ТД - У випадку виходу з ладу будь-якого транспортного засобу, замінити його на аналогічний технічно-справний транспортний засіб. В практиці минулих років не було випадків коли одночасно виходили з ладу одразу декілька транспортних засобів (мікроавтобусів), які залучені до надання послуг, проте якщо такий випадок все ж таки станеться, Учасник – переможець торгів, з яким буде укладено Договір має чітко дотримуватись умов договору та замінити будь-який транспортний засіб на аналогічний технічно-справний. З цих міркувань й встановлена вимога щодо року випуску мікроавтобусів, адже транспортний засіб, рік випуску якого вищий, має ряд переваг таких як, комфортабельність, надійність, безпека та задовільний технічний стан, а наявність в учасника резервного транспортного засобу (мікроавтобусу) дає змогу безперебійного надання послуг з транспортного обслуговування, та уникнути зривів на підприємстві, пов’язаних з транспортним забезпеченням філії. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що процедура закупівлі послуг з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення оголошена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) та ТД не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, отже внесення змін до ТД є недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.11.2021 11:15
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a.

Номер: 8ed42e9370f642e99f4c669161c6a82b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003710-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a.
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі UA-2021-10-26-003710-a. Замовником – Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення а саме: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово). Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N922-VIII (далі – Закон N922-VIII) передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону N922-VIII передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону N922-VIII, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону N922-VIII чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно умов Тендерної документації, а саме Додатку 5 Замовник зазначає що рік випуску (транспортних засобів) має бути не менш ніж 2009. Вказана вимога є дискримінуючою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, обмежує велике коло юридичних осіб. Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам - суб’єктам підприємницької діяльності, представникам малого та середнього бізнесу. Також, звертаємо увагу тендерного комітету на те, що за умовами закупівлі UA-2021-10-26-003710-a Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) послуг за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення а саме: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово) вимоги щодо документів, які підтверджують рік випуску (транспортних засобів) має бути не менш ніж 2009 - не має. Окремо необхідно зазначити, що за умовами аналогійної закупівлі минулого року UA-2020-10-26-003971-c Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) послуг за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення а саме: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово) встановленого вимоги до року виписку транспортних засобів не менш ніж 2006 рік. Також, у тендерній документації наявні суперечності між додатками. Зокрема, в Додатку 1 «Тендерна пропозиція» за результатами аукціону передбачено роботу чотирьох транспортних засобів: три мікроавтобуси (цілодобовий режим роботи); один додатковий мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні. В той час, як в таблиці 1 Додатку 5 (Технічна специфікація) передбачено наявність у учасника 5-ти мікроавтобусів: три мікроавтобуси (цілодобовий режим роботи); один додатковий мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні; один мікроавтобус (резервний). Отже, в Додатку 5 вказівка щодо наявності додаткового мікроавтобусу (резервного), не відповідає Додатку 1 Тендерної документації UA-2021-10-26-003710-a. Звертаємо увагу, що за умовами у аналогійної тендерній документації минулого року UA-2020-10-26-003971-c передбачено роботу чотирьох транспортних засобів: три мікроавтобуси (цілодобовий режим роботи); один додатковий мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні. З огляду на те що додаткових закупівель не здійснювалось то можливо зробити висновок що така кількість транспортних засобів повністю задовольняла потребу Замовника у здійсненні таких перевезень. Вищезазначені порушення створюють штучні перешкоди в участі певному колу суб’єктів господарювання щодо участі у тендері, порушують принципи здійснення публічних закупівель й мають ознаки дискримінації учасників, що заборонено Законом N922-VIII. З урахуванням вищевикладеного просимо провести у відповідність тендерну документацію UA-2021-10-26-003710-a на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення а саме: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово). Результати розгляду цього звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі. Додатково повідомляємо, що у разі ігнорування зазначеної вимоги та не приведення технічних вимог тендерної документації у належний вигляд з дотриманням чинного законодавства України, будемо вимушені звертатись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення (відповідь) 1 Затверджено рішенням ТК від 11.11.2021 р. Роз’яснення (відповідь) на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 10.11.2021 о 13:51; номер вимоги: UA-2021-10-26-003710-a.c1.) по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-10-26-003710-a. Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до Додатку 5 (Технічна специфікація) Тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю послуг з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, встановлена вимога щодо року випуску автотранспортних засобів (мікроавтобусів), що будуть залучатись для надання послуг - Рік випуску має бути не менш ніж 2009. Така вимога обумовлена тим, що адміністрація морського порту Південний має намір закупити послуги з транспортного обслуговування більш сучасними, комфортабельними мікроавтобусами, які відрізняються якістю зборки, надійністю, оснащені більш сучасними двигунами, що відповідають екологічним нормам, оснащені більш численними опціями комфорту, необхідних для комфортабельного перевезення пасажирів, а саме сучасними системами вентиляції та кондиціонування салону, що важливо при активній експлуатації транспортних засобів, задіяних в обслуговувані працівників філії. Збільшення року випуску транспортних засобів, крім вищезазначеного, також обумовлено тим, що чим вище рік випуску транспортних засобів, тим безпечнішим є надання послуг з перевезення пасажирів, так як адміністрація морського порту Південний знаходиться в безпосередній близькості до Одеського припортового заводу та можливі аварійні ситуації у вигляді викидів аміаку, метанолу тощо. А так як в новіших транспортних засобах фільтрація салону та двигуна значно краще та вентиляція більш модернізована, здійснити екстрену евакуацію працівників (за необхідністю) є шанси саме новішими мікроавтобусами. Відповідно до Додатку 2 (Зміст тендерної пропозиції учасника) ТД встановлені вимоги, що підтверджують кваліфікацію Учасників, та однією з таких вимог є надання у складі тендерної пропозиції Учасників дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасниками процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі. Постановою КМУ від 16.09.2020 року № 844 «Про затвердження зразків бланків і технічних описів бланків національного та міжнародного посвідчень водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тимчасового реєстраційного талона транспортного засобу та зразка розпізнавального автомобільного знака України та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» затверджений зразок та технічний опис бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який, окрім інших відомостей, містить й інформацію про рік випуску транспортного засобу. Отже, оригінали або завірені копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів є документами, що підтверджують рік випуску транспортних засобів. Більш того, інформацію про рік випуску транспортних засобів можна отримати з протоколів перевірки технічного стану автотранспортних засобів, так як там зазначений ідентифікаційний номер транспортного засобу (номер шасі) та також мають бути надані до складу тендерної пропозиції учасників. Відповідно до Додатку 5 (Технічна специфікація) встановлена вимога щодо необхідної кількості транспортних засобів – три мікроавтобуси з цілодобовим режимом роботи, один мікроавтобус з можливістю роботи у відрядженнях, в вихідні та святкові дні та один резервний мікроавтобус для можливості здійснення негайної заміни у разі виходу з ладу одного з мікроавтобусів під час надання послуг. Адже послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами мають надаватись безперебійно, так як транспортні засоби залучені фахівцями філії під час заходу та виходу суден в порт/з порту, безпечне розміщення суден на причалах, здійснення їх перевірки та інше, а це відбувається цілодобово, тому робота мікроавтобусів має бути чіткою та безперебійною. Це означає, що фактично одночасно можуть бути залученими до надання послуг не більше чотирьох мікроавтобусів, п’ятий мікроавтобус учасник повинен мати в наявності саме для забезпечення (за необхідністю) одночасної роботи трьох мікроавтобусів в цілодобовому режимі та одного мікроавтобусу у відрядженні або в вихідний день. Підтвердити наявність п’ятого мікроавтобусу учасник має на етапі проведення процедури закупівлі в довідці про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі (Додаток 4 до ТД). Ця вимога також позначена в Додатку 6 (Проект договору) ТД - У випадку виходу з ладу будь-якого транспортного засобу, замінити його на аналогічний технічно-справний транспортний засіб. Отже, оскільки фактично одночасно можуть бути залучені до надання послуг тільки чотири мікроавтобуси, «Тендерна пропозиція» за результатами аукціону (Додаток 1 до ТД) відповідає вимогам Додатку 5 (Технічної специфікації) до ТД. Що стосується твердження щодо року випуску та кількості транспортних засобів у минулорічній аналогічній закупівлі послуг з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, повідомляємо, що адміністрація морського порту Південний закуповує послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами починаючи з 2014 року, та кожен рік аналізуємо та проводимо моніторинг якості наданих послуг, транспортних засобів, водійського складу, які залучені до надання послуг, та намагаємось кожного року покращити умови та отримати якіснішу послугу, в першу чергу, для працівників адміністрації морського порту Південний, адже транспортний засіб, рік випуску якого вищий, має ряд переваг таких як, комфортабельність, надійність, безпека, а наявність в учасника резервного транспортного засобу (мікроавтобусу) дає змогу безперебійного надання послуг з транспортного обслуговування, та уникнути зривів на підприємстві, пов’язаних з транспортним забезпеченням філії. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що процедура закупівлі послуг з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП «Південний» поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення оголошена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) та ТД не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, отже внесення змін до ТД є недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури закупівлі та зобов’язання Замовника скасувати рішення

Номер: 1eab33bfb5344a4a90f588ade15c98ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003710-a.b5
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури закупівлі та зобов’язання Замовника скасувати рішення
Скарга:
Зміст порушення та підстави викладено на офіційному бланку, та надаються в окремому файлі разом з додатками
Дата розгляду скарги: 03.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2022 08:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2022 12:39
Задовільнена: Так
Автор: ПП "АВТОТРАНЗИТ", Сергій Васильович +380504066665 ruslanbakal@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення замовника про допущення до аукціону

Номер: f59ed841ec554b499727a68d11dfcc49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003710-a.c4
Назва: СКАРГА на рішення замовника про допущення до аукціону
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Дата розгляду скарги: 31.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2022 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.02.2022 15:38
Дата виконання рішення Замовником: 09.02.2022 10:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2022 №1897-р/пк-пз, згідно з яким, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО НО"АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" В ОСОБІ ПІВДЕННОЇ ФІЛІЇ зобов'язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ВІКТОРА ВІТАЛІЯ ВІТАЛЬОВИЧА за процедурою закупівлі — "Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-003710-a - ВИКОНАНО.
Задовільнена: Так
Автор: ФОП ВІКТОР ВІТАЛІЙ ВІТАЛЬОВИЧ, Виталий Виктор 380956514038 vv.vitos@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 042784a3b846455183bd2be57d792e20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-26-003710-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.12.2021 09:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.01.2022 11:15
Дата виконання рішення Замовником: 14.01.2022 11:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.12.2021 № 28741-р/пк-пз, згідно з яким, Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Південної філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" зобов’язано скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ВІКТОРА ВІТАЛІЯ ВІТАЛЬОВИЧА до аукціону за процедурою закупівлі — "Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП "Південний" поза розкладом (цілодобово)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-003710-a виконано.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА", Віталій Гарнецький +380982144694 autoline.odessa@gmail.com