-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузки дитячі
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2021 12:34 - 06.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне визначення переможця
Номер:
e24b1186f63d4efc802029da4277aacf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-005536-b.b4
Назва:
неправомірне визначення переможця
Скарга:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-26-005536-b
Узагальнена назва закупівлі:
ДК 021-2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки)
(далі – Процедура закупівлі)
Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 01994681
Адреса: 08150, Київська обл., м. Боярка, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, буд. 111
Електронна пошта: d.rebenka-boyarka@meta.ua
Контактний телефон: +380507696917
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗОДОВ’Я" (далі – ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", Скаржник);
Код ЄДРПОУ: 43595093
Адреса: 01601, місто Київ, ПЕЧЕРСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 3
Електронна пошта: moezdorovya2020@gmail.com
Контактний телефон: +380992068628
КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-26-005536-b. ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.11.2021 було прийнято рішення визначити Переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ "АВМ ГРУП".
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "АВМ ГРУП"
1. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагається Надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Водночас у складі пропозиції Учасника ТОВ "АВМ ГРУП" відсутні відповідні документи: сертифікати якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Замовник встановив чітку вимогу щодо надання документу – Сертифікату якості – а Учасник ТОВ "АВМ ГРУП", в свою чергу не виконав дану вимогу, а отже його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ №24916 -р/пк-пз від 03.11.2021.
2. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації кількість кілограмів кожного розміру є орієнтовними і можуть відрізнятися від пропозиції постачальника не більше ніж на 2 кг.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації щодо позиції 7 Замовник вимагає розмір (7 - 14 кг.).
7 Підгузки р.4 (7 - 14 кг.) код ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками шт.. 9050
Водночас Учасник ТОВ "АВМ ГРУП" надав документ «Паспорт подгузники премиум Гиглс.pdf», у якому згідно Розмірної сітки пропонованого товару міститься інформація щодо позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг).
Наголошуємо: Замовником зазначено орієнтовний розмір 7 - 14 кг., з можливістю відступлення не більше ніж на 2 кг. Учасник надав документ в якому вказано розмір 7 - 18 кг. Що є на 4 кг., більше ніж Вимагається Замовником згідно Технічного завдання (Додаток 1). Отже, його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Засоби особистої гігієни для людей з особливими можливостями ДК 021-2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-10-26-005536-b.
3) Зобов’язати Замовника – КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №111 від 17.11.2021 стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "АВМ ГРУП".
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-10-26-005536-b Боярка.pdf 27.11.2021 15:23
- рішення від 01.12.2021 № 26745.pdf 01.12.2021 17:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2021 № 27374.pdf 10.12.2021 10:43
- рішення від 09.12.2021 № 27374.pdf 14.12.2021 12:17
- Протокол Уповноваженої особи щодо відхилення учасника.docx 20.12.2021 09:48
- протокол відхилення.pdf 20.12.2021 09:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2021 16:37
Дата розгляду скарги:
09.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.12.2021 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2021 12:17
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2021 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ від 09.12.2021 № 27374 було постановлено зобов'язати комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Боярка" скасувати рішення про визначення товариства з 5 обмеженою відповідальністю "АВМ ГРУП" переможцем за процедурою закупівлі — "Підгузки дитячі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-005536-b
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення Переможця
Номер:
9efbd290e88e43adabb29fb85def3311
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-005536-b.a3
Назва:
неправомірне визначення Переможця
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення замовника
Шановний Замовнику! Ще раз звертаємо Вашу увагу, що не відхиливши Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АВМ ГРУП» ви порушуєте вимоги Закону.
Окремо зауважуємо, що частиною 6 Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагалось надання саме СЕРТИФІКАТІВ ЯКОСТІ ВИРОБНИКА, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У складі пропозиції Учасника відсутні СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ ВИРОБНИКА. Паспорт якості не є тотожним поняттям до Сертифікату якості.
Сертифікат якості (відповідності) стосується товару та його відповідності нормативам технічного регламенту чи ДСТУ. Сертифікат відповідності включає інформацію про виробника або постачальника, продукцію, вказівку на її відповідність вимогам, термін дії документа, інформацію про орган, що його видав, і підстави для видачі.
Паспорт якості, у свою чергу паспорт свідчить про відповідність партії товару певним (конкретним) характеристикам (ширина, довжина, тип використовуваної сировини і так далі). Його складання здійснюється виключно з ініціативи виробника.
Отже, замовник встановив чітку вимогу щодо надання документу – Сертифікату якості – а учасник, в свою чергу не виконав дану вимогу.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ №24916 -р/пк-пз від 03.11.2021.
У разі відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету, що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 24.11.2021 19:17
- рішення від_03.11.2021_№24916.pdf 24.11.2021 19:17
- протокол вимоги 3.pdf 26.11.2021 09:44
Дата подачі:
24.11.2021 19:17
Вирішення:
Шановний учаснику на вашу вимогу з ідентифікатором UA-2021-10-26-005536-b.a3 повідомляємо Вас, що учасником-переможцем на виконання вимоги надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, переможцем наданий Сертифікат відповідності що є тотожним сертифікату якості та було надано окремо завантаженим файлом з назвою «Сертификат».
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
визначення Переможцем учасника ТОВ «АВМ ГРУП» є неправомірним
Номер:
e34893d1d5b943aea865bf9aabfa35b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-005536-b.b2
Назва:
визначення Переможцем учасника ТОВ «АВМ ГРУП» є неправомірним
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КЗ КОР "Спеціалізований обласний будинок дитини м.Боярка" щодо закупівлі ДК 021:2015-33750000-2 Засоби для догляду за малюками, (далі – Процедура закупівлі) була визначено Переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВМ ГРУП".
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ТОВ «АВМ ГРУП» є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації вимагається Надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Водночас у складі пропозиції Учасника відсутні відповідні документи: сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. Відповідно до ч. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 1 до Тендерної документації кількість кілограмів кожного розміру є орієнтовними і можуть відрізнятися від пропозиції постачальника не більше ніж на 2 кг.
Водночас учасник надав документ «Паспорт подгузники премиум Гиглс.pdf» а саме згідно Розмірної сітки пропонованого товару міститься інформація щодо позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг) що прямо вказує на невідповідність пропонованого товару вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВМ ГРУП».
Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 23.11.2021 12:13
- протокол вимоги2.pdf 24.11.2021 13:38
Дата подачі:
23.11.2021 12:13
Вирішення:
Шановний учаснику на вашу вимогу з ідентифікатором UA-2021-10-26-005536-b.b2 повідомляємо Вас, що учасником-переможцем на виконання вимоги надання сертифікатів якості виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи було надано паспорт якості підгузків що цілком задовольняє вимогу в тендерній документації. Щодо відмінності в розмірної сітки пропонованого товару який зазначено в позиції 4 Giggles maxi 4 (7-18 кг) є не суттєвою для відхилення економічно вигідної пропозиції, так як усі розміри були надані переможцем як зразки його товару та пройшли успішне тестування.
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
7c6bf7777648402389dfa448c74d104f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-005536-b.a1
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №111 від 17.11.2021р. про прийняття рішення про намір укласти договір та визнання переможцем закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВМ ГРУП» (ІD закупівлі UA-2021-10-26-005536-b).
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВМ ГРУП», було встановлено наступне:
1. У Додатку 1 до тендерної документації Технічна характеристика предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки, підгузки-трусики) Замовником вказано, які документи повинні надати учасники. Зокрема, наявність гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, на можливість постачання товару з зазначенням унікального номера закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
У складі пропозиції ТОВ «АВМ ГРУП» містяться файли «Гарантийний лист від виробника щодо поставки товара.pdf» та «ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА.pdf».
Дані файли містять накладену печатку, чим викликають сумніви щодо достовірності наданих листів.
Крім того, у 1961 році була прийнята Гаазька конвенція, що скасовує процедуру консульської легалізації, сторонами якої є, зокрема, Україна і Турецька Республіка, і яка значно спрощує надання юридичної сили документу для використання його за кордоном шляхом засвідчення його апостилем.
Тому, для визнання в Україні оформленого в Туреччині документа, його слід засвідчити апостилем у органах Туреччини, уповноважених на проставлення апостиля (в Туреччині уповноважені на засвідчення адміністративних документів органи – губернаторства (Valilik) та районні адміністрації (Kaymakamlık), на судових документах апостиль проставляється Головами судових комісій - Adalet Komisyonu Başkanı), а також перекласти документ в бюро перекладів українською мовою (документ, перекладений в Україні із засвідченням підпису перекладача українським нотаріусом не потребує додаткових засвідчень; якщо переклад оформлений в Туреччині і засвідчений турецьким нотаріусом – на переклад також проставляється штамп апостиль).
"Apostille" (далі - апостиль) - спеціальний штамп, який проставляється на офіційних документах і засвідчує справжність підпису, якість, в якій виступала особа, що підписала документ, і, у відповідному випадку, автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.
Тобто, на наданих учасником листах від виробника, повинен бути проставлений апостиль, який засвідчує справжність підпису та автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.
Оскільки, надані документи не легалізовані в Україні відповідно до чинного законодавства, можна вважати що дані документи є недійсними на території України.
З огляду на вищевикладене та керуючись п.1 та п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВМ ГРУП» з причини, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та
Шановний Замовнику, також зауважимо, що у разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол вимоги.pdf 18.11.2021 14:03
Дата подачі:
17.11.2021 16:28
Вирішення:
Шановний учаснику на вашу вимогу з ідентифікатором UA-2021-10-26-005536-b.a1 повідомляємо Вас, що учасником-переможцем на виконання вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, на можливість постачання товару з зазначенням унікального номера закупівлі, було надано відповідний гарантійний лист від виробника, довільної форми на українській мові що не суперечить діючому Законодавству України.
Звертаємо вашу увагу, що апостиляція – це спрощена форма легалізації ОФІЦІЙНИХ документів для іноземних держав, а наданий гарантійний лист не підлягає апостиляції відповідно до дійсного законодавства оскільки не є офіційним документом які виходять будь-яких державних органів чи нотаріусоів.
Щодо підтвердження чи непідтвердження ознак підробки документів, то відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, питання встановлення наявності або відсутності ознак підробки документів тощо не відноситься до повноважень як Замовника, так і органу оскарження, тому не може бути предметом розгляду органу оскарження за Скаргою.
Зазначене також підтверджується практикою постійно-діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель у рішенні за №19241-р/пк-пз від 13.10.2020 року по закупівлі UA-2020-08-22-000022-c.
Виходячи з вищезазначеного, змушені повідомити Вас у відмові в задоволенні вимоги оскільки відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця після ознайомлення з вашою вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено