-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Завершена
6 695 049.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 950.50 UAH
мін. крок: 1% або 66 950.50 UAH
Період оскарження:
26.10.2021 11:41 - 22.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
1720d3258ae8450694ccc1bec754bfb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-002275-a.a4
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції, а також вважає, що у закупівлі допущено порушення, які не можливо усунути, у зв'язку з чим просить відмінити закупівлю. Обгрунтування наведено у доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікати_вакцинація.7z 14.01.2022 14:59
- 21. Договір добровільного страхування перед третіми особами.pdf 14.01.2022 14:59
- 10. Висновки та декларації.pdf 14.01.2022 14:59
- сертиф ков 5.pdf 14.01.2022 14:59
- Сертиф ков 4.pdf 14.01.2022 14:59
- лист ТОВ Папір Кдуб від 07.12.2021 (1).pdf 14.01.2022 15:00
- Сертиф КОВИД з ЕЦП.pdf 14.01.2022 15:00
- f269542n243.doc 14.01.2022 15:00
- Про затвердження Технічного регл... _ від 20.08.2008 № 717 (Текст для друку).pdf 14.01.2022 15:00
- сертиф 1_.pdf 14.01.2022 15:00
- Рішення від 28.12.2021 № 28470.pdf 14.01.2022 15:00
- Скарга.pdf 14.01.2022 15:00
- Рішення від 17.12.2021 №27926 (2).pdf 14.01.2022 15:00
- UA-2021-10-26-002275-a-qualifications.pdf 14.01.2022 15:00
- лист Укрзалізниця.jpg 14.01.2022 15:00
- 13. Сертифікати вакцінації.pdf.p7s (2).zip 14.01.2022 15:00
- сертиф 2_.pdf 14.01.2022 15:00
- Висн Тана.pdf 14.01.2022 15:00
- Скарга.pdf.p7s 14.01.2022 15:00
- Медпроф.pdf 14.01.2022 15:01
- сертиф 3.pdf 14.01.2022 15:01
- рішення від 18.01.2022 № 936.pdf 18.01.2022 16:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2022 № 1663.pdf 28.01.2022 13:05
- рішення від 27.01.2022 № 1663.pdf 31.01.2022 17:02
- АМК ЄВРОХІМ Одеса.pdf 24.01.2022 16:53
- На_скаргу_Єврохім_по_приміщенням 1.docx 24.01.2022 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2022 15:39
Дата розгляду скарги:
27.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.01.2022 16:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.01.2022 17:03
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5ffe52a3e47d4b1699e8c5b8ab0859f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-002275-a.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, ви не надали відповідь на нашу вимогу!
Суть нашої вимоги і основне на що ми звертали увагу , обґрунтовуючи дискримінаційний підхід, це те, що знаючи документи товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" і ТОВ "ФАЙНОКЛІН", знаючи Рішення АМКУ, яке ви бездоганно виконали, ви , ПОВТОРЮЄМОСЬ, допускаєте до участі в аукціоні двох учасників з грубими порушеннями та невідповідностями у документах тендерних пропозицій (товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" подав скаргу, знаючи що у нього документи, аналогічні з ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" , ТОВ «ІНВАЙТ») та не відповідають вимогам ТД (декларація про відповідність технічному регламенту мийних засобів на засоби мийні та чистильні ТМ Tana (далі – Декларація)), за які відхилили інших Учасників закупівлі. Ні у товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" , ні у ТОВ "ФАЙНОКЛІН не було завантажено на майданчик сертифікати із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» щодо 80% працівників від загальної кількості працівників. І якщо у вас не було можливості їх дискваліфікувати , повернути на кваліфікацію, ніхто із учасників не оскаржив, таке інше, Ви зобов’язані були б відмінити закупівлю, виходячи із отриманих в процесі аналізу рішення АМКУ даних.
ПОВТОРЮЄМОСЬ, прослідковується ЯВНА дискримінація та порушення рівних прав всіх Учасників закупівлі. Навіть якщо Замовник і виконує Рішення АМКУ, то БАЧУЧИ явне порушення правової процедури, не має права ДИСКРИМІНУВАТИ права інших Учасників: відхилити одних за невідповідність і в той же час з ідентичними «невідповідностями» допустити інших. У зв’язку з тим, що Замовник з власної ініціативи не міг відмінити рішення про допущення ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" та ТОВ "ФАЙНОКЛІН" до аукціону він зобов’язаний був відмінити дану закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ПРОСИМО: відповідно до ч.2 ст.32 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), відмінити тендер: Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій Замовник ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", номер оголошення UA-2021-10-26-002275-a., у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У разі нереагування, будемо подавати скаргу до суду та ДАСУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- 09 Розгляд вимоги учасника.docx 17.01.2022 16:08
Дата подачі:
14.01.2022 16:11
Вирішення:
Щодо розгляду вимоги по закупівлі UA-2021-10-26-002275-a
Через електронну систему закупівель по конкурентній процедурі на закупівлю Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання, оголошення UA-2021-10-26-002275-a, від учасника 14.01.2022 о 16:11 надійшла Вимога UA-2021-10-26-002275-a.a5 про усунення порушення.
Уважно розглянувши Вимогу по процедурі, повідомляється наступне.
Замовник не здійснює самостійне тлумачення рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), а приймає їх до виконання.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Тобто, Замовник зобов’язаний виконати рішення Колегії у тому вигляді, як воно було прийняте.
Так, Рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 Колегії, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" від 08 грудня 2021 № UA-2021-10-26-002275-a.c2, Замовником виконано в повному обсязі.
Рішення Колегії щодо скасування рішення Замовника про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" та ТОВ «ФАЙНОКЛІН» відсутні.
Підстави для відхилення всіх тендерних пропозицій учасників по закупівлі у Замовника відсутні.
Таким чином, Уповноваженою особою дотримано вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель та виконано Рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 Колегії в повному обсязі.
Вимога учасника не обґрунтована та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ec268bfd336d41ac9f408c00e7ce922b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-002275-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Вимагаємо усунути порушення які виникли внаслідок протиправних , протизаконних, дискримінаційних дій Замовника.
Відповідно до ч.2 ст.32 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), ВИМАГАЄМО відмінити тендер: Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій Замовник ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", номер оголошення UA-2021-10-26-002275-a., у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних причин:
На підставі рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник повертає на прекваліфікацію наступних учасників:
ТОВ "І Н В А Й Т"
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
ПП "Клінінг-Про"
При цьому для ТОВ "І Н В А Й Т", ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" та ПП "Клінінг-Про", у яких за результатами розгляду скарги були виявлені невідповідності в документах , що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, всупереч регламентованої правової процедури, не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а одразу дискваліфіковано.
Для ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: посилаючись на рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Рішення АМКУ), та виконуючи припис Рішення АМКУ надати скановані копії сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» щодо 80% працівників від загальної кількості працівників.
Ключові моменти дискримінації:
1. Замовник , виконуючи Рішення АМКУ тлумачить його таким чином, що в ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» відсутні скановані копії сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» щодо 80% працівників від загальної кількості працівників. Тобто на думку АМКУ всі учасники мали б підтвердити цю вимогу ЛИШЕ шляхом завантаження в систему сертифікатів із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ». Чого не зробили жоден із Учасників , в тому числі ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" та ТОВ "ФАЙНОКЛІН".
2. Замовник тлумачить Рішення АМКУ та дискваліфікує ряд Учасників ( ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" та ТОВ "І Н В А Й Т") по причині, що декларація про відповідність технічному регламенту мийних засобів на засоби мийні та чистильні ТМ Tana (далі – Декларація) не підтверджує відповідність саме Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 No717 (із змінами і доповненнями). В той же час допущений до участі в аукціоні ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" (який являється СКАРЖНИКОМ) надає аналогічну Декларацію , яка так само не підтверджує відповідність технічному регламенту мийних засобів на засоби мийні та чистильні ТМ Tana.
Виходячи із вищезазначеного, Замовник допускає до участі в аукціоні двох учасників з грубими порушеннями та невідповідностями у документах тендерних пропозицій, за які відхилив інших Учасників закупівлі. Прослідковується ЯВНА дискримінація та порушення рівних прав всіх Учасників закупівлі. Навіть якщо Замовник і виконує Рішення АМКУ, то БАЧУЧИ явне порушення правової процедури, не має права ДИСКРИМІНУВАТИ права інших Учасників: відхилити одних за невідповідність і в той же час з ідентичними «невідповідностями» допустити інших. У зв’язку з тим, що Замовник з власної ініціативи не міг відмінити рішення про допущення ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" та ТОВ "ФАЙНОКЛІН" до аукціону він зобов’язаний був відмінити дану закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ПРОСИМО: відповідно до ч.2 ст.32 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), відмінити тендер: Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій Замовник ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", номер оголошення UA-2021-10-26-002275-a., у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі нереагування, будемо подавати скаргу до суду та ДАСУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- 08 Розгляд вимоги учасника.docx 14.01.2022 15:32
- Міністерство економіки України -_ Консультації.pdf 14.01.2022 15:33
Дата подачі:
14.01.2022 13:09
Вирішення:
Щодо розгляду вимоги по закупівлі UA-2021-10-26-002275-a
Через електронну систему закупівель по конкурентній процедурі на закупівлю Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання, оголошення UA-2021-10-26-002275-a, від учасника 14 січня 2022 о 13:09 надійшла Вимога UA-2021-10-26-002275-a.a3 про усунення порушення.
Уважно розглянувши Вимогу по процедурі, повідомляється наступне.
Замовник не здійснює самостійне тлумачення рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), а приймає їх до виконання.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Тобто, Замовник зобов’язаний виконати рішення Колегії у тому вигляді, як воно було прийняте.
Так, Рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 Колегії, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" від 08 грудня 2021 № UA-2021-10-26-002275-a.c2, Замовником виконано в повному обсязі.
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "І Н В А Й Т" Замовник звертає увагу на те, що рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 Колегії за результатами розгляду скарги, не містить інформації щодо невідповідності документів, які потребують виправлення шляхом надання 24 годин, тому необхідність розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, відсутня.
Водночас, Замовник повідомляє про те, що під час відхилення тендерних пропозицій учасників ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" та ПП "Клінінг-Про", керується вимогами Закону та роз’ясненнями, наданими Міністерством економіки України, а саме:
у разі, якщо під час розгляду пропозиції встановлено, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених в статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Таким чином, Уповноваженою особою дотримано вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель та виконано Рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 Колегії в повному обсязі.
Вимога учасника не обґрунтована та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника.
Номер:
bd5ee7b0b3ed4f0ca018ded4b7475dbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-002275-a.c2
Назва:
Скарга на рішення Замовника.
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС» вважає рішення Замовника про допуск до аукціону ПП «Клінінг-Про», ТОВ «І Н В А Й Т», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» та ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» неправомірним та прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1225-2~1.PDF 08.12.2021 17:54
- 4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3362 від 14.01.2020.pdf 08.12.2021 17:54
- 18. Міжнародні медико-санітарні правила.pdf 08.12.2021 17:54
- 8. Лист за вих. № 105112021 від 26.11.2021.PDF 08.12.2021 17:54
- 159999~1.PDF 08.12.2021 17:54
- 17. Постанова КМУ від 29.06.2021 № 677.pdf 08.12.2021 17:54
- 26. Оборотно-сальдова відомость по рахунку 104.pdf 08.12.2021 17:54
- 5. Декларація UA.060.D.1927-21 від 28.10.2021.pdf 08.12.2021 17:54
- Скарга на рішення Замовника (08.12.2021).pdf 08.12.2021 17:55
- 9. Оголошення про проведення закупівлі.pdf 08.12.2021 17:55
- 24. Договір про надання послуг № 2312-19 від 23.12.2019.PDF 08.12.2021 17:55
- 25. Лист-відгук за вих. № 11-04-0018596-34 від 17.11.2021.pdf 08.12.2021 17:55
- 10. Договір страхування відповідальності перед третіми особами № ВТО-21-16460-ЛВ3-0502.pdf 08.12.2021 17:55
- 19. Скріншот інформації.pdf 08.12.2021 17:55
- 21. Висновок Тана.pdf 08.12.2021 17:55
- Скарга на рішення Замовника (08.12.2021).docx 08.12.2021 17:55
- 13. Лист за вих. № 2988 від 16.11.2021.pdf 08.12.2021 17:55
- 28. Міжнародне свідоцтво про вакцинацію профілактику працівника Жук. С.Л..pdf 08.12.2021 17:55
- 16. Лист за вих. № 1649 від 21.11.2021.pdf 08.12.2021 17:55
- 342511~1.PDF 08.12.2021 17:55
- 1. Тендерна документація..doc 08.12.2021 17:55
- 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-10-26-002275-a.pdf 08.12.2021 17:55
- 30. Лист про наявність працівників за № 11 від 25.11.2021.pdf 08.12.2021 17:55
- 32. Договіри про надання послуг(2).pdf 08.12.2021 17:55
- 23. Довідка за вих. № 1651 від 21.11.2021.pdf 08.12.2021 17:55
- 22. Договір про надання платних медичних послуг від 10.11.2021.pdf 08.12.2021 17:56
- 3. Лист за вих. № 100112021 від 26.11.2021.PDF 08.12.2021 17:56
- 31. Накази.pdf 08.12.2021 17:56
- 14. Висновки.pdf 08.12.2021 17:56
- 29. Міжнародне свідоцтво про вакцинацію профілактику працівника Дорошенко Д.В..pdf 08.12.2021 17:56
- 11. Довідка про наявність працівників за вих. № 315 від 19.11.2021.pdf 08.12.2021 17:56
- 7. Лист-пояснення від 26.11.2021 за вих. № 106112021..PDF 08.12.2021 17:56
- 351111~1.PDF 08.12.2021 17:56
- 32. Договір про надання послуг.pdf 08.12.2021 17:56
- 32. Договіри про надання послуг(1).pdf 08.12.2021 17:56
- 26. Оборотно-сальдова відомость по рахунку 1521.pdf 08.12.2021 17:56
- 6. Договір № 12-10-20-2 від 12.10.2020.PDF 08.12.2021 17:56
- 27. Договір страхування відповідальності перед третіми особами.pdf 08.12.2021 17:56
- 332302~1.PDF 08.12.2021 17:56
- 20. Лист № 1654 від 21.11.2021.pdf 08.12.2021 17:56
- Рішення від 10.12.2021 № 27429.pdf 10.12.2021 15:01
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.12.2021 № 15163.pdf 22.12.2021 10:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2021 № 28473.pdf 29.12.2021 16:29
- Рішення від 28.12.2021 № 28473.pdf 30.12.2021 16:24
- АМКУ Приміщення КЮ ЕФ ЕМ.pdf 15.12.2021 16:02
- На скаргу Кью ФМ по приміщенням.docx 15.12.2021 16:02
- Скасування рішення допущення до аукціону територія.docx 06.01.2022 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2021 18:03
Дата розгляду скарги:
21.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2021 16:24
Дата виконання рішення Замовником:
06.01.2022 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 05-1/22
Уповноваженої особи
щодо скасування рішення Замовника
м. Київ від 06.01.2022
1. Найменування замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»
1.1. Місцезнаходження замовника: 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40123444
1.3. Категорія замовника: юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-10-26-002275-a
3. Перелік тендерних пропозицій:
ТОВ "І Н В А Й Т"
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
ТОВ "ФАЙНОКЛІН"
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"
ПП "Клінінг-Про"
Щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
На виконання Рішення № 28473-р/пк-пз від 28.12.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" від 08 грудня 2021 № UA-2021-10-26-002275-a.c2 (надалі – Скарга) Замовником за процедурою закупівлі — " Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-002275-a, скасовується рішення про допущення до аукціону наступних тендерних пропозицій:
Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВАЙТ";
Тендерна пропозиція учасника приватного підприємства "ЄВРОХІМ ОДЕСА";
Тендерна пропозиція учасника приватного підприємства "Клінінг-Про";
Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС".
ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВАЙТ", приватного підприємства "ЄВРОХІМ ОДЕСА", приватного підприємства "Клінінг-Про" та товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" до аукціону за процедурою закупівлі — "Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-002275-a, шляхом натискання в особистому кабінеті Замовника кнопки «Скасувати рішення» та підтвердити намір, натиснувши кнопку «Так».
Уповноважена особа _______________________________ Ольга ОНИЩЕНКО
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на результати прекваліфікації
Номер:
fb459bc943fb4d88a69fe75c3f4c8a13
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-002275-a.c1
Назва:
Скарга на результати прекваліфікації
Скарга:
Скарга
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» (код ЄДРПОУ 00156127) є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, Код ДК 021-2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання / Complex cleaning services for buildings and surrounding areas.
Замовник - ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-26-002275-a
Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
У відповідності до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» розглянуто тендерні пропозицій всіх учасників торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації.
Зокрема, тендерним комітетом Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» вирішено:
Учасник Рішення Додатково
ТОВ "І Н В А Й Т" Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАЙНОКЛІН" Допущено до аукціону
Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2021 15:35
Повідомлення
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Допущено до аукціону
Документи
ЩОДО ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ТОВ «ІНВАЙТ»
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» проаналізовано тендерну пропозицію ТОВ «ІНВАЙТ».
Невідповідність тендерної пропозиції зазначаємо в ТАБЛИЦІ.
ВИМАГАЛОСЬ ТД УЧАСНИКОМ НАДАНО Порушено
п. 16 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Документи, зазначені в цьому Додатку №3 тендерної документації, в повному обсязі повинні бути завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів або електронних документів: Інформація та/або документи, надання яких вимагається в складі тендерної пропозиції (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)
-п.16 Поліс та/або договір добровільного страхування перед третіми особами на послуги згідно предмету закупівлі з лімітом відповідальності не менше ніж очікувана вартість, дійсний протягом усього терміну надання послуг
Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами за шкоду,заподіяну внаслідок недоліків наданих послуг (виконання робіт,продукції) №999/920/210000662 від 25.11.2021 р. Відповідно до п.6.2. ліміт зобов’язань Страховика за кожним випадком становить 10% від страхової суми за Договором, що є менше очікуваної вартості. Відповідальність з лімітом не менше очікуваної вартості - не прописано.
Не дотримано
п. 16 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»
п. 6 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Документи, зазначені в цьому Додатку №3 тендерної документації, в повному обсязі повинні бути завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів або електронних документів: Документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
-п.6. Копію чинного договору на весь період надання послуг, за підписом уповноваженої особи Учасника, з медичним закладом про проведення регулярного медичного огляду працівників Учасника або працівників Субпідрядника(-ів)/ Співвиконавця(-ів). Договір про надання платних медичних послуг № 59 від 01.07.2021 року та Додаткову угоду №1 про продовження терміну дії Договору. При цьому, в тілі Додаткової угоди №1 вказано Додаткова угода № 3. Не дотримано п. 6 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». Чим не підтвердити терміну дії Договору № 59 від 01.07.2021 року. Оскільки загружено ДУ №1, а ссилка йде на ДУ №3.
п. 3 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Документи, зазначені в цьому Додатку №3 тендерної документації, в повному обсязі повинні бути завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів або електронних документів: Документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
-п.3 Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про:
1) найменування миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі виконання робіт (для приміщень, які потребують прибирання відповідно до Технічних вимог);
2) найменування витратних матеріалів (пакети, ганчірки, мітли і т.і.) (для приміщень та територій, які потребують прибирання відповідно до Технічних вимог);
3) комплектацію туалетних кімнат засобами особистої гігієни (у т.ч. туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, освіжувач повітря) (для приміщень, які потребують комплектації відповідно до Технічних вимог). Лист вих..№298/8 від 16.11.2021 р. В листі зазначено, ТМ «Tork» - освіжував повітря т.м. Tork в асортименті Аерозольний, аромат свіжий (в асортименті балончик 300 мл.).
Tork в асортименті Аерозольний, аромат свіжий (в асортименті балончик 300 мл.) – НЕ ВИПУСКАЄ ПРОДУКЦІЮ.
При цьому, Tork випускає лише балони по 75 мл. Отже, в пропозиції надано недостовірну інформацію.
Відповідно до абзацу другого частини п'ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник не звернувся за підтвердженням інформації.
Не дотримано Додаток № 7 КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ (щодо підтвердження Аерозольний, аромат свіжий (в асортименті) (балончик 300мл.).
Надано недостовірну інформацію, виробник ТМ «Tork» не випускає продукцію освіжувач повітря (в асортименті балончик 300 мл.).
Отже, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВАЙТ» - не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАЙТ» на підставі статті 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
ЩОДО ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ТОВ "ФАЙНОКЛІН"
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» проаналізовано тендерну пропозицію ТОВ "ФАЙНОКЛІН".
Невідповідність тендерної пропозиції зазначаємо в ТАБЛИЦІ.
ВИМАГАЛОСЬ ТД УЧАСНИКОМ НАДАНО Порушено
Розділ 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником установлені наступні кваліфікаційні критерії та перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям (документи та інформацією про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, в повному обсязі повинні бути завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів або електронних документів):
ІІ. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про наявність не менше 26-ти працівників, в тому числі не менше 1-го працівника який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Відносно працівників в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію:
1) прізвище, ініціали;
2) посада;
3) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше;
4) інформація про співвиконавця, працівників якого Учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації, а саме: найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження.
5) щодо працівника(-ів) який(-і) пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) необхідно зазначити номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці.
На підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці, в тому числі працівника(-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання) надаються наступні документи:
документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше);
На підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи:
свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше)…
Учасник повинен підтвердити проходження навчання з перевірки знань з питань з охорони праці не менше ніж однією посадовою особою учасника або учасником – фізичною особою-підприємцем. На підтвердження цих вимог учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- протокол (копію протоколу) або витяг чи копію з витягу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці;
- посвідчення (копію посвідчення) про перевірку знань з питань охорони праці, що є чинними на весь строк надання послуг.
- Лист №161 від 26.11.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які містять необхідні знання та досвід.
В листі вказано – працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - МИХАНОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ – ПОСАДА ВЕРХОЛАЗ (штатний працівник).
-Копію трудової книжки на ВЕРХОЛАЗА (підстава внесення в трудову книжку - Наказ про призначення №11-К/ТР від 05.07.2021 р.).
Проте, на підтвердження наявності працівників, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (зазначених в листі) – надано посвідчення на ПОСАДУ МОНТАЖНИКА МИХАНОВА С.В.
-Витяг з Протоколу №81-695-21 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на від 09.07.2021 р. на посадову особу монтажника Миханова С.В.
- Посвідчення №603-23-2020 на посадову особу монтажника Миханова С.В. Розділ 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО, що МИХАНОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ – ПОСАДА ВЕРХОЛАЗ (штатний працівник) пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Інформація в листі Лист №161 від 26.11.2021 на МИХАНОВА СЕРГІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ – ПОСАДА ВЕРХОЛАЗ (штатний працівник)– суперечить посвідченню на посаду монтажника.
Наказ про призначення на посаду монтажника Миханова С.В. – ВІДСУТНІЙ, запис в трудовій книжці не надано на посаду монтажника.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ФАЙНОКЛІН" - не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ФАЙНОКЛІН" на підставі статті 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
ЩОДО ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС".
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» проаналізовано тендерну пропозицію ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС".
Невідповідність тендерної пропозиції зазначаємо в ТАБЛИЦІ.
ВИМАГАЛОСЬ ТД УЧАСНИКОМ НАДАНО Порушено
п. 5 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Документи, зазначені в цьому Додатку №3 тендерної документації, в повному обсязі повинні бути завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів або електронних документів: Документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
-п.5 Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) дійсний(-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, на мийні засоби, які зазначені Учасником в пункті 1 листа згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку 3 тендерної документації. Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 16 жовтня 2020 року, (видану ТОВ «Папір-Клуб», м. Київ, вул. Болсуновська, 6, код ЄДРПОУ 31926088 за дорученням № б/н від 01.09.2016 р., видане «Werner&Mertz Professional Vertriebs GmbH», Австрія, Німеччина), яка підтверджує, що Засоби мийні та чистильні ТМ «TANA», УКТ ЗЕД 3402, відповідає вимогам Технічного регламенту.
Проте, надана Декларація від 16.10.2020 р. у складі тендерної пропозиції про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» НЕ містить терміну дії.
Не дотримано п. 5 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів на миючі та чистильні ТМ «TANA» - не підтверджує дійсність на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
п. 16 Додатку №3 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Документи, зазначені в цьому Додатку №3 тендерної документації, в повному обсязі повинні бути завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів або електронних документів: Інформація та/або документи, надання яких вимагається в складі тендерної пропозиції (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)
-
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 08.12.2021 16:15
- Скарга.PDF.p7s 08.12.2021 16:15
- Декларація на TM TANA.pdf 08.12.2021 16:16
- Трудова книжка Миханов С.В..pdf 08.12.2021 16:16
- Додаткові пояснення по скарзі.pdf 27.12.2021 15:57
- Додаткові пояснення по скарзі.pdf.p7s 27.12.2021 15:57
- рішення від 17.12.2021 №27925.pdf 27.12.2021 15:57
- рішення від 10.12.2021 № 27390.pdf 10.12.2021 16:35
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.12.2021 № 15158.pdf 21.12.2021 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2021 № 28474.pdf 29.12.2021 15:16
- рішення від 28.12.2021 № 28474.pdf 30.12.2021 12:00
- АМКУ приміщення Імпелгріфен.pdf 15.12.2021 16:03
- На скаргу Імпел по приміщенням.docx 15.12.2021 16:03
- ОС.pdf 15.12.2021 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2021 18:07
Дата розгляду скарги:
21.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 16:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.12.2021 12:00
Задовільнена:
Так