-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі "Covid-19-ПЛР" та Набір реагентів для екстракції ДНК та РНК біологічного матеріалу(DNA/RNA--Mag Auto)
Закупівля товару, необхідного для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Завершена
240 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2021 08:44 - 01.11.2021 07:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 09.11.2021р. №45
Номер:
86c2588e0cae435cb5d52601c7723b32
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-26-000372-b.a1
Назва:
щодо усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 09.11.2021р. №45
Вимога:
Шановний замовнику!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимагаємо наступне.
Протоколом уповноваженої особи від 09.11.2021р. №45 відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника закупівлі – ГО «Інститут громадського здоров’я» з підстав невідповідності вимогам, встановленим Оголошенням про закупівлю, в частині складу компонентів запропонованих наборів реагентів.
Разом з тим, вказані підстави для відхилення є формальними та не відповідають дійсності, оскільки запропоновані набори реагентів містять базові компоненти, необхідні для проведення відповідних лабораторних досліджень та за своїм складом повністю відповідають визначеним Замовником вимогам та вимогам державних стандартів до такої продукції.
Зокрема, склад набору для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2, виробництва ТОВ «Полідіагностікс» містить наступні компоненти без яких неможлива постановка відповідних реакцій:
Оліго мікс;
Мастер мікс RT;
Позитивний контроль SARS-CoV-2;
Негативний контроль;
які відповідають відповідним компонентам визначеним Замовником:
Буфер SARS-CoV-2;
ЗТ-Полімераза;
ПКЗ SARS-CoV-2;
НКЗ.
Відмінність полягає лише у власних назвах компонентів, а не у їх властивостях, оскільки виробником ТОВ «Полідіагностікс» використано назви компонентів відповідно до міжнародних стандартів.
Аналогічна ситуація стосується складу компонентів наборів для виділення нуклеїнових кислот виробництва ТОВ «Полідіагностікс», які можна використовувати як для ручного виділення так і для використання на автоматичних станціях виділення НК для чого передбачено відповідну модифікацію продукту, розфасованого у відповідні планшети (розділ XIII інструкції з використання-додається), що повністю відповідає вимогам, визначеним Замовником.
Що стосується комплектації наборів реагентів інструкцією з використання та паспортами якості, то відповідні документи були надані у складі пропозиції учасника закупівлі - ГО «Інститут громадського здоров’я».
Запропоновані набори адаптовані для використання на всіх моделях лабораторного обладнання, відповідають вимогам, встановленим загальнообов’язковими на території України нормами і правилами та внесені до Реєстру осіб відповідальних за введення в обіг медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками за реєстраційними номерами - №7931 та №9656 відповідно.
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції учасника закупівлі – ГО «Інститут громадського здоров’я» є протиправним та прийняте з порушенням законодавства про закупівлі, а також суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та порушує право інших учасників на добросовісну конкуренцію під час проведення закупівлі.
Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про закупівлі передбачена індивідуальна адміністративна відповідальність уповноважених осіб, службових (посадових) осіб замовників (згідно зі статтею 44 Закону та статтею 164-14 КУпАП).
Також, адміністративна відповідальність може бути застосована до особи, яка без свідомого протиправного умислу допустила те чи інше порушення з об’єктивної відсутності розуміння правильності застосування окремих положень Закону.
З огляду на викладене та керуючись ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати Протокол уповноваженої особи від 09.11.2021р. №45 та визнати учасника– ГО «Інститут громадського здоров’я» переможцем закупівлі.
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми будемо змушені звернутися до суд та до відповідних антикорупційних органів влади.
Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкції (екстракція).pdf 11.11.2021 22:38
Дата подачі:
11.11.2021 22:38