• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20» (за ДК 021:2015 – код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

2021-2022 роки

Торги не відбулися

7 525 005.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 250.05 UAH
Період оскарження: 25.10.2021 21:36 - 06.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення ТК КНП "Клінічний пологовий будинок Пресвітої Діви Марії" Сумської міської ради

Номер: 19c5e702f0924b7f88665edb97aaee2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-015959-b.b3
Назва: Скарга на рішення ТК КНП "Клінічний пологовий будинок Пресвітої Діви Марії" Сумської міської ради
Скарга:
СКАРГА на рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-25-015959-b Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі-Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20». Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕХСТРОЙ» (надалі - Підприєм-ство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до тендерної до-кументації подало тендерну пропозицію. Згідно з інформацією, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого ор-гану https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі пода-ли наступні учасники: - учасник №3 – ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону - 7`000`418,90 грн.; - учасник №2 – ТОВ «СУМИСЛАВБУД» з остаточною ціновою пропозицією за ре-зультатами аукціону - 7`070`000,00 грн. За результатами розгляду пропозиції Учасника №3 ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ», За-мовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 202 від 18.11.2021 р). При цьому, в резолютивній час-тині протоколу не зазначено, тендерну пропозицію якого саме з учасників процедури від-критих торгів по предмету закупівлі відхилено. Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо зазначену в протоколі засідання тендерного коміте-ту від 18.11.2021 року № 202 підставу для відхилення неправомірною, а прийняте Замов-ником рішення незаконне та таке, що порушує наше право на об’єктивний та неупере-джений розгляд пропозиції відповідно до пп. 5 пункту 1 ст. 5 Закону України «Про публі-чні закупівлі». Далі надаємо обґрунтування неправомірності підстав відхилення тендерної пропо-зиції Скаржника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» під номером 17, як і вима-галось Замовником, подані відповідно до пункту 2 Додатку 2 Тендерної документації ко-пія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (у разі, якщо така інформація є у відкритому доступі, учасник може надати лист у довільній формі з посиланням на офіцій-ний ресурс) та копія декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця ви-могам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки учасника торгів. Ця вимога була виконана Підприємством, як учасником процедури закупівлі, повні-стю. В пакеті документів, наданих через електронну систему закупівель, міститься Дозвіл №192.16.59 від 02.06.2016 р. з поясненням щодо строку дії цього дозволу (з посиланням на офіційний ресурс задля перевірки чинності документу) та Декларація відповідності мате-ріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки №499.21.59 від 20.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інфор-мації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є пуб-лічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про дос-туп до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, до-ступ до яких є вільним. Учасником (ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ») до Тендерної пропозиції додано ПОЯС-НЕННЯ щодо строку дії дозволу за вих.№219-Б від 08.11.2021 р. в якому чітко зазначено, що «Перевірити чинність дозволу можна за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=46180.», але не зважаючи на це, Замовником по-рушено процедуру перевірку офіційної публічної інформації, яка є у вільному доступі на сайті Національного науково-дослідницького інституту промислової безпеки та охорони праці, підрозділ «Інформаційна система «Реєстр дозволів», де в графі «Статус дозволу» зазначено «ДІЮЧИЙ». Не зважаючи на це, Замовником зроблено хибний висновок щодо строку дії Дозволу на підставі недостовірної інформації, отриманої з невідомих джерел. Але, відповідно до п.21 ст.11 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарсь-кої діяльності»: документи дозвільного характеру, що не обумовлені міжнародними зо-бов’язаннями або іншими обмеженнями, встановленими законом, строк дії яких закінчу-ється у період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коро-навірусної хвороби (COVID-19), вважаються такими, дію яких продовжено на період ка-рантину та обмежувальних заходів і протягом трьох місяців з дня його/їх закінчення. На даний момент, строк дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) подовжено до 31 грудня 2021 року відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №1239 від 09.12.2020 р. «Про встановлення каран-тину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», тому станом на момент подання тендерної пропозиції До-звіл №192.16.59 від 02.06.2016 р. був діючим і підстав для дискваліфікації Підприємства у Замовника не було. Також хотілося б зауважити, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів Украї-ни від 03 лютого 2021 року № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устат-кування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» отримано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промисло-вої безпеки №499.21.59 від 20.08.2021 р., яка додана до Тендерної пропозиції і містить ін-формацію щодо відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законо-давства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт пі-двищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатку-вання підвищеної небезпеки: 1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; 2. Верхолазні роботи; 3. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні роботи, що виконуються із за-стосуванням відкритого полум’я. Виходячи з вищевикладеного, зазначена Замовником в Протоколі №202 від 18.11.2021 р. інформація не є актуальною станом на момент подачі Учасником Тендерної пропозиції, а звернення до Центру надання адміністративних послуг (як зазначено в пові-домленні до Протоколу №202 від 18.11.2021) є недоцільним у зв’язку з тим, що роботи, вказані в Декларації є тотожними роботам, зазначеним у Дозволі та надають право ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» виконувати їх на законних підставах. В порушення вимог п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 8 розділу 3 Тендерної документації предмету закупівлі Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» під час виявлення (на їх думку) невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подан-ня яких вимагалось тендерною документацією, не розміщено у строк, який не може бути менший ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, пові-домлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 19.11.2021 року Замовником Протокольним рішенням Тендерного комітету №204 визначено переможця закупівлі та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «СУМИСЛАВБУД». Таким чином, прийняте рішення Тендерним комітетом Комунального некомерцій-ного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської місь-кої ради вважаємо не правомірним і наштовхує на думку щодо необ’єктивного та упере-дженого визначення переможця процедури закупівлі (всупереч статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також, в діях Замовника щодо перевірки чинності дозволу вбачається корупційна складова стосовно отримання не публічної інформації з невідомих джерел щодо листування двох організацій, що порушує норми чинного законодавства України і тягне за собою відповідальність, у зв’язку з тим, що ніякої конкретної інформації щодо звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенцій не надано і не зазначено в Протоколі №202 від 18.11.2021 року. Також, в порядку ч.4 ст.33 та ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 18.11.2019 року Підприємством направлено через електронну систему закупівель вимогу щодо скасування рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємс-тва «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради. 23.11.2021 року в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення Замовника: «У відповідь на Вашу вимогу, повідомляєм наступне. Проаналізувавши надані Вами аргу-менти та законодавчі і нормативні акти, тендерний комітет прийшов до висновку, що висунута Вами вимога є обгрунтованою. У зв'язку з вищевикладеним, тендерним комітетом прийнято рішення про ска-сування Протоколу засідання тендерного комітету № 202 від 18.11.2021 року, та визначено ТОВ "Спецтехстрой" переможцем відкритих торгів.» На момент подання скарги, а саме 25.11.2021 року, порушуючи процесуальні стро-ки, Замовником до повідомлення про скасування Протоколу засідання тендерного коміте-ту № 202 від 18.11.2021 року не додано рішення тендерного комітету. Також, станом на 25.11.2021 року статус ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ», як учасника за-купівлі з найменшою ціною, залишився незмінним («ДИСКВАЛІФІКОВАНО»). Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні за-купівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «СУМИСЛАВБУД» 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 202 від 18.11.2021 р. 4. Визнати тендерну пропозицію учасника такою, що відповідає умовам тендерної документації. 5. Визнати переможцем ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ». Додатки: 1. Протокол засідання Тендерного комітету № 202 від 18.10.2021 року. 2. Роздруковані матеріали скарг та відповідей на них. Директор ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» Олександр МУСІЄНКО
Дата розгляду скарги: 08.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2021 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2021 15:30
Дата виконання рішення Замовником: 16.12.2021 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: 16.12.2021 Комунальне некомерційне підприємство «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради виконало Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 27248-р/пк-пз від 08.12.2021
Автор: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Мусієнко Олександр Миколайович +380542698380 sptstr@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (в порядку ч. 4 ст. 33 та ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі

Номер: c7a3c32c775443c699ff8b58da80bfe8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-015959-b.c2
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (в порядку ч. 4 ст. 33 та ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі
Вимога:
Голові Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Клінічний поло-говий будинок Пресвятої Діви Марії» Людмилі ПОЛУЯН ВИМОГА щодо скасування рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (в порядку ч. 4 ст. 33 та ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі Відповідно до Протоколу засідання Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради №202 від 18.11.2021 року щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20» тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» була відхилена у зв’язку з тим, що строк Дозволу №192.16.59 від 02.06.2016 року закінчився 20.05.2021 року. ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» заперечує щодо відхилення пропозиції та не погоджується з таким рішенням тендерного комітету з наступних причин: У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» під номером 17, як і вимагалось Замовником, подані відповідно до пункту 2 Додатку 2 Тендерної документації копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (у разі, якщо така інформація є у відкритому доступі, учасник може надати лист у довільній формі з посиланням на офіційний ресурс) та копія декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки учасника торгів. Ця вимога була виконана нами, як учасником процедури закупівлі, повністю. В пакеті документів, наданих Учасником через електронну систему закупівель, міститься Дозвіл №192.16.59 від 02.06.2016 р. з поясненням щодо строку дії цього дозволу (з посиланням на офіційний ресурс задля перевірки чинності документу) та Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки №499.21.59 від 20.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасником (ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ») до Тендерної пропозиції додано ПОЯСНЕННЯ щодо строку дії дозволу за вих.№219-Б від 08.11.2021 р. в якому чітко зазначено, що «Перевірити чинність дозволу можна за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=46180.», але не зважаючи на це, Замовником порушено процедуру перевірку офіційної публічної інформації, яка є у вільному доступі на сайті Національного науково-дослідницького інституту промислової безпеки та охорони праці, підрозділ «Інформаційна система «Реєстр дозволів», де в графі «Статус дозволу» зазначено «ДІЮЧИЙ». Не зважаючи на це, Замовником зроблено хибний висновок щодо строку дії Дозволу на підставі недостовірної інформації, отриманої з невідомих джерел. Також хотілося б зауважити, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» отримано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки №499.21.59 від 20.08.2021 р., яка додана до Тендерної пропозиції і містить інформацію щодо відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: 1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; 2. Верхолазні роботи; 3. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. Виходячи з вищевикладеного, зазначена Замовником в Протоколі №202 від 18.11.2021 р. інформація не є актуальною станом на момент подачі Учасником Тендерної пропозиції, а звернення до Центру надання адміністративних послуг (як зазначено в повідомленні до Протоколу №202 від 18.11.2021) є недоцільним у зв’язку з тим, що роботи, вказані в Декларації є тотожними роботам, зазначеним у Дозволі та надають право ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» виконувати їх на законних підставах. Таким чином, прийняте рішення Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради наштовхує на думку щодо необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі (всупереч статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також, в діях Замовника щодо перевірки чинності дозволу вбачається корупційна складова стосовно отримання не публічної інформації від посадової особи щодо листування двох організацій, що порушує норми чинного законодавства України і тягне за собою відповідальність. Виходячи з вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» як Учасника закупівлі і визнати його переможцем. В разі відмови Замовника від прийняття правомірного рішення, ТОВ «СПЕЦТЕХСТРОЙ» буде вимушено звертатися до Органу оскарження в порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Директор Олександр МУСІЄНКО
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляєм наступне. Проаналізувавши надані Вами аргументи та законодавчі і нормативні акти, тендерний комітет прийшов до висновку, що висунута Вами вимога є обгрунтованою. У зв'язку з вищевикладеним, тендерним комітетом прийнято рішення про скасування Протоколу засідання тендерного комітету № 202 від 18.11.2021 року, та визначено ТОВ "Спецтехстрой" переможцем відкритих торгів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо повноважень на підписання тендерної пропозиції

Номер: 63426282ac6641d2a8d5d4778a4d77db
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-015959-b.c1
Назва: Щодо повноважень на підписання тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до пункт 4 розділу 6 Тендерної документації, а саме "Учасник для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у складі пропозиції має надати наступні документи: 3) Повноваження щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника підтверджується сканованим оригіналом 1-6 сторінки паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або двостороннім сканованим оригіналом паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та однією із наведених сканованих копії документів: наказом про призначення, розпорядженням, довіреністю, дорученням, випискою з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме документи тендерної пропозиції підписує та/або завіряє не керівник, а представник (уповноважена ним особа), то повноваження такої особи підтверджуються сканованим оригіналом 1-6 сторінки та сторінки із зазначенням місця проживання паспорту та довіреністю (дорученням) на цю особу учасника про надання повноважень цій особі на підписання документів тендерної пропозиції." Важаємо даний пункт не законним у зв'язку тим, що: 1. повноваження керівника учасника процедури закупівлі підтверджуються іншими установчими документами (Статутом, наказом, рішенням та ін.), а не паспортом. 2. До документів може додаватися КОПІЯ ПАСПОРТУ УЧАСНИКА, але тільки для фізичних осіб (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого законодавством. Виходячи з вищевикладенего, вважаємо дану вимогу Замовника не корректною, не законною та такою, що порушує конституційні права учасників. Тому, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти пункт 4 розділу 6 Тендерної документації в такій редакції: "Учасник для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у складі пропозиції має надати наступні документи: 3) Повноваження щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника підтверджується наказом про призначення/випискою з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а представник (уповноважена керівником особа), то повноваження такої особи підтверджуються довіреністю (дорученням) на цю особу та наказом про надання повноважень цій особі на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичних осіб до документів надати засвідчену копію паспорту 1-6 сторінки паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або двостороннім сканованим оригіналом паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій. В разі не виконання вищезазначених вимог, будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, вдячні Вам за зауваження. В найкоротший час будуть внесені зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено