Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання: Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі, 100 досліджень; Набір реагентів для екстракції ДНК та РНК з біологічного матеріалу автоматичним методом, 96 виділень; Набір реагентів для екстракції нуклеїнових кислот (РНК/ДНК) з клінічного матеріалу, 100 визначень
Товар придбавається для використання в заходах, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19,спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Даний вид товару звільняється від оподаткування податком на додану вартість відповідно переліку медичних виробів/лікарських засобів, затвердженого Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 р. та відповідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» № 540-IX від 30 березня 2020 року зі змінами та доповненнями.
Процедура закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (абз. 4 п. 31 Розділу X: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель).
Ампліфікація проходить по 3-м каналам одночасно – FAM /Green, HEX/ Yellow, JUN/ ROX/Orange. DNA/RNA-Mag Auto: задовольняє результат – найчистіше РНК, яке отримуємо на виході виділень, терміни проведення виділень РНК короткі, універсальність наборів для існуючих та робочих ампліфікаторів.
DNA/RNA-Mag Auto укомлектований Планшетами з буфером для лізису та розчином з магнітними частками, полістироловий планшет з суспензією бурого кольору (червона крапка), планшетом з буфером для промивання, полістироловий планшет з прозорою безбарвною рідиною (жовта крапка), планшетом з буфером для елюції, полістироловий планшет з прозорою безбарвною рідиною (зелена крапка), гребінкою, полістиролова гребінка, що при великих загрузках лабораторії значно прискорює час виконання дослідження, не витрачаючи час на розкапування реагентики.
Завершена
2 182 800.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 914.00 UAH
Період оскарження:25.10.2021 17:15 - 29.10.2021 17:10
Вимога
Вирішена
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення
Номер:4007baac24dd4322a937578c0990e018
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-25-014386-b.a1
Назва:про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників, а саме замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (частина 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)).
Дослідивши медико-технічні вимоги до предмета закупівлі та порівнявши їх із наявними на ринку України відповідними системами реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання з’ясувалось, що в сукупності медико-технічних вимог, встановлених Замовником, відповідають системи реєстрації медичної інформації конкретних виробників.
Встановлення вимог до товару, яким відповідає лише товар певного виробника є дискримінацією.
Таким чином, Замовником у медико-технічних вимогах встановлено дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та право бути учасником закупівлі.
Зокрема, медико-технічними вимогами до предмета закупівлі (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 25.10.2021р. – витяг додається) не передбачено можливості надання аналогів товарів, що є предметом закупівлі, з одночасним визначенням маркування та технологічних параметрів продукції, притаманної конкретному виробнику (копії декларацій відповідності та інструкцій з використання додаються).
В обгрунтування зазначених вимог Замовник посилається на ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.9 Додатка 2 до Оголошення), яка передбачає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Разом з тим, ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вважаємо, що Замовником помилково трактуються положення ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки диспозиція цього положення Закону не передбачає можливості відмови від аналогів та/або еквівалентів, а лише надає право Замовнику уточнити, які саме аналоги та/або еквіваленти (повна чи часткова відповідність) можуть пропонуватися Учасниками закупівель, що відповідає меті цього Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, яка визначена у преамбулі Закону.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та виробників.
З огляду на викладене, вимагаємо вилучити за текстом Медико-технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 25.10.2021р.) настуні положення:
речення п.9 «Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку, та вказує, що ніякі аналоги/або еквіваленти прийматися у пропозиціях Учасників не будуть.»;
слова з таблиці «Надання аналогів не передбачається» (графа «Медико-технічні вимоги» рядки 1,2,3).
В іншому випадку ми будемо змушені з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених Цивільним процесуальним кодексом України заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням, звернутися до суду та органу, що здійснює контроль над замовником відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сподіваємось на розуміння!