Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання:
Набір діагностичний для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом ЗТ-ПЛР у реальному часі, 100 визначень;
Набір реагентів для екстракції ДНК та РНК з біологічного матеріалу, 100 досліджень.
Товар придбавається для використання в заходах, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19,спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Даний вид товару звільняється від оподаткування податком на додану вартість відповідно переліку медичних виробів/лікарських засобів, затвердженого Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 р. та відповідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» № 540-IX від 30 березня 2020 року зі змінами та доповненнями.
Процедура закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (абз. 4 п. 31 Розділу X: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель).
Завершена
998 000.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 990.00 UAH
Період оскарження:25.10.2021 16:44 - 29.10.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу уповноваженої особи від 05.11.2021р. №53
Номер:29cfc71e51674961a6981360e58e411f
Пов'язана кваліфікація:ФОП "АНДРУСИШИН ХРИСТИНА СТЕПАНІВНА", UA-EDR 3551907229
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-25-013567-b.b1
Назва:щодо усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу уповноваженої особи від 05.11.2021р. №53
Вимога:
Шановний замовнику!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимагаємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції Переможця вимогам встановленим в Оголошені про проведення закупівлі, що полягає у наступному.
Відповідно до частини 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
5 листопада 2021 р. о 16:33 годині Вами було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із ФОП "АНДРУСИШИН ХРИСТИНА СТЕПАНІВНА".
При підготовці технічних вимог до предмету закупівлі було Вами чітко сформовано та зазначено вимоги до строку придатності товару, які саме Вам необхідні.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вами було встановлено вимогу, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме залишковий термін зберігання не менше 80% від загального терміну придатності, встановленого виробником.
Недотримання зазначеної вимоги вважається порушенням, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до частини 13 статті 14 Закону.
У складі Пропозиції ФОП "АНДРУСИШИН ХРИСТИНА СТЕПАНІВНА" міститься, гарантійний лист № 13/17 від 01.11.2021 (файл: «Відповідність загальним і медико-технічним вимогам.PDF»), де зазначено, зокрема:
«ФОП Андрусишин Христина Степанівна гарантує, строк придатності товару, який на момент поставки складатиме залишковий термін зберігання не менше 70% від загального терміну придатності, встановленого виробником».
Отже, вказаний у гарантійному листі № 13/17 від 01.11.2021 залишковий термін зберігання товару менший на 10 %, ніж вимагалося Вами.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП "АНДРУСИШИН ХРИСТИНА СТЕПАНІВНА" не відповідає встановленій Вами вимозі до предмету закупівлі та повинна була бути відхилена з наведеної вище підстави.
Отже, Ваше рішення про визначення переможця було протиправним та прийняте з порушенням законодавства про закупівлі.
Ваша вимога з приводу надання постачальниками гарантійного листа щодо строку придатності товару спричинила дискримінацію потенційних учасників закупівлі, адже при наявності в складських приміщеннях товару зі строком придатності, яких має менше 80% терміну придатності, такі постачальники не мали змоги приймати участь в закупівлі.
Отже, вами було штучно висунуті вище наведені вимоги, які вам взагалі не потрібні для відлякування небажаних учасників.
Неправомірне визначення замовником Переможця спрощеної закупівлі крім вище зазначеного підтверджується й наступним.
Проект договору, що міститься в Оголошені про проведення закупівлі містить положення, що не відповідає діючому законодавству та свідчить про можливу змову між Замовником та Переможцем, а саме:
«П. 5.2. Сторони домовились та встановили відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, що умови цього Договору застосовуються до відносин, що виникли між Сторонами до його укладання.».
Вищезазначене положення договору суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та порушує право інших учасників на добросовісну конкуренцію під час проведення закупівлі серед учасників.
Крім того, такі взаємовідносини між Замовником та незаконно визначеним Переможцем містять ознаки корупційного злочину.
Вважаємо, що такі дії мають ознаки наявності мети одержання будь-якої неправомірної вигоди (стаття 364 КК України).
Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про закупівлі передбачена індивідуальна адміністративна відповідальність уповноважених осіб, службових (посадових) осіб замовників (згідно зі статтею 44 Закону та статтею 164-14 КУпАП).
Також, адміністративна відповідальність може бути застосована до особи, яка без свідомого протиправного умислу допустила те чи інше порушення з об’єктивної відсутності розуміння правильності застосування окремих положень Закону.
Вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визначення переможця Процедури ФОП "АНДРУСИШИН ХРИСТИНА СТЕПАНІВНА" та розглянути наступну пропозицію спрощеної закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до суд та до відповідних антикорупційних органів влади.
Дякуємо за розуміння!