-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород), на ділянці км 326+600 - 328+450, Рівненська область
Завершена
18 885 973.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 429.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 429.87 UAH
Період оскарження:
25.10.2021 16:36 - 07.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
внесення змін до тендерної документації щодо аналогічного договору
Номер:
7cf2b56efe79498aa6be29d49f8eb514
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-013247-b.a2
Назва:
внесення змін до тендерної документації щодо аналогічного договору
Вимога:
У цій закупівлі UA-2021-10-25-013247-b та в ідентичній з предмету та тендерної документації закупівлі UA-2021-09-17-005493-b Замовник встановив такий класифікаційний критерій, як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору ( 3 до тендерної документації).
Щодо закупівлі UA-2021-09-17-005493-b ТОВ «РемстройПлюс» подало скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України. Однією з вимог у скарзі (пункт 2.1.) була вимога щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору. Ця вимога складалася з трьох самостійних вимог щодо аналогічного договору:
- дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо предмета такого договору (пункт 2.1.1 Скарги);
- дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо частини виконання такого договору (пункт 2.1.2 Скарги)
- дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо надання документів, що підтверджують виконання такого договору (пункт 2.1.3 Скарги).
Рішенням від 22.10.2021 №23987-р/пк-пз Антимонопольний комітет України задовольнив вимоги щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору (за пунктами 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 Скарги) у повному обсязі (сторінки 11 та 12 відповідного рішення).
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації із закупівлі UA-2021-10-25-013247-b у частині аналогічного договору, змінивши визначення аналогічного договору у цій закупівлі таким чином: «договір з будівництва (пристрою, реконструкції, капітального) або поточного ремонту) дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або дорожнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно технічним завданням тендерної документації».
При цьому при визначенні документів, що підтверджують виконання таких договорів, встановити, що у разі виконання аналогічного договору в інших державах, відмінних від України, учасник надає документи, передбачені в іноземній державі та що підтверджують введення в експлуатацію обладнання (системи, комплексу та інше), які були предметом аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-09-17-005493-b.pdf 29.10.2021 15:39
- рішення від 22.10.2021 №23987.pdf 29.10.2021 15:40
Дата подачі:
29.10.2021 15:41
Вирішення:
Шановний учаснику!
До тендерної документації в цій частині будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
неправильний предмет закупівлі
Номер:
5c0cb327b3504d0785d9f71e1cf31063
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-013247-b.a1
Назва:
неправильний предмет закупівлі
Вимога:
Предмет за процедурою закупівлі UA-2021-10-25-013247-b віднесено Замовником до капітального ремонту відповідної дороги та визначено як роботи. Вважаємо, що предмет закупівлі UA-2021-10-25-013247-b відноситься до поточного ремонту дороги та має визначатися як послуги.
Так, предмет закупівлі відноситься відповідно до ГБН Г.1-218-182: 2011 не до «Дорожні пристрої та облаштування доріг», як вважає Замовник, а до «Організація та безпека дорожнього руху». А саме до пункту 6.3.5. ГБН Г.1-218-182: 2011 «пристрій, ремонт та заміна окремих елементів та систем моніторингу за станом доріг та умовами руху». Тобто. відповідно до ГБН Г.1-218-182: 2011 предмет закупівлі відноситься до поточного ремонту дороги, а не до капітального.
Більше того, відповідно до пункту 6.4 Національного стандарту України ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонту та експлуатаційного утримання» (згідно з Наказом Державного підприємства «УкрНДНЦ» від 17 грудня 2019 року № 425 набирає чинності з 01.01.2022 та замінить ГБН Г.1-218-182: 2011 з 01.01.2022) предмет закупівлі відноситься також до поточного ремонту.
Пункт 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає, що при поточному ремонті предметом закупівлі є саме послуги.
Враховуючи той факт, що предмет закупівлі буде поточним ремонтом, а не капітальним, предметом закупівлі будуть послуги, а не роботи.
Тоді Замовнику необхідно відповідно до частини третьої статті 20 та частиною третьою статті 10 Закону:
- надати термін для подання тендерних пропозицій не менше ніж 30 днів з дня його опублікування;
- проводити відкриті торги з опублікуванням англійською, а чи не просто відкриті торги, тобто проводити торги у зовсім іншій процедурі (з прекваліфікацією) та з особливостями, передбаченими для відкритих торгів з опублікуванням англійською мовою.
Вимагаємо привести процедуру закупівлі UA-2021-10-25-013247-b у відповідність до вимог законодавства або за неможливості виправити допущені порушення скасувати цю процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- dstu_8747_2017.pdf 29.10.2021 15:24
- GBN_G.1-218-182-2011_Remont_avtomob_dorig_Vydy_remontiv.pdf 29.10.2021 15:24
- приказы о ДСТУ 8747 о вступлении в силу.docx 29.10.2021 15:31
Дата подачі:
29.10.2021 15:32
Вирішення:
Шановний учаснику! Предмет закупівлі за процедурою UA-2021-10-25-013247-b визначений як роботи з капітального ремонту відповідно до чинних галузево-будівельних норм, державних стандартів та законодавства України
Статус вимоги:
Відхилено