-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
комплект інтерактивного обладнання: інтерактивна дошка мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук)
Завершена
435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2021 16:22 - 06.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Сервісний центр
Номер:
0b9801c0fdf543a68cf36a00ee494f4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-002269-c.b3
Назва:
Сервісний центр
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 10 Додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинен надати Офіційний лист чи укладений договір на гарантійне обслуговування, від виробника інтерактивних дошок про наявність авторизованого сервісного центру у м. Кременчук, який може/повинен виконувати гарантійний та післягарантійний ремонт інтерактивних дошок. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають власний сервіс або представництво в м. Кременчук. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Кременчук. Вимога щодо наявності власного сервісного центру або представництва у м. Кременчук ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти пункт 10 у наступній редакції Офіційний лист чи укладений договір на гарантійне обслуговування, від виробника інтерактивних дошок про наявність авторизованого сервісного центру на території України, який може/повинен виконувати гарантійний та післягарантійний ремонт інтерактивних дошок.
Пов'язані документи:
Замовник
- вимога Вимога UA-2021-10-25-002269-c.b3 серв.центр.docx 03.11.2021 15:06
Дата подачі:
29.10.2021 15:30
Вирішення:
відповідь на вимогу UA-2021-10-25-002269-c.b3
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 15:06
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація Учасників
Номер:
04687cb11cf34f7f998be633d6832644
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-002269-c.b2
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 9 Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b) та рішення № 14388-р/пк-пз від 25.06.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-011974-b), у яких розглядалося питання щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до цих рішень вимога Замовника щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 1 та видалити пункт 9 щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:
Замовник
- UA-2021-10-25-002269-c.b2.docx 03.11.2021 15:12
Дата подачі:
29.10.2021 15:26
Вирішення:
відповідь на вимогу UA-2021-10-25-002269-c.b2
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 15:12
Вимога
Залишено без розгляду
Обмеження конкуренції
Номер:
526d8f383941443594811a923d9d0aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-002269-c.b1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 8 Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора та ноутбука Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 1 та видалити пункт 8 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога UA-2021-10-25-002269-c.b1.docx 02.11.2021 12:57
Дата подачі:
29.10.2021 15:23
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2021-10-25-002269-c.b1
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2021 12:57