• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт фасаду

Поточний ремонт фасаду (центральна частина)

Завершена

161 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 805.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2017 15:07 - 22.09.2017 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

на рішення Замовника

Номер: aee0e75651fe46bcbe53809d610f9ece
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-19-002013-c.b2
Назва: на рішення Замовника
Вимога:
Доброго дня, вимога у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу за закупівлею UA-2017-09-19-002013-c за ДК 021:2015: 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2017 15:47
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Комісією була розглянута Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення Закупівлі та повідомляє наступне. Довідка з ДПІ, яку надав Учасник ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» станом на 22.09.2017р. на момент проведення аукціону є чинною зі строком дії до 02.10.2017р. Відповідно до законодавства Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Достовірність інформації було перевірено на сайті ДФС. Зазначення іншої установи не змінює суті поданої інформації. Стосовно форми пропозиції, Учасником ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» була подана пропозиція з вичерпною інформацією та збереженням усіх реквізитів наданого документу. Зазначаємо, що відповідно до документації закупівлі документи подаються у сканованому вигляді у форматі pdf. Розглянувши документи підтверджуємо, що реквізити документів збережено, підпис є, печатка (за наявності) проставлена.
Вимога
Залишено без розгляду

на рішення Замовника

Номер: c1062060d8c94efd9c940677cbf86caf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-19-002013-c.a1
Назва: на рішення Замовника
Вимога:
Доброго дня, вимога у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу за закупівлею UA-2017-09-19-002013-c за ДК 021:2015: 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2017 15:46
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Уважно розглянувши та вивчивши порушені питання у Вашій вимозі Комісія надає наступну відповідь: 1. У Пояснювальній записці вказано рівень заробітної плати є 4 тис. грн., проте як у Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати вказано 5 тис. грн. Це є істотне порушення кошторисної документації і не відповідає вимогам документації закупівлі. 2. Відповідно до вимог документації, а саме дефектного акту, зазначена вимога, а саме абзац 2 вищезазначеного документу, стосовно застосування коефіцієнту до умов виконання ремонтно-будівельних робіт - на фасадах будинків, будівель та споруд, що експлуатуються (ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Дод.Б Табл.Б1 п.2.) К=1,2. Ця вимога не носить рекомендаційний характер і є істотною, оскільки роботи, які планується провести, будуть робитися у закладі, який функціонує, під час навчального процесу, що створює особливі вимоги як до процесу надання послуг так і для встановлення відповідного режиму надання послуг. Зазначаємо, дефектний акт є проектним документом, в якому вказано умови, обсяги та кількісні показники робіт, що закуповуються. Вони мають бути відображені у кошторисній документації саме для дотримання рівних умов для всіх учасників торгів. 3. Стосовно п. 4. Вимоги зазначаємо, що відповідно до умов документації не було надано копію наказу про прийняття інженера (виконроба) з техніки безпеки в штат. 4. п.5. Вимоги: документальне підтвердження виконання договору з надання аналогічних послуг передбачає наявність таких документів, як дефектний акт, кошторисна документація, договірна ціна, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок. Надання договору та акту не є вичерпною інформацією щодо підтвердження виконання аналогічних договорів. 5. п.6. Вимоги: відповідно до вказаної інформації у наданій довідці було вказано, що заборгованість відсутня у всіх банківських установах, проте з наявних довідок є лише довідка з банку «Райффайзен банк «Аваль» без зазначення, що рахунок відкритий тільки в одній установі або прикласти довідки з інших банків. 6. Стосовно проекту договору, то відповідно до умов документації підписуючи проект договору Учасник погоджується з істотними умовами договору. Надання та зазначення гарантійного терміну є істотною умовою при виконанні даного виду робіт. Інших документів, стосовно підтвердження та надання гарантійного терміну, прикладено не було. Зазначаємо, що відповідно до умов документації Замовник має право відхилити пропозицію, якщо в кошторисній вартості об’єкту встановлено заниження об’ємів робіт або цін на матеріали, вироби, розцінки на виконання робіт, що може привести до неспроможності виконання робіт у повному обсязі відповідно до дефектного акту. Спираючись на вищевикладене зазначаємо, що перелічені невідповідності у протоколі відхилення пропозиції Учасника закупівлі є істотними і Комісія підтверджує щодо них свої висновки.