-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Навісне обладнання фронтального навантажувача до трактора МТЗ-82
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2021 13:45 - 29.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена
щодо неправомірної дискваліфікації у закупівлі UA-2021-10-25-007423-b
Номер:
be00f0c6be814e6884a6f732e69e9f35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-007423-b.a1
Назва:
щодо неправомірної дискваліфікації у закупівлі UA-2021-10-25-007423-b
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з обов’язковим дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
При цьому, нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОМАСА», що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель – недискримінація інших учасників та рівне ставлення до них. Такі дії замовника призвели до неправомірної дискваліфікації учасника закупівлі ТОВ «ТЕХНОМАСА», що призвело до порушення майнових прав цього учасника закупівлі, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Так, п.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено: Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015:34390000-7 Приладдя до тракторів (Навісне обладнання фронтального навантажувача до трактора МТЗ-82). Додаток №1 до цього оголошення передбачає постачання товару чітко визначеного виробника з торговою маркою «GENERAL».
Виходячи з викладеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати виконання аналогічних договорів під цією торговою маркою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, скаржника ТОВ «ТЕХНОМАСА».
Ч.1 ст.5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, п. 11 додатку №2 до тендерної документації замовника чітко встановлений перелік документів, які учасник повинен надати, а саме: «11. Підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору на поставку аналогічного Товару (аналогічним буде вважатись Товар, що є предметом даної закупівлі) у вигляді скан-копії». Так, п.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко встановлює предмет закупівлі: Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015:34390000-7 Приладдя до тракторів (Навісне обладнання фронтального навантажувача до трактора МТЗ-82). Вказаний аналогічний договір на поставку товару згідно коду ДК 021:2015:34390000-7 Приладдя до тракторів, й було надано учасником ТОВ «ТЕХНОМАСА» у складі своєї тендерної пропозиції, що є повним підтвердженням кваліфікаційного критерію, визначеного ст.16 Закону.
При цьому, замовником було безпідставно дискваліфіковано учасника ТОВ «ТЕХНОМАСА», чия пропозиція повністю відповідає всім вимогам замовника.
З урахуванням викледеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОМАСА» №25 від 11.11.21р.
Наявність порушених прав також обґрунтовується тим фактом, що скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з замовником у майбутньому, крім того скаржник є реальним постачальником предмету закупівлі з підтвердженим досвідом.
Додатки:
- Рішення Антимонопольного комітету України №18006-р/пк-пз від 24.09.2020;
- Рішення Антимонопольного комітету України №10218-р/пк-пз від 04.10.2018.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист вимоги.pdf 12.11.2021 14:51
- Рішення від 04.10.2018 № 10218.pdf 12.11.2021 14:51
- рішення амку.pdf 12.11.2021 14:51
- Лист-відповідь (1).pdf 16.11.2021 20:03
Дата подачі:
12.11.2021 14:51
Вирішення:
25.10.2021р. уповноваженою особою (далі-УО) було подано оголошення, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), про проведення за спрощеною процедурою закупівлі навісного обладнання фронтального навантажувача до трактора МТЗ-82, а саме: навантажувач фронтальний GENERAL X без ківша, ківш щелепний 1,8 м, ківш будівельний 1,6 м, джойстик та електро-магнітний клапан, унікальний номер оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-10-25-007423-b) (далі — ID). 04.11.2021р. відбувся редукціон за предметом «код ДК 021:2015:34390000-7 Приладдя до тракторів (Навісне обладнання фронтального навантажувача до трактора МТЗ-82)» (ID).
Остаточні пропозиції учасників становлять:
1. ТОВ «ТЕХНОМАСА» - 139 999,9 грн.
2. ТОВ «АГРОКУБ» - 140 000,00 грн.
Відповідно до п.1 ч. 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) пропозиція ТОВ «ТЕХНОМАСА» була відхилена (рішення УО №25 віл 11.11.2021р.).
За результатами розгляду та оцінки наданих пропозицій за предметом закупівлі «код ДК 021:2015:34390000-7 Приладдя до тракторів (Навісне обладнання фронтального навантажувача до трактора МТЗ-82)» відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону, було запропоновано прийняти рішення про визначення другого учасника ТОВ «АГРОКУБ» переможцем та намір укласти договір з переможцем на суму 140 000,00 грн. з ПДВ грн (сто сорок тисяч гривень) з ПДВ (рішення УО №26 від 12.11.2021р.).
12.11.2021р. об 14:51 Вами, як представника Учасника ТОВ «ТЕХНОМАСА», було подано Вимогу, щодо скасування рішення про відхилення пропозицій учасника ТОВ «ТЕХНОМАСА» №25 від 11.11.2021р.
У своєму рішенні УО аргументував тим, що Учасник надавши Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії договорів, які зазначені у довідці, не підтвердив досвід у виконанні аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/ів, оскільки суттєвим критерієм є поставка навантажувача фронтального GENERAL X без ківша, ківша щелепного 1,8 м, ківша будівельного 1,6 м, джойстика та електро-магнітного клапана, або поставка навантажувача фронтального GENERAL X у комплекті. Також звертаю Вашу увагу, що навантажувач фронтальний, згідно п.2.1 р.2 додатку №1 повинен мати вантажопідйомність 1600 кг, але не менше. У наданих скан-копіях договорів навантажувачі фронтальні, згідно модифікацій, мають вантажопідйомність до 1200 кг, що має великий вплив, оскільки основна діяльність підприємства КП «Лисичанський Шляхрембуд» направлена на будівництво та обслуговування доріг міста та ОТГ.
Щодо Вашої претензії до чітко визначеного виробника з торговою маркою «GENERAL», вона була взята, як приклад обладнання і не має на меті обмежувати учасників, оскільки після таблиці у додатку №1 надано роз’яснення, а саме: «У разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»», тобто в даному випадку питань, щодо дискримінаційного підходу до учасників не має.
Повертаючись до «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії договорів», хочу звернути Вашу увагу, що вона надана «Голові тендерного комітету КП МУНІЦИПАЛІТЕТ», яка згідно даних зареєстрована за адресою: 41600, Сумська обл., м.Конотоп, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 8, та ні якого відношення до КП «Лисичанський Шляхрембуд» не має.
Згідно п.9. додатку №2, Замовник вимагає надати документ, що підтверджує якість на даний вид Товар (сертифікат якості/відповідності) або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). Відповідно до довідки про сертифікацію та ліцензування за №207 від 01.11.2021р., наданої ТОВ «ТЕХНОМАСА», абз.2 «Будь-які інші дозволи, ліцензії чи сертифікати є добровільними, згідно чинного законодавства України, та можуть не подаватися учасниками у складі тендерної документації» та згідно абз.4 «ДЕКЛАРАЦІЯ про відповідність техніки вимогам Технічного регламенту» Учасник «Підтверджує, що за результатами випробувань навантажувач фронтальний без ківша, ківш щелепний 1.8 м, ківш будівельний 1.6 м, джойстик, електро-магнітний клапан відповідає вимогам ГОСТ 10000-75, пункти 4; 6-8; 10; 11; 13; 14; 16-21; 24; 26; 27; 30; 31, код ДКПП 28.30.70, код УКТ ЗЕД 8716», але згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» №188 від 14.12.2015р. «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року» ГОСТ 10000-75 «Прицепы и полуприцепы тракторные. Общие технические требования» скасовано з 01.01.2018р. (пункт 2030 переліку). Оскільки діяльність КП «Лисичанський Шляхрембуд» постійно пов’язана з людьми, охорона праці є у пріоритеті, що пов’язано з роботою на обладнанні та механізмах, які повинні відповідати нормам та стандартам безпеки України.
Враховуючи вищезазначене, рішення УО №25 віл 11.11.2021р. було прийнято відповідно до Закону, а також прошу Вас звернути увагу на допущені помилки у наданих документах, які мають суттєвий вплив при розгляді.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні