-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Накладка ізолююча (полімеркомпозіційна) 6-ти отворна для рейок типу Р65
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації
Торги не відбулися
7 956 917.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 19 862.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 19 862.50 UAH
Період оскарження:
25.10.2021 13:08 - 06.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Збільшення очікуваної вартості закупівлі та умов оплати
Номер:
bb52546a3cb34db08ed5bf5a91f5a7a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-001828-a.b5
Назва:
Збільшення очікуваної вартості закупівлі та умов оплати
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру (7956917.50 грн без ПДВ), як мінімум на 32 (тридцять два) відсотки. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 5250,00 грн без ПДВ.
Пункт 7.2. розділу 7. «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Проекту договору вимагаємо викласти у наступній редакції: Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 15 банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки.
Пункт 7.5. Розділу 7. Проекту договору У разі, якщо реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) не відбулася в ЄРПН через зупинення або відмову в реєстрації контролюючими органами ДПС, термін сплати за поставлений товар настає протягом 15 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА письмового повідомлення (листа) з інформацією про реєстрацію контролюючими органами ДПС раніше зупинених ПН/РК (або щодо яких було відмовлено у реєстрації).
Пов'язані документи:
Замовник
- 9 Відповідь № 828-а.b5 - Наклдка ізолююча.pdf 17.02.2022 14:22
Дата подачі:
16.02.2022 11:52
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
підвищення очікуваної вартості закупівлі
Номер:
9e44fdb1c0014426b14a9111e52bc8b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-001828-a.c4
Назва:
підвищення очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є виробником накладок стикових ізолюючих полімеркомпозиційних типу НС для рейок Р-65 і Р-50 з 2008 року. Дана продукція має високу якість відповідно до чинної нормативно-технічної документації, затвердженої ПАТ «Укрзалізниця». Нашим підприємством проводилися поставки накладок на підрозділи Укрзалізниці неодноразово.
Ми, як виробник, маємо намір взяти участь у відкритих торгах на закупівлю в 2022 році залізничного обладнання код ДК021: 34940000-8
(Накладка ізолююча полімеркомпозиційна 6-ти отворна для рейок типу Р65)
Однак є деякі чинники, які пропонуємо врахувати Замовнику для появи економічної доцільності нашої участі у торгах:
1. У зв'язку з нестабільною поточною ситуацією на світових ринках сировинних матеріалів і, як наслідок, значним підвищенням цін на імпортні та вітчизняні сировинні матеріали, а також підвищенням цін на енергоносії, очікуваної суми тендеру за номером в Prozorro UA-2021-10-25-001828-a для закупівлі 2003 комплектів накладок не достатньо.
2. Таким чином, наше підприємство виходячи з нової ціни одного комплекту, наполягає на відповідній зміні вартості закупівлі накладок ізолюючих полімеркомпозиційних 6-ти отворних для рейок типу Р-65 в тендері за номером в Prozorro UA-2021-10-25-001828-a, не менше ніж на 30%.
Пов'язані документи:
Замовник
- 8 Відповідь на вимогу.pdf 16.02.2022 10:14
Дата подачі:
15.02.2022 15:22
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
підняття вартості закупівлі
Номер:
28cf46dd61d3428d8b9ccdfa7fde153f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-001828-a.a3
Назва:
підняття вартості закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є виробником накладок стикових ізолюючих полімеркомпозиційних типу НС для рейок Р-65 і Р-50 з 2008 року. Дана продукція має високу якість відповідно до чинної нормативно-технічної документації, затвердженої ПАТ «Укрзалізниця». Нашим підприємством проводилися поставки накладок на підрозділи Укрзалізниці неодноразово.
Ми, як виробник, маємо намір взяти участь у відкритих торгах на закупівлю в 2022 році залізничного обладнання код ДК021: 34940000-8
(Накладка ізолююча полімеркомпозиційна 6-ти отворна для рейок типу Р65)
Однак є деякі чинники, які пропонуємо врахувати Замовнику для появи економічної доцільності нашої участі у торгах:
1. У зв'язку з нестабільною поточною ситуацією на світових ринках сировинних матеріалів і, як наслідок, значним підвищенням цін на імпортні та вітчизняні сировинні матеріали, а також підвищенням цін на енергоносії, очікуваної суми тендеру за номером в Prozorro UA-2021-10-25-001828-a для закупівлі 2003 комплектів накладок не достатньо.
2. Таким чином, наше підприємство виходячи з нової ціни одного комплекту, наполягає на відповідній зміні вартості закупівлі накладок ізолюючих полімеркомпозиційних 6-ти отворних для рейок типу Р-65 в тендері за номером в Prozorro UA-2021-10-25-001828-a, не менше ніж на 20%.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.pdf 01.12.2021 14:47
Дата подачі:
01.12.2021 07:45
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.
Номер:
6c4412d9ed5a4b8abb5bfbb3ef9e044c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-001828-a.c2
Назва:
ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.
Вимога:
При проведенні моніторингу на закупівлю сировини та енергоносіїв за останній період спостерігається значне підвищення цін. В свою чергу зросли транспортні витрати, та заробітна плата.
Відповідно собівартість виробництва продукції здорожчала .
Виходячи з вищенаведеного:
ВИМАГАЄМО підняти очікувану вартість закупівлі відповідно до наданих комерційних пропозицій.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 29.11.2021 14:47
Дата подачі:
26.11.2021 11:36
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміна суми тендеру та порядку розрахунків
Номер:
78966f28005f4a0fa9ff9e6bcf1f8905
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-001828-a.a1
Назва:
Зміна суми тендеру та порядку розрахунків
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру (7 956 917,50 грн без ПДВ), як мінімум на 15 (п‘ятнадцять) відсотків. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 4550,00 грн без ПДВ.
Пункт 7.2. Розділу 7. Проекту договору вимагаємо викласти у наступній редакції: Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 15 банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки.
Пункт 7.5. Розділу 7. Проекту договору У разі, якщо реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) не відбулася в ЄРПН через зупинення або відмову в реєстрації контролюючими органами ДПС, термін сплати за поставлений товар настає протягом 15 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА письмового повідомлення (листа) з інформацією про реєстрацію контролюючими органами ДПС раніше зупинених ПН/РК (або щодо яких було відмовлено у реєстрації).
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміна умов тендеру.PDF 16.11.2021 10:03
- 4 відповідь на вимогу.pdf 17.11.2021 11:44
Дата подачі:
16.11.2021 10:03
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено