• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по встановленню cистеми пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінню евакуацією людей нежитлового приміщення за адресом: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26

Торги відмінено

5 064 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 644.80 UAH
Період оскарження: 25.10.2021 12:28 - 06.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо відсутності правових підстав отримання будівельної ліцензії при провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення

Номер: e3bc621392b14657a9bf20be817136da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-005665-b.a6
Назва: Щодо відсутності правових підстав отримання будівельної ліцензії при провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Вимога:
Вимагаємо видалити наступний пункт з Додатку 2 до ТД, а саме: "-ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками". Так як у відповідності до статті 37-1 «Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п.13 статті 7 "Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджені "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", якими встановлений ПЕРЕЛІК послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Таким чином ліцензування вказаних у ПЕРЕЛІКУ видів здійснюється органом ліцензування Державної служби з надзвичайних ситуацій, а не органом ліцензування Інспекції Державного архітектурно-будівельного контрою або будь-яким іншим органом ліцензування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У будь якому разі якщо переможець не матиме будівельної ліцензії, Замовник не отримає дозвіл на виконання робіт. Відповідно до пп. 3 п.1 Статті 34 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності": 1. Замовник має право виконувати будівельні роботи після: видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля" Шановний учаснику, Замовник не у якому разі не дискримінує учасника, а лише діє у відповідності до діючого законодавства, тим більш, що дискримінації у зазначеній вимозі не має з наступних причин: 1) Замовником не встановлено обмежень щодо залучення субпідрядних організацій. 2) Замовником не встановлено обмежень щодо об’єднання учасників. 3) Діючим законодавством учасника ніщо не зупиняє в отриманні будівельної ліцензії. Виходячи з вищезазначеного, Замовником не зазначено дискримінаційних вимог по відношенню до учасників, а ТД не містить завідомо протиправних положень, що підлягають видаленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Імопертер італійського обладнання відмовляє в наданні документів окрім одного суб'єкта господарювання

Номер: 0f9d28b588ca40908b8f01479a221006
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-005665-b.a5
Назва: Імопертер італійського обладнання відмовляє в наданні документів окрім одного суб'єкта господарювання
Вимога:
Вимагаємо видалити наступний пункт з Додтку 2 ТД, а саме: "Копії документів від виробника, або офіційного імпортера (-ів) обладнання, про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання монтажних робіт, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування протипожежного обладнання, на базі якого базується система пожежної сигналізації." Так як єдиний імпортер італійського протипожежного обладнання продає обладнання лише одній фірмі, рештам він називає ціни, як то кажуть зі стелі, і які ніяк не можуть конкуравити з цією єдиною фірмою. Також імпортер італійського обладнання відмовляється проводити навчання працівників інших фірм, що також в свою чергу є ГРУБИМ порушенням антимонопольного законодавства. Замовнику, ознайомтися з практикою АМКУ. Ми знову звернулися до імпортера італійського обладнання і він знову нам відмовив у проведенні навчанні та відмовив надати перерік ліцензіатів, які пройшли у нього навчання (можемо надати докази). ПРИБЕРІТЬ КОРУПЦІЙНУ ВИМОГУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, нагадуємо, що відповідно до діючого законодавства та Кримінального кодексу України, для фізичних/юридичних осіб, що створюють наклеп. передбачена відповідна міра покарання. Якщо ваша вимога містить аргументацію щодо порушень, будь ласка- аргументуйте, із посиланням на відповідні норми діючего Законодавста. Дякуемо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Безпідставні відхилення замовником правомірних вимог учасника

Номер: e313fe1343b141a7839f1dddfe204383
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-005665-b.a4
Назва: Безпідставні відхилення замовником правомірних вимог учасника
Вимога:
Вимагаємо надати перелік компаній, яким імпортер занадто дорогого обладнання надав документи про навчання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За даним питанням Ви можете звернутись до заводу-виробника, імпортера або дилера. Ми, як замовник даною інформациею не володіємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповіді замовника суперечать законодавству України та є корупційними проявами

Номер: 4d16e78b9afe4091b7b1b06f845a9524
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-005665-b.a3
Назва: Відповіді замовника суперечать законодавству України та є корупційними проявами
Вимога:
Вимагаємо перестати надавати безглузді відповіді на правомірні вимоги учасників. Також вимагаємо припинити договорняки!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. З Вашого звернення незрозуміло на що Вам необхідно надати пояснення або які процедурні порушення потрібно усунути Замовнику. Будь – ласка, надайте повторне звернення з уточненою інформацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірність вимог щодо надання Учасниками будівельної ліцензії на монтаж пожежних систем

Номер: 91fc5cb26f354dcb9744311eb28ce26f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-005665-b.b2
Назва: Неправомірність вимог щодо надання Учасниками будівельної ліцензії на монтаж пожежних систем
Вимога:
Вимагаємо видалити наступний пункт з Додатку 2 до ТД, а саме: "-ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками". Вимога стосовно будівельної ліцензії є завідомо протиправною з наступних причин: 1) відповідно до пунктом 13 частини 1 статті 7 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" передбачено «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;». Вказаний перелік є додатком до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 р. згідно пункту 2 якого передбачено «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.» - що є предметом закупівлі; 2) згідно положень Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. № 1190 з додатку до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 р. видалено сумнівну примітку щодо можливості здійснення робіт та послуг протипожежного призначення за будівельною ліцензією. Отже положення пункту Додатку №2 ТД щодо надання учасниками будівельної ліцензії, містять завідомо протиправні положення, що підлягають видаленню! На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО видалити зазначений пункт з Додату №2 Тендерної документації. Замовнику, ознайомтися з практикою АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1 Статті 37 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності": Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до пп.1 п.1 статті 1, розділу 1: будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва; Оскільки предмет закупівлі: «Капітальний ремонт» - він підпадає під визначення терміну будівництво та ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" Відповідно до постанови КМУ № 256 від 30.03.2016 №256 до ліцензійних видів діяльності входить: 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: 2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж 2.02.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж У будь якому разі якщо переможець не матиме будівельної ліцензії, Замовник не отримає дозвіл на виконання робіт. Відповідно до пп. 3 п.1 Статті 34 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності": 1. Замовник має право виконувати будівельні роботи після: видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля" Шановний учаснику, Замовник не у якому разі не дискримінує учасника, а лише діє у відповідності до діючого законодавства, тим більш, що дискримінації у зазначеній вимозі не має з наступних причин: 1) Замовником не встановлено обмежень щодо залучення субпідрядних організацій. 2) Замовником не встановлено обмежень щодо об’єднання учасників. 3) Діючим законодавством учасника ніщо не зупиняє в отриманні будівельної ліцензії. Виходячи з вищезазначеного, Замовником не зазначено дискримінаційних вимог по відношенню до учасників, а ТД не містить завідомо протиправних положень, що підлягають видаленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Імпортер обладнання продає обладнання лише одній монтажній організації, що в свою чергу грубо порушує антимонопольне законодавство

Номер: 6fd5a766a18148d99a31067a71287a06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-005665-b.b1
Назва: Імпортер обладнання продає обладнання лише одній монтажній організації, що в свою чергу грубо порушує антимонопольне законодавство
Вимога:
Вимагаємо видалити наступний пункт з Додтку 2 ТД, а саме: "Копії документів від виробника, або офіційного імпортера (-ів) обладнання, про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання монтажних робіт, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування протипожежного обладнання, на базі якого базується система пожежної сигналізації." Так як єдиний імпортер італійського протипожежного обладнання продає обладнання лише одній фірмі, рештам він називає ціни, як то кажуть зі стелі, і які ніяк не можуть конкуравити з цією єдиною фірмою. Також імпортер італійського обладнання відмовляється проводити навчання працівників інших фірм, що також в свою чергу є ГРУБИМ порушенням антимонопольного законодавства. Замовнику, ознайомтися з практикою АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Замовник не може коментувати зазначену вимогу, оскільки підтвердження ваших слів не було отримано, більш того було отримано підтвердження від декількох компаній стосовно наявності навчання роботі із цим обладнанням. Замовником встановлена зазначена вимога, лише з тої позиції, що він хоче бути переконаний, що система буде змонтована та запущена кваліфікованим персоналом, правильно, та буде виконувати функції відповідно до технічних паспортів, та заявлених характеристик. У будь якому разі тендерною документацією не встановлено обмежень, щодо надання у пропозиції обладнання, що буде аналогічним, більш детально ви можете ознайомитися у підрозділі 6, Розділу 3 тендерної документації, що містить усю необхідну інформацію стосовно надання еквівалентного обладнання
Статус вимоги: Відхилено