-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Санітарна техніка
9 найменувань товарів, загальна кількість — 137 шт. відповідно до Додатку № 1 (Технічна специфікація) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Торги не відбулися
77 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 616.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 616.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2021 09:55 - 29.10.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
незгода
Номер:
70df7917166946249dbdc0ee0ea896ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-25-000666-a.b1
Назва:
незгода
Вимога:
Шановний Замовнику! Якщо Вас не влаштовують Висновки СЕС та сертифікати, які я надала у складі пропозиції, то п.8 також передбачає "або довідку у довільній формі із зазначенням конкретної марки чи виробника та технічних і якісних характеристик щодо кожного запропонованого найменування товару (у разі, якщо товар не підлягає обов'язковій сертифікації)". У складі пропозиції ФОП Дячун І.М. є документ Порівняльна таблиця, де є ця необхідна інформація, а саме конкретна торгова марка та технічні і якісні характеристики щодо кожного запропонованого найменування товару. Тому пропозиція ФОП Дячун І.М. відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, і тому прошу переглянути рішення щодо дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 15.11.2021 15:24
Дата подачі:
12.11.2021 01:21
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення через електронну систему б/н від 12.11.2021 р. повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник через електронну систему закупівель надає відповідь на звернення з додатковою аргументацією щодо причин невідповідності пропозиції Учасника.
Замовником КП “Швидкісний трамвай” прийнято рішення (протокол № 299 від 11.11.2021р.) про відхилення пропозиції Учасника ФОП Дячун Іванна Михайлівна відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком 3 “Перелік документів та інформації на підтвердження Учасника вимогам до закупівлі” до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів для Учасників, які необхідно подати в складі пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій або оригіналів, або електронних документів в електронну систему закупівель).
Так, пунктами 8 та 9 Додатку 3 визначено наступні умови:
“8. Документ(-и) з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- Сертифікати відповідності (з додатками (у разі наявності)); та/або висновки ДСЕЕ (СЕС); та/або паспорти якості; та/або декларації відповідності (перевірки типу); та/або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО (Мінекономрозвитку України); та/або декларацію про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів); та/або протоколи (випробувань); та/або декларації про відповідність від постачальника, складеної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006; сертифікати дилера (договори з виробниками/дилерських повноважень (у разі наявності)); та/або довідку у довільній формі із зазначенням конкретної марки чи виробника та технічних і якісних характеристик щодо кожного запропонованого найменування товару (у разі, якщо товар не підлягає обов'язковій сертифікації).
- Ліцензії, свідоцтва, дозволи, сертифікати тощо (для виконання робіт та/або надання послуг), що можуть бути необхідні для конкретного предмету закупівлі, та додатково можуть зазначатись в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічна специфікація).
Документи, для яких передбачено кінцевий термін дії згідно з чинним законодавством, мають бути діючими станом на дату розкриття пропозицій Учасників.
9. Якщо Учасником пропонується еквівалентний Товар (замість того, що вимагається Замовником), у складі документації пропозиції Учасник має надати інформацію в довільній формі, у вигляді таблиці, з порівняльними характеристиками встановленого Замовником предмету закупівлі до запропонованого Учасником Товару. ”
Тобто Учасник повинен був надати документ на вимогу, зазначену у пункті 9 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та по одному із перелічених у пункті 8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі документів до кожного виду запропонованого товару.
На вимогу, зазначену у пункті 9 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надав “Порівняльну таблицю”.
На вимогу, зазначену у пункті 8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надав:
- сканкопію Висновку ДСЕЕ № 602-123-20-3/33125 від 30.07.2018 року, об’єкт експертизи: вироби санітарно технічного призначення із пластмас: сифони та їх комплектуючі частини, ексцентрики, патрубки, трапи сантехнічні, манжети, відводи, випуски (щодо позиції № 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- сканкопію Висновку ДСЕЕ № 602-123-20-3/26843 від 23.08.2017 року, об’єкт експертизи: арматура трубопровідна запірна — змішувачі ТМ “LIDZ”: буксовий, картриджевий D-25, D-35, D-40 (щодо позицій № 1-3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
- сканкопію Висновку ДСЕЕ № 12.2-18-3/3355 від 23.02.2021 року, об’єкт експертизи: санітарно-технічні вироби з пластмаси — зливні бачки Ніагара із зливним механізмом та кришкою (щодо позиції № 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Щодо позицій №4, 5, 7, 8 Учасником не надано документів з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно пункту 8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Ненадання такої інформації є правомірною підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Враховуючи викладене вище, замовником КП «Швидкісний трамвай» не порушено вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Дячун Іванна Михайлівна, що приймав участь у закупівлі № (ID) UA-2021-10-25-000666-а “Санітарна техніка” є цілком правомірним.
З повагою, уповноважена особа Жерстенко С.Л.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.11.2021 15:24