-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту)
Завершена
130 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 300 000.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2021 14:38 - 19.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
на рішення
Номер:
fc2e79723830480a8c878456ca1234c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.c11
Назва:
на рішення
Вимога:
Прохання надати роз’яснення:
- згідно яких нормативних актів нерезидент України при проведенні відкритих торгів (аукціону) зазначає свою пропозицію з урахуванням ПДВ, коли він не є платником ПДВ;
- яким чином відбувається порівняння цінової пропозиції платника та не платника ПДВ;
- чи є ліцензія субпідрядника резидента достатньою для виконання вимог кваліфікації для учасника нерезидента, який не має власної ліцензії
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 17.12.2021 16:11
Дата подачі:
17.12.2021 09:25
Вирішення:
Відповідь: Шановний учасник, що стосується питань, а саме: згідно яких нормативних актів нерезидент України при проведенні відкритих торгів (аукціону) зазначає свою пропозицію з урахуванням ПДВ, коли він не є платником ПДВ та яким чином відбувається порівняння цінової пропозиції платника та не платника ПДВ, інформація по даному питанню зазначена у Тендерній документації.
Щодо питання: чи є ліцензія субпідрядника резидента достатньою для виконання вимог кваліфікації для учасника нерезидента, який не має власної ліцензії, то згідно з тендерною документацією предмета закупівлі та опрацьованих документів, наданих учасниками, а саме учасником нерезидентом була надана ліцензія та учасник нерезидент являється безпосереднім виробником запропонованого товару. Також учасником нерезидентом була надана ліцензія субпідрядника резидента на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (на право збуту, монтажу та технічного обслуговування запропонованого учасником товару), що відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України.
Номер:
61844731fc2244cfa429647a4d692c3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.a10
Назва:
Дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України.
Вимога:
Шановний покупець,
Ми, дистриб’ютор міжнародного виробника систем контролю, проаналізувавши Тендерну документацію можемо зробити висновок, що вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України.
Оскільки продавець (іноземна компанія) не є платником НДС в Україні та покупець (Державна митна служба України) також не є платником НДС – товар, що буде доставлено, не може бути розтаможено. А отже, іноземна компанія не може зробити поставку товару.
Ми вбачаємо у цьому дискримінацію іноземних дистриб’юторів.
Ми вимагаємо змінити умови тендеру таким чином, аби уникнути неможливості участі іноземних дистриб’юторів у тендері.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 12.11.2021 13:20
Дата подачі:
12.11.2021 11:15
Вирішення:
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вся інформація щодо предмету закупівлі зазначена в тендерної документації. У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Також враховуючи, що вимога стосується сплати ПДВ і умови постачання товару, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) ввезення товарів на митну територію України є об'єктом оподаткування. Базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України згідно з пунктом 190.1 статті 190 Кодексу є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу III Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті i включаються до ціни товарів. До операцій з ввезення товарів на митну територію України застосовується ставка ПДВ 20 відсотків (крім ввезення товарів, до яких застосовується ставка податку 7 відсотків). У разі ввезення товарів на митну територію України зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ виникають у декларанта (резидента) на дату подання митної декларації для оформлення (пункт 187.8 статті 187 Кодексу). За загальними правилами декларантом виступає a6o покупець, a6o особа — резидент від імені покупця (відповідно до статті 265 Митного кодексу України декларантами можуть бути лише резиденти України). Що стосується укладання імпортного контракту на умовах коли Постачальник - нерезидент несе всі витрати та ризики, пов’язані з доставкою товару до місця призначення, включаючи всі мита, тобто i сплату ПДВ — це означає, що в даному випадку зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ перекладаються на нерезидента, який за власний рахунок має здійснити сплату ПДВ при ввезенні товарів на митну територію України та згідно з законодавством України Постачальник має право залучити співвиконавців (ПДВ сплачується митним брокером a6o іншою уповноваженою нерезидентом особою (резидентом) коштами нерезидента).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.11.2021 13:23
Вимога
Відкликано скаржником
choice
Номер:
66a16ea380314674996a3c4e4239f985
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.b9
Назва:
choice
Вимога:
Dear Buyer,
We can offer two choices of scanner, which is satisfying to your needs. One is foldable and easily movable. Technical parameters are the same. Please choose the model of your preference.
Best regards,
-----------------------------------------
Шановний покупець,
Ми можемо запропонувати два варіанти сканера, який задовольняє ваші потреби. Один складний і легко пересувається. Технічні параметри однакові. Будь ласка, виберіть модель, яка вам подобається.
З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:
Учасник
- BVE-300F Foldable X Ray Vehicle Scanner.en.uk.docx 09.11.2021 12:26
- BVE-300(Drive Through).en.uk.docx 09.11.2021 12:26
- Відповідь 12.11.2021 13:15
Дата подачі:
09.11.2021 12:26
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за виявлену зацікавленість щодо цієї закупівлі. Нами розглянути представлені моделі скануючого обладнання.
Разом з цим повідомляємо, що предметом даної закупівлі є стаціонарні скануючі системи для огляду легкового автотранспорту, технічні вимоги до якої викладені в тендерної документації, а саме в Додаток 5 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
clarified
Дата скасування:
12.11.2021 13:27
Вимога
Залишено без розгляду
Рентгенівський генератор
Номер:
a5639bf65d4546829050368e2accac9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.a8
Назва:
Рентгенівський генератор
Вимога:
Шановний Замовнику!
Розглянувши тендерну документацію, а саме «Додаток 5_Технічна специфікація», в пункті 5 Вами визначено наступне: «Сканування транспортного засобу здійснюється за допомогою рентгенівського генератора напруга якого має становити від 200 кВ до 300 кВ.»
Просимо Вас розширити даний діапазон до 320кВ, так як це забезпечить кращу продуктивність візуалізації, тобто проникнення по сталі буде кращим і при цьому буде використовуватись та ж сама безпечна доза випромінювання.
Пропонуємо викласти даний пункт в наступній редакції:
«Сканування транспортного засобу здійснюється за допомогою рентгенівського генератора напруга якого має становити від 200 кВ до 320 кВ.»
Ваша вимога в пункті 5 жодним чином не дискримінує Учасників і не звужує їх коло, але розширення діапазону даного технічного параметру допоможе Вам обрати обладнання, яке матиме можливість краще виявляти приховані/заборонені предмети.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 05.11.2021 15:41
Дата подачі:
03.11.2021 16:53
Вирішення:
Шановний учасник! Вся інформація щодо вимог до предмету закупівлі зазначена в тендерній документації. З повагою!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.11.2021 15:41
Вимога
Залишено без розгляду
Умови поставки для нерезидента
Номер:
3abad0a21660448da8059a42d515bb30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.b7
Назва:
Умови поставки для нерезидента
Вимога:
Шановний Замовник. Ми дистриб’ютор міжнародного виробника систем контролю уважно проаналізувавши Тендерну документацію можемо зробити висновок, що вона має деякі дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України
Додатком 6 ТД «Проєкт договору», а саме п. 5.2. вказано Місце поставки, монтажу та пусконалагодження Товару є:
- Волинська митниця, митний пост «Ягодин», пункт пропуску Ягодин, який розташований за адресою: 44332, Волинська обл., Любомльський р-н, с. Старовойтове, вул. Прикордонників, 1, Скануюча система стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту, кількість -1шт;
- Львівська митниця, митний пост «Краковець», пункт пропуску «Краківець», який розташований за адресою: 81033, Львівська обл., Яворівський р-н, смт. Краковець, вул. М. Вербицького, 54, Скануюча система стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту, кількість – 1 шт..Тобто умови поставки встановлені Замовником це DDP – поставка зі сплатою мита. Даним пунктом Замовник створює дискримінаційний характер закупівлі для учасників нерезидентів, так як учасник нерезидент згідно ПКУ не може бути платником мита та ПДВ. Відповідно не може поставляти продукцію на умовах DDP. Вимагаємо прибрати дискримінаційну складову та дати можливість участі у закупівлі учасників нерезидентів з умовою поставки CIP або DAP.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 04.11.2021 16:13
Дата подачі:
02.11.2021 11:45
Вирішення:
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вся інформація щодо предмету закупівлі зазначена в тендерної документації. У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Також враховуючи, що вимога стосується сплати мита та ПДВ і умови постачання товара, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) ввезення товарів на митну територію України є об'єктом оподаткування. Базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України згідно з пунктом 190.1 статті 190 Кодексу є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу III Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті i включаються до ціни товарів. До операцій з ввезення товарів на митну територію України застосовується ставка ПДВ 20 відсотків (крім ввезення товарів, до яких застосовується ставка податку 7 відсотків). У разі ввезення товарів на митну територію України зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ виникають у декларанта (резидента) на дату подання митної декларації для оформлення (пункт 187.8 статті 187 Кодексу). За загальними правилами декларантом виступає a6o покупець, a6o особа — резидент від імені покупця (відповідно до статті 265 Митного кодексу України декларантами можуть бути лише резиденти України). Що стосується укладання імпортного контракту на умовах коли Постачальник - нерезидент несе всі витрати та ризики, пов’язані з доставкою товару до місця призначення, включаючи всі мита, тобто i сплату ПДВ — це означає, що в даному випадку зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ перекладаються на нерезидента, який за власний рахунок має здійснити сплату ПДВ при ввезенні товарів на митну територію України та згідно з законодавством України Постачальник має право залучити співвиконавців (ПДВ сплачується митним брокером a6o іншою уповноваженою нерезидентом особою (резидентом) коштами нерезидента).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2021 16:13
Вимога
Залишено без розгляду
Проєкт договору для нерезидента
Номер:
d589e03b68bb406bb0a4823d282163b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.b6
Назва:
Проєкт договору для нерезидента
Вимога:
Шановний Замовник. Ми дистриб’ютор міжнародного виробника систем контролю уважно проаналізувавши Тендерну документацію можемо зробити висновок, що вона має деякі дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України
Договір викладено на українській мові (єдиній), що суперечить українському на міжнародному законодавству. Так, якщо Замовником не дискримінується учасник нерезидент , то має бути викладено двомовний договір (договір, що укладений між резидентом на нерезидентом вважається договором ЗЕД (зовнішньо-економічної діяльності), що відповідає вимогам Українського законодавства, зокрема діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель, а також Замовникові слід керуватися правилами ст. 19 Закону від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029), які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Вимагаємо учунути дане порушення та внести зміни в Додаток 5, а саме проект договору для резидентів та нерезидентів
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 04.11.2021 16:10
Дата подачі:
02.11.2021 11:44
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що текст оголошення дублюється англійською мовою, а тендерна документація перекладу не потребує, оскільки Закон цього не вимагає.
У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2021 16:10
Вимога
Залишено без розгляду
КЕП/УЕП для нерезидента
Номер:
05cfde939c5d4e6d803d3cce71dc4806
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.b5
Назва:
КЕП/УЕП для нерезидента
Вимога:
Шановний Замовник. Ми дистриб’ютор міжнародного виробника систем контролю уважно проаналізувавши Тендерну документацію можемо зробити висновок, що вона має деякі дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України
Так, пунктом 1 Розділу 3 , а саме підпунктом «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:» Замовником вимагається накладення КЕП/УЕП на документи Тендерної пропозиції.
Просимо звернути увагу на те, що частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов: кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги», що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром у разі надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та при здійсненні переказу коштів); кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 визначено порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Разом з тим міжнародний договір публікується відповідно до вимог статті21 Закону України «Про міжнародні договори України», а також на офіційному веб-сайті державного органу України, від імені якого укладено міжнародний договір. На сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». Отже, фактично жоден нерезидент не має змоги отримати ЕЦП в Україні. Вимагаємо додати фразу «(за наявності)» або «(дана вимога стосується резидентів України)».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 04.11.2021 16:09
Дата подачі:
02.11.2021 11:43
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до чинного законодавства в системі Прозорро при поданні пропозиції (в усіх конкурентних закупівлях, окрім допорогових) обов’язковим є накладання електронного підпису на пропозицію.
Для підприємств, які зареєстровані в системі Прозорро як нерезиденти цей функціонал є необов'язковим. І нерезиденти зможуть подати пропозицію без накладання електронного підпису.
У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2021 16:09
Вимога
Залишено без розгляду
Проєкт договору
Номер:
772da7264bbe4f599d97d0ef692b3b9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.b4
Назва:
Проєкт договору
Вимога:
Шановний Замовник. П. 8 Додатку 6 «Проєкт договору», а саме п. 8.2.,8.3.,8.6., 8.8. передбачено «відшкодувати Покупцю збитки, викликані такими порушеннями зобов’язань, у повній сумі понад штрафні санкції». Вимагаємо надати роз’яснення стосовно того яким компетентним органом та яким методом, по яким розрахункам будуть визначені збитки?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 04.11.2021 16:07
Дата подачі:
02.11.2021 11:40
Вирішення:
Шановний учасник, закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
У разі порушення своїх зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством.
У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2021 16:07
Вимога
Вирішена
your answer
Номер:
3d1c5e23784a4da8a2058fec8a6ec9d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.a3
Назва:
your answer
Вимога:
Dear Buyer,
You are free to refuse any demand. Who controls you? Nobody. You are doing whatever you want. We are trying to make your deal workable, but instead of cooperation, you behave like a capricious child. I have big doubts that serious factory will accept your terms and expecting the same results as from previous one.
Sincerely,
--------------------------------
Шановний покупець,
Ви можете відмовитися від будь-якої вимоги. Хто вас контролює? Ніхто. Ти робиш все, що хочеш. Ми намагаємося зробити вашу угоду реалізованою, але замість співпраці ви поводитеся як примхлива дитина. Маю великі сумніви, що серйозний завод прийме ваші умови і чекатиме тих же результатів, що й від попереднього.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 03.11.2021 11:31
Дата подачі:
01.11.2021 15:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Ми розуміємо Ваше намагання наблизити наш проект до реалізації. Зі своєї сторони ми теж робимо все можливе у цьому напрямку. З повагою!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
your answer
Номер:
e308d7db89394505a712899633b630e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-002580-a.a2
Назва:
your answer
Вимога:
Dear Buyer,
Thank you for detailed explanations. We work not for the first day...
1. As for Budget Commitment: when you sign the Contract - it is a commitment; when you sign the contract with payment by budget funds - it is Budget Commitment. So, you shall obtain funding within 12 days after signing the Contract. We are ready to wait until that happen for 14 days. If you will not obtain funding - we are ready to treat that as a Force Majeure (no matter that strictly saying it is not a Force Majeure). But you shall apply for funding AFTER CONTRACT, not AFTER DELIVERY OF THE GOODS.
We know the procedure of obtaining budget funds.
2. As for advance payment: we know this Decree as well. But who says that opening of bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit is restricted? Or to insure your liability and provide insurance policy to the seller? It is NOT RESTRICTED. If you want to be sure of delivery, supplier must be sure of payment.
Respectfully,
----------------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Дякую за детальні пояснення. Ми працюємо не перший день...
1. Щодо бюджетних зобов'язань: коли ви підписуєте Контракт - це зобов'язання; при підписанні договору з оплатою бюджетними коштами - це Бюджетні зобов'язання. Таким чином, ви отримаєте фінансування протягом 12 днів після підписання Договору. Ми готові чекати, поки це станеться, 14 днів. Якщо ви не отримаєте фінансування - ми готові розглядати це як форс-мажор (неважливо, чітко кажучи, що це не форс-мажор). Але ви повинні подавати заявку на фінансування ПІСЛЯ УКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ, а не ПІСЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРІВ.
Ми знаємо порядок отримання бюджетних коштів.
2. Щодо передоплати: ми знаємо і цей Указ. Але хто сказав, що відкриття банківської гарантії чи резервного чи документарного акредитива обмежено? Або застрахувати свою відповідальність і надати страховий поліс продавцю? Це НЕ ОБМЕЖЕНО. Якщо ви хочете бути впевненими в доставці, постачальник повинен бути впевнений в оплаті.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 01.11.2021 15:19
Дата подачі:
27.10.2021 17:48
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги учасника № UA-2021-10-23-002580-a.a2 від 27 жовтня 2021, 17:48 повідомляємо наступне.
Дана вимога не містить пропозиції конкретних змін до проекту договору (які саме зміни пропонуються і до яких саме пунктів), в тому вона не може бути детально розглянута. Водночас, враховуючи, що вимога стосується «формулювання умов оплати», просимо звернути увагу, що при здійсненні закупівель сторони договору зобов’язані дотримуватися законодавства України, в тому числі, бюджетного. Проектом договору передбачено законодавчо визначені умови прийняття фінансових зобов’язань та відповідно, їх оплати.
В зв’язку з вищевикладеним, пропонуємо відхилити вимогу учасника № UA-2021-10-23-002580-a.a2 від 27 жовтня 2021, 17:48
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.11.2021 15:23