-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до пасажирських вагонів (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Запасні частини до пасажирських вагонів (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Торги відмінено
4 395 228.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 691.56 UAH
мін. крок: 0% або 691.56 UAH
Період оскарження:
23.10.2021 12:53 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
26dc40def4bb488bb404551cad50a771
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.c8
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, наше підприємство дійшло до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні вимоги, які призводить до обмеження кола учасників, які мають кваліфікований досвід та кваліфікованих працівників для виконання робіт у виробництві запасних частин та виявили намір прийняти участь у зазначеній закупівлі, тобто наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-УІІІ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону № 922-УІІІ передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-УІІІ тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу Замовника, що продукція буфер відсутня у переліку продукції, що підлягає обов’язковому клеймуванню умовним номером, прийнятого 63 Радою по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності. Натомість згідно даного документу виконується клеймування складових частин буферного комплекту. Згідно нормативно-технічної документації основними складовими частинами буферу є: стакан буферний, стержень буферний з випуклою тареллю. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видалити відповідну відмітку «+» з таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції «Додатку №1 тендерної документації щодо надання підтверджуючих документів з нанесення умовного номеру на продукцію буфер, додати вимогу щодо надання підтверджуючих документів з нанесення умовного номеру на основні складові частини буферного комплекту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:48
Вирішення:
Замовник вважає недоцільним вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.11.2021 14:37
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо тендерної документації
Номер:
cb07e0b87faa4407a0e65f3daf7ec66c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.c7
Назва:
Щодо тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство є виробником та має позитивний досвід постачання продукції, що вимагається до закупівлі для підприємств залізничного транспорту. Згідно п. 3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1 тендерної документації: «3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.» На даний момент наше підприємство розпочало процедуру підписання договору про проведення інспекторського контролю. Враховуючи терміни подачі тендерної пропозиції, з метою розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі, з метою виключення можливості порушення Закону України "Про публічні закупівлі" у частині дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1 тендерної документації у редакції: «3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) гарантійний лист щодо надання одного з вищевказаних документів до моменту постачання першої партії продукції".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:46
Вирішення:
Замовник вважає недоцільним вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.11.2021 14:36
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
32c3c02017664be0bf39c529046f542a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.c6
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, наше підприємство дійшло до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні вимоги, які призводить до обмеження кола учасників, які мають кваліфікований досвід та кваліфікованих працівників для виконання робіт у виробництві запасних частин та виявили намір прийняти участь у зазначеній закупівлі, тобто наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-УІІІ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону № 922-УІІІ передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-УІІІ тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу Замовника, що продукція буфер відсутня у переліку продукції, що підлягає обов’язковому клеймуванню умовним номером, прийнятого 63 Радою по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності. Натомість згідно даного документу виконується клеймування складових частин буферного комплекту. Згідно нормативно-технічної документації основними складовими частинами буферу є: стакан буферний, стержень буферний з випуклою тареллю. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видалити відповідну відмітку «+» з таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції «Додатку №1 тендерної документації щодо надання підтверджуючих документів з нанесення умовного номеру на продукцію буфер, додати вимогу щодо надання підтверджуючих документів з нанесення умовного номеру на основні складові частини буферного комплекту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 17:49
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.11.2021 15:17
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо тендерної документації
Номер:
66d663ec88f64dce83baa880cede57fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.c5
Назва:
Щодо тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство є виробником та має позитивний досвід постачання продукції, що вимагається до закупівлі для підприємств залізничного транспорту. Згідно п. 3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1 тендерної документації: «3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.» На даний момент наше підприємство розпочало процедуру підписання договору про проведення інспекторського контролю. Враховуючи терміни подачі тендерної пропозиції, з метою розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі, з метою виключення можливості порушення Закону України "Про публічні закупівлі" у частині дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1 тендерної документації у редакції: «3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) гарантійний лист щодо надання одного з вищевказаних документів до моменту постачання першої партії продукції".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2021 17:49
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.11.2021 15:17
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо тендерної документації
Номер:
d0b80b1eb67b4c6684245dbe5082f24e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.c4
Назва:
Щодо тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство є виробником та має позитивний досвід постачання продукції, що вимагається до закупівлі для підприємств залізничного транспорту. Згідно п. 3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1 тендерної документації: «3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.»
На даний момент наше підприємство розпочало процедуру підписання договору про проведення інспекторського контролю. Враховуючи терміни подачі тендерної пропозиції, з метою розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі, з метою виключення можливості порушення Закону України "Про публічні закупівлі" у частині дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1 тендерної документації у редакції: «3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції;
або
в) гарантійний лист щодо надання одного з вищевказаних документів до моменту постачання першої партії продукції".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2021 18:26
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.11.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
dcf2aaf3af5449419efd2e8880255b50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, наше підприємство дійшло до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні вимоги, які призводить до обмеження кола учасників, які мають кваліфікований досвід та кваліфікованих працівників для виконання робіт у виробництві запасних частин та виявили намір прийняти участь у зазначеній закупівлі, тобто наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-УІІІ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону № 922-УІІІ передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-УІІІ тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу Замовника, що продукція буфер відсутня у переліку продукції, що підлягає обов’язковому клеймуванню умовним номером, прийнятого 63 Радою по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності. Натомість згідно даного документу виконується клеймування складових частин буферного комплекту. Згідно нормативно-технічної документації основними складовими частинами буферу є: стакан буферний, стержень буферний з випуклою тареллю. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видалити відповідну відмітку «+» з таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції «Додатку №1 тендерної документації щодо надання підтверджуючих документів з нанесення умовного номеру на продукцію буфер, додати вимогу щодо надання підтверджуючих документів з нанесення умовного номеру на основні складові частини буферного комплекту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2021 18:26
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.11.2021 14:59
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних умов ТД
Номер:
46b77726f5054034a066ebe7b20c0acb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.a2
Назва:
Усунення дискримінаційних умов ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
З урахування вимог законодавства договір можливо укласти не раніше 13.12.2021 року.
Строк постачання комплектуючих (до 31.11.2021 року), що передбачений тендерною документацією за лотом №2 (резервуар), не враховує термін потрібний підприємству для закупівлі необхідних матеріалів та виготовлення в необхідній кількості (орієнтовно складає 60 календарних днів). Дані умови являються дискримінаційними для виробників та передбачають наявність у постачальника в необхідній кількості резервуарів до моменту укладення договору.
Вимагаємо усунути дану невідповідність для забезпечення добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 17:02
Вирішення:
Шановний учаснику, відповідно до вимог абз. 3 ст. 4 Закону Ураїни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану закпівель. З огляду на те, що закупівлю оголошено відповідно до плану закупівель на 2021 рік, термін дії договору має обмеження до 31.12.2021 року. При цьому, ч. 6 ст. 41 Закону передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.11.2021 14:33
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення протиріч щодо умов виконання договору постачання
Номер:
d041ecc890014cfbbef392c18f67a4c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-003951-b.a1
Назва:
Усунення протиріч щодо умов виконання договору постачання
Вимога:
Шановний Замовнику!
Аукціони по лотам мають відбутися 29.12.2021. Згідно частини 5 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, договір на закупівлю можливо буде укласти не раніше 08-09.01.2022 року.
Зважаючи на те, що умовами Тендерної документації передбачено поставку запасних частин у строк до 31.12.2021 року, існують протиріччя в орієнтовних строках укладення договору та строках постачання товару, які унеможливлює вчасне виконання договору постачання.
Вимагаємо усунення зазначених протиріч!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2021 16:31
Вирішення:
Шановний учаснику, по-перше дата аукціону - 29.12.2021 попередньо визначена електронною системою «Prozorro» та буде змінена за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у строк, що не перевищує 20 робочих днів (ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, згідно з абз. 2 ч.1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» дата та час проведення електронного аукціону визначається електронною системою «Prozorro» автоматично, але не раніше, ніж через 5 днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2021 14:42