-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерні конфігурації
Торги не відбулися
157 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 789.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 789.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2021 14:00 - 29.10.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не правомірна дискфаліфікація
Номер:
b95bb472916a4725bddd9e223fd53b2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-001745-a.b3
Назва:
Не правомірна дискфаліфікація
Вимога:
Шановний замовник! Вимагалося надати гарантійний лист про Поставку товару та Вантажно-розвантажувальні роботи буде виконано за рахунок
постачальника за адресою Замовника у встановленістроки. Ця інформація є в документам а саме в документі Гарантійний лист пункт 9, також звертає Вашу уваги, що не заповнена спеціфікація договору є не суттевою помилкою, в гарантійному листі вказано що ми згодні з умовами договора та техничними характеристиками замовника та згодні їх виконати. Такоє звертаю Вашу увагу :Також зверніть увагу, учасник ТОВ "Компаком-2000" надає пропозицію на багато дешевше ніж ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" але по технічним параметрам, запропоновані нами обладнання такеж саме за техничними параметрами! відповідно до вимог закупівлі ("КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" п. 22. Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів.") Вимагаємо повернути нас на кфаліфікацію, та раціонального використання державних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2021 14:34
Вирішення:
Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області на Вашу скаргу щодо неправомірного відхилення, повідомляє наступне.
Відповідно до п.10 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (протокол від 23.10.2021 №29) «Учасник повинен надати заповнений, підписаний уповноваженою особою Учасника та скріплений печаткою (за умови використання) проєкт договору відповідно до Додатку № 4 до Оголошення».
В наданому додатку №1 до проєкту договору відсутні дані про реквізити Учасника, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка, а також кількість та найменування товару.
Специфікація є невід’ємною частиною договору так як в ній зазначається назва та кількість товару відповідно до п.1.1 проєкту договору.
Вищезазначені зауваження свідчать про невідповідність наданих документів вимогам Оголошення про закупівлю.
Таким чином, Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ-2000» як такого, що не відповідає вимогам оголошення (протокол від 23.10.2021 №29) залишається без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.11.2021 14:10
Вимога
Відкликано скаржником
не правомірна дискфаліфікація
Номер:
ea8172289c2744efb508fa6feb783a9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-001745-a.b2
Назва:
не правомірна дискфаліфікація
Вимога:
Шановний замовник! Вимагалося надати гарантійний лист про Поставку товару та Вантажно-розвантажувальні роботи буде виконано за рахунок
постачальника за адресою Замовника у встановленістроки. Ця інформація є в документам а саме в документі Гарантійний лист пункт 9, також звертає Вашу уваги, що не заповнена спеціфікація договору є не суттевою помилкою, в гарантійному листі вказано що ми згодні з умовами договора та техничними характеристиками замовника та згодні їх виконати. Такоє звертаю Вашу увагу :Також зверніть увагу, учасник ТОВ "Компаком-2000" надає пропозицію на багато дешевше ніж ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" але по технічним параметрам, запропоновані нами обладнання такеж саме за техничними параметрами! відповідно до вимог закупівлі ("КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" п. 22. Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів.")
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2021 14:32
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
09.11.2021 14:33
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
6b0388b15a85434c830f97ffcb350158
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-23-001745-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2021 00:38
Вирішення:
Документація складена та оприлюднена відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX по вимогах, які передбачені для проведення спрощених закупівель.
Вимоги до документації, яка повинна бути подана у складі пропозиції Учасника, ні в якій мірі не є дискримінаційою по відношенню до інших суб’єктів господарювання, оскільки грунтуються на дотриманні вимог законодавства та вимогами Держспецзв’язку до оснащення оргтехнікою та програмним забезпеченням державних органів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2021 14:43