• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва - ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі)

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва - ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі) - відповідно до тендерної документації

Завершена

14 554 873.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 774.37 UAH
Період оскарження: 23.10.2021 12:07 - 07.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог та порушень законодавства в тендерній документації

Номер: 2ef296e70649405ea8e9a363bec0d7f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-23-001711-a.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог та порушень законодавства в тендерній документації
Вимога:
№ 01 від 29.10.2021 р. Замовнику – Галицькій районній адміністрації Львівської міської ради Тендерному комітету Вимога Замовнику в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтбуд ЛВ» - потенційний учасник процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва - ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі)», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-23-001711-a, вважаємо, що Замовник - Галицька районна адміністрація Львівської міської ради в особі Тендерного комітету, під час проведення даної закупівлі порушує принципи закупівель, що визначені в cт.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В підтвердження даного, хочемо зазначити, що абзац 2 пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» Дане також передбачено в тендерній документації, а саме в а саме Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ІІІ пункту 8.Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). Проте, Замовник в супереч статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та в супереч самій Тендерній документації допускає порушення, і зазначає, що документи, що вимагаються Замовником в технічній специфікації повинні бути видані Учаснику процедури закупівлі. Дане порушення допущено в Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Таким чином одна частина тендерної документації йде в розріз іншою частиною документації, та суперечить частині 1, 4 та 5 статті 5 і порушує статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» . Окрім цього, Замовник, всупереч ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» допускає порушення щодо недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже саме Замовник висунув наступні вимоги у ТД: - сертифікат на систему управління якістю; - сертифікат на систему екологічного управління; - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції; Аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, порушується пункт 2. статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», який гласить, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Адже наявність відсутність сертифікатів ставить в нерівні умови учасників. Дане твердження також є доречним і до вимоги, щодо про те, що документи, що вимагаються Замовником в технічній специфікації повинні бути видані Учаснику процедури закупівлі. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною яка порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, та внести зміни в тендерну документацію, шляхом усунення даних дискримінаційних вимог. Проаналізувавши всі допущені Замовником порушення тендерної документації, та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституції України, просимо усунути відповідні порушення самостійно, переглянути та внести зміни до закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва - ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі)», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-23-001711-a. У випадку не усунення даних порушень, залишаємо за собою право оскаржувати порушення Замовника до органу оскарження Антимонопольного комітету України. Директор ТОВ «Альтбуд ЛВ» ___________________ Кухтицький А.С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, розглянувши вимогу ТОВ "Альтбуд ЛВ" про усунення дискримінаційних вимог та порушень законодавства в тендерній документації, подану 29-10-2021 о 22:51:26 №UA-2021-10-23-001711-a.a1, повідомляє наступне: Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію, оскільки оскарження процедури закупівлі в Антимонопольному комететі України призведе до затягнення процедури закупівлі, що унеможливить виконання робіт та використання виділених коштів по об'єкту в поточному році. Проте, Замовник не погоджується з обставинами, що наведені у скарзі, оскільки вимоги наведені у Тендерної документації відповідають законодавству України. Голова тендерного комітету Роман Гавчак
Статус вимоги: Відхилено