• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (09310000-5 – Електрична енергія)

Торги не відбулися

1 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2021 11:19 - 04.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Проекту Договору

Номер: 6bbb7055933e44669da9b0edd055caae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-23-001376-a.a1
Назва: Щодо Проекту Договору
Вимога:
Шановний Замовник! 1) П. 5.6. проетку договору не відповідає п. 4.12. ПРРЕЕ, Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Формулювання: «7 робочих днів з моменту підписання Акту» встановлює невизначений термін розрахунку, отже п. 5.6. пропонуємо привести у відповідність п. 4.12. ПРРЕЕ. 2) Положення п. 5.7. «У разі затримки фінансування...», суперечить ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, п. 5.7. договору пропонуємо видалити. 3) П. 9.1. передбачає: «За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством. Однак умова проекту не визначено відповідальність за порушення зобов’язання в частині здійснення вчасних розрахунків Споживачем. Відповідно до пп. 8, п. 5.2.1. ПРРЕЕ, електропостачальник має право, на стягнення пені та застосування інших санкцій за несвоєчасну оплату спожитої електричної енергії відповідно до вимог законодавства. Згідно з вимогами абз. 3, ч. 2, ст. 231 ГК України, у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Тобто, ч. 2 ст. 231 ГК України, передбачений законом граничний мінімум відповідальності сторони договору, що фінансується за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету. Розділ 9 проекту, пропонуємо доповнити: «У разі порушення Споживачем строків оплати, Споживач сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково штраф у розмірі 7 % від суми боргу.» 4) Положення проекту договору містять умови щодо можливості дострокового розірвання в односторонньому порядку лише Споживачем, що не відповідає принципу п. 6 ч. 1 ст. 3 ЦК України, справедливість, добросовісність та розумність. Також відсутність положень щодо можливості дострокового розірвання обох Сторін Договору, суперечать ПРРЕЕ, зокрема п. 3.2.4., у разі зміни умов договору про постачання електричної енергії споживачу, у тому числі комерційної пропозиції, електропостачальник не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування повідомляє про це споживача з урахуванням інформації про право споживача розірвати договір. У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або "останньої надії") та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення), про що зазначається у повідомленні: 1) достроково розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін протягом 5 робочих днів з дня отримання такого повідомлення, але не пізніше ніж за 10 календарних днів до зазначеної в повідомленні дати зміни умов договору; 2) зміненим на запропонованих електропостачальником умовах - якщо споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін у встановлений цим пунктом термін. Отже, на вимогу п. 13.4. додатку №5 до ПРРЕЕ, пропонуємо доповнити п. 13.3. проекту договору наступним змістом: «Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо: 1) споживач прострочив оплату за постачання електричної енергії згідно з Договором у розмірі більшому ніж вартість електричної енергії, спожитої протягом двох попередніх місяців, за умови, що Постачальник здійснив попередження Споживачу про можливе розірвання цього Договору; 2) споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору, і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів. Суттєвим порушенням умов договору Сторону визнають зокрема, непогодження Споживачем обгрунтованої зміни ціни на підставі ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", в порядку пп. 2 п. 13.7. Договору». 5) Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.5. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача. Листування елетронною поштою може здійснюватися Сторонами Договору без застосування електронного цифрового підпису.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Великобурлуцька селищна рада є бюджетною установою, фінансується за рахунок місцевого бюджету, у своїй діяльності керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами, що стосуються бюджетного процесу. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: 1) П. 5.6. проекту договору відповідає вимогам Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309, а також не суперечить п. 4.12 ПРРЕЕ – «якщо договором не встановлено іншого терміну». 2) Положення п. 5.7. «У разі затримки фінансування...» відповідає вимогам Бюджетного кодексу України та вимогам Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309. Бюджетні зобов’язання за даним договором згідно п.2.1 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 року № 309, приймаються в межах затверджених бюджетних асигнувань. 3) П. 9.1. Учасник пропонує прописати Замовнику виключно під свою установу. В проекті Договору чітко зазначено «За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством.». Крім того, в проекті Договору зазначено «9.5. Порядок документального підтвердження порушень умов цього Договору, а також відшкодування збитків встановлюється ПРРЕЕ.» Крім того, звертаю Вашу увагу, що вказані у Договорі зобов’язання не фінансуються з Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту. 4) Положення проекту договору містять умови щодо можливості дострокового розірвання в односторонньому порядку відповідно до вимог статті 236 Господарського кодексу України. 5) Відповідно до вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а не Правил ПРРЕЕ. Зокрема, відповідно до частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, будь-яке листування без застосування підпису або електронного цифрового підпису є неприпустим. На підставі викладеного, звертаю Вашу увагу, що Проект Договору – Додаток 4 є невід’ємною частиною Тендерної документації, яка складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду Вашої вимоги Замовник відмовляє у задоволенні вимоги. В разі Вашої незгоди з умовами Тендерної документації Ви вправі її оскаржити у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 28.10.2021 Уповноважена особа Інна ПЕТУХОВА
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.10.2021 12:43