-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичне обладнання, 10 лотів
10 лотів
Завершена
10 602 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 155.00 UAH
мін. крок: 0% або 155.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2017 17:42 - 13.08.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
d74c2d46985e4dd998ee0d35f595b4ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000503-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Найменування скаржника: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЗДРАВО»
Код згідно ЄДРПОУ 34603398
04071, м. Київ, вул. Хорива, 39-41, оф. 82
Найменування замовника: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код згідно ЄДРПОУ 02012906
01001, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19
Номер оголошення про проведення
відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що
оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі:
UA-2017-07-17-000503-a
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
CPV: 33190000-8
СКАРГА
щодо встановлення Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
дискримінаційних вимог до учасників у тендерній документації
17 липня 2017 року замовник - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі за текстом – Закон) на веб порталі Уповноваженого органу розмістив оголошення за номером у ЦБД UA-2017-07-17-000503-a про проведення процедури закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. 17 липня 2017 року також була оприлюднена тендерна документація замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
ТОВ «ЗДРАВО» має намір прийняти участь у цій процедурі закупівлі за Лотом 4 – «Система моніторингу глибини наркозу» й Лотом 5 – «Стіл операційний» та запропонувати медичне обладнання виробника Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co. Проте, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі у Додатку 2 щодо Лоту 4 та Лоту 5 тендерної документації викладені таким чином, що моделі двох виробників відповідають вимогам тендерній документації Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на закупівлю на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за номером оголошення у ЦБД UA-2017-07-17-000503-a.
Зазначені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі щодо системи моніторингу глибини наркозу та операційного столу містять у собі параметри медичного обладнання, що вказують на конкретних виробників – Aspect Medical Systems, Inc. (Лот 4) та Medifa-Hesse GmbH & Co. KG (Лот 5). Зрозуміло, що будь яке інше обладнання, що буде запропоноване замовнику буде відхилене, окрім обладнання виробництва – Aspect Medical Systems, Inc. Для Лоту 4 та Medifa-Hesse GmbH & Co. KG для Лоту 5.
Сукупність медико-технічних вимог до Лоту 5, що прописані у Додатку 2 тендерної документації замовника вказують на конкретну модель операційного стола: MAT 5000 модель 505220 виробника Medifa-Hesse GmbH & Co. KG, що підтверджується інструкцієй користувача на операційні сстоли MAT 5000 (далі – Інструкція), що надається у додатках до скарги:
• 4 колеса з діаметром більше 125 мм - сторінка 18, п. 3.3.9 Інструкції,
• довжина стола не меньше 2160 мм сторінка 18, п. 3.3.9 Інструкції,
• ширина поверхні стола має бути не менше 540 мм, з бічними рейками не менше 600 мм - сторінка 18, п. 3.3.9 Інструкції,
• Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -30/+25 град - сторінка 19, п. 3.3.9 Інструкції,
• Регулювання положення секції для ніг не гірше ніж: -90/+30 град. - сторінка 25, п. 4.4.2 Інструкції.
Медико-технічні вимоги до Лоту 4 тендерної документації замовника містять параметри конкретного обладнання: Монітору глибини наркозу BIS VISTA виробництва – Aspect Medical Systems, Inc. У зв’язку із чим містять дискримінаційний параметр щодо ваги пристрою, який повинен бути не більше 2 кг (Глава 8, п. 1 Інструкції BIS VISTA). Потрібно зазначити, що така вимога не впливає на функціональні можливості для такого обладнання, але не дає змоги прийняти участь у торгах іншим учасників. Просим видалити або замінити значення параметру ваги на не більше 8 кг.
ТОВ «ЗДРАВО» має намір запропонувати обладнання, що належним чином зареєстроване на території України, відповідає усім міжнародним та національним стандартам, є не гіршим та економічним за операційні столи виробництва Medifa-Hesse GmbH & Co. KG та системи моніторингу глибини наркозу виробника Aspect Medical Systems, Inc.
Нагадуємо, що принципами публічних закупівель є передусім недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, згідно ч. 1 ст. 3 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Просимо зобов’язати усунути будь-які дискримінаційні умови та привести тендерну документацію Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на закупівлю на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за номером оголошення у ЦБД UA-2017-07-17-000503-a, у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення змін до неї, зокрема, Додатку 2, та викласти технічні вимоги наступним чином:
ЛОТ 4 СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ ГЛИБИНИ НАРКОЗУ
№ п. Дискримінаційні технічні вимоги, встановлені Додатком 2 щодо Лоту 4 тендерної документації,
(технічний документ/інформація, яким підтверджується параметр) Параметр предмету закупівлі з урахуванням змін,
(обґрунтування)
2. Вага пристрою – не більше 2 кг
(Глава 8, п. 1 Інструкції BIS VISTA) Вага пристрою – не більше 8 кг
(не впливає на функціональні можливості для системи моніторингу глибини наркозу, вказує на особливість конкретного параметру виробника Aspect Medical Systems, Inc. )
ЛОТОМ 5 – СТІЛ ОПЕРАЦІЙНИЙ
№ п. Дискримінаційні технічні вимоги, встановлені Додатком 2 щодо Лоту 5 тендерної документації,
(технічний документ/інформація, яким підтверджується параметр) Параметр предмету закупівлі з урахуванням змін,
(обґрунтування)
2. Повинен бути мобільний, на 4-х подвійних колесах діаметром не менш, ніж 125 мм, з центральним блокуванням, (сторінка 18, п. 3.3.9 Інструкції) Повинен бути мобільний, на 4-х колесах діаметром не менш, ніж 100 мм, з центральним блокуванням (зменшення діаметру коліс на 2,5 см, як і їх подвійність не вплине на функціональні, мобільні, швидкісні, маневрені можливості операційного столу, такі колеса наявні у виробника Medifa-Hesse GmbH & Co. KG)
5. Довжина стола (з секцією для голови та для ніг) має бути не менше, 2160 мм. (сторінка 18, п. 3.3.9 Інструкції) Довжина стола (з секцією для голови та для ніг) має бути не менше, 2060 мм. (Завищений параметр, що обмежує інших учасників та не впливає на функціональні можливості операційного столу, вказує на особливості параметрів виробника)
6. Ширина поверхні стола має бути не менше 540 мм, з бічними рейками не менше 600 мм(сторінка 18, п. 3.3.9 Інструкції) Ширина поверхні стола має бути не менше 520 мм, з бічними рейками не менше 590 мм. (різниця у 2 см та 1 см відповідно - не впливає на функціональні можливості операційного столу)
10. Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -30/+25 град. (сторінка 19, п. 3.3.9 Інструкції) Регулювання положення Тренделенбурга/зворотного Тренделенбурга не гірше ніж: -25/+25 град. (-5 градусів не обмежить регулювання положення або функціональні можливості, лише , обмежує учасників, вказує на особливості параметрів виробника Medifa-Hesse GmbH & Co. KG)
14. Регулювання положення секції для ніг не гірше ніж: -90/+30 град. (сторінка 25, п. 3.3.9 Інструкції) Регулювання положення секції для ніг не гірше ніж: -90/+20 град. (не обмежить функціональні можливості, лише , обмежує учасників, вказує на особливості параметрів виробника Medifa-Hesse GmbH & Co. KG)
Таким чином, тендерна документація замовника Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на закупівлю на закупівлю на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за номером оголошення у ЦБД UA-2017-07-17-000503-a містить дискримінаційні вимоги до учасників, що порушує принципи здійснення закупівель та норми Закону.
Окрім того, потрібно зазначити, що медико-технічні вимоги до предмету закупівлі Додатку 2 щодо вище зазначених лотів тендерної документації повністю співпадають із наявними параметрами операційного столу MAT 5000 модель 505220 виробництва Medifa-Hesse GmbH & Co. KG та монітору глибини наркозу BIS VISTA виробництва – Aspect Medical Systems, Inc. Це підтверджує той факт, що медико-технічні вимоги до Лоту 4 та Лоту 5 виписані під конкретних виробників, що заборонено Законом.
ТОВ «ЗДРАВО» має намір запропонувати обладнання, що є не гіршим та, насамперед, значно економічним за медичне обладнання зазначених виробників. В медичному обладнанні виробництва Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., (офіційним представником на Україні якого є ТОВ «ЗДРАВО»), реалізовані усі можливості для такого обладнання, що є важливим для його ефективного функціонування або використання у медичній практиці за більш доступною ціною.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Згідно ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, тому
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації) та привести тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за номером оголошення у ЦБД UA-2017-07-17-000503-a у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Плата за подання скарги;
2. Оголошення замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
3. Додаток 2 до тендерної документації замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
4. Інструкція користувача на операційний стіл MAT 5000.
5. Інструкція BIS VISTA.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оплата скарги.pdf 12.08.2017 11:37
- Скарга.pdf 12.08.2017 11:37
- Оголошення.pdf 12.08.2017 11:37
- Ігструкція на монітор BIS Vista.pdf 12.08.2017 11:37
- Інструкція користувача на операційний стіл MAT.pdf 12.08.2017 11:37
- Додаток 2 _Технічні вимоги_.PDF 12.08.2017 11:37
- Рішення від 15.08.2017 № 5532 + Лист Замовнику.pdf 16.08.2017 18:34
- Рішення віл 01.09.2017 № 6050.pdf 01.09.2017 17:56
- Лист від 22.08.2017 номер 061-9077.05.04.PDF 22.08.2017 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2017 11:38
Опис причини скасування:
Вих. № 451/1
Дата 28 серпня 2017 року
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Найменування скаржника, який подає заяву: Товариство з о
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.08.2017 13:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.09.2017 17:57