-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
КВР меблі, внутрішнє оздоблення, вікна ЦМК
1.Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м.Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (КВР меблі, внутрішнє оздоблення, вікна ЦМК).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9.6.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 197 449,09 грн. (шість мільйонів сто дев`яносто сім тисяч чотириста сорок дев’ять грн. 09 коп.)зПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021року (до 31.12.2021).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.11.2021 18:00.11.Умови оплати: відповідно до умов Договору.12.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 185 922,00 грн. (сто вісімдесят п’ять тисяч дев`ятсот двадцять дві грн. 00 коп.).14.Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15.Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч.3 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 23.11.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 61 974,00 грн.(шістдесят одна тисяча дев`ятсот сімдесят чотири грн. 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
мін. крок: 1% або 61 974.00 UAH
Вимога
Документів не завантажено.
Скарга на рішення Замовника
- Скарга в АМКУ _UA-2021-06-16-002364-a_Авитонс.pdf 06.12.2021 16:38
- рішення від 09.12.2021 № 27331.pdf 09.12.2021 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2021 № 27714.pdf 16.12.2021 16:27
- рішення від 15.12.2021 № 27714.pdf 20.12.2021 12:48
- 386-21_Протокол_Скарга.docx 14.12.2021 09:06
- відомості з реєстру з перекладом.docx 14.12.2021 09:06
- відомості з реєстру.pdf 14.12.2021 09:07
- відхилення 1.docx 14.12.2021 09:07
- Пояснення по суті Скарги_.docx 14.12.2021 09:07
- Протокол оцінки.docx 14.12.2021 09:07
- протокол+пояснення.pdf 16.12.2021 15:35
- ПОВ відміна.docx 22.12.2021 10:30
- Протокол оцінки.docx 22.12.2021 10:30