-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тіньових навісів в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №175 Деснянського району міста Києва, вул. Радистів, 61
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2021 15:27 - 28.10.2021 15:32
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога скасувати неправомірне рішення Замовника
Номер:
100db4d6d97b49cc90e8ad01076fb9af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-22-010279-b.b1
Назва:
Вимога скасувати неправомірне рішення Замовника
Вимога:
«10» листопада 2021 р. управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 249 від 10.11.2021 р. (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» (далі – Учасник-3) визначено переможцем.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ОЛІМП ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Учасник-1/Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-3 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В підпункті 7 пункту 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) міститься вимога про надання в тому числі наступних документів:
«7. Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1, а саме згідно наступних актів:
- Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15;
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98;
- Правила експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01;
- Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13;
- Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07;
- Загальний курс з охорони праці.»
Учасник-3 надав у складі документів своєї пропозиції копії протоколів перевірки знань з охорони праці працівників, які зазначені у довідці відповідно до форми 2 Додатку 1.
Однак, Учасником-3 на порушення вищезазначених умов НЕ надано у складі документів пропозиції копії посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1.
На підставі вищезазначеного, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Звертаю увагу Замовника на той факт, що ненадання Скаржником посвідчень працівників було однією з підстав відхилення пропозиції Скаржника.
За таких обставин прослідковується очевидне порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону:
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
2. В підпункті 17 пункту 11 Оголошення міститься вимога про надання в тому числі наступних документів:
«17. Кошторисна документація (пропечатана та підписана Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, подається додатково у форматі .doc), у складі:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на проведення експертизи проектно-кошторисної документації та здійснення технагляду службою Замовника (1,5%))
- Договірна ціна (з урахуванням вартості використаної електроенергії та води, яку Учасник відшкодовує Замовнику);
- Дефектний акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.»
Учасник-3 надав у складі документів своєї пропозиції кошторисні документи в папці «Кошторис».
Однак, Учасником-3 на порушення вищезазначених умов надано у складі кошторисних документів:
-Договірну ціну – БЕЗ урахування вартості використаної електроенергії та води, яку Учасник відшкодовує Замовнику;
-Відомість ресурсів – БЕЗ посилання на постачальника.
На підставі вищезазначеного, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Звертаю увагу Замовника на той факт, що надання вищезазначених документів (договірної ціни і відомості ресурсів) без зазначення у них відповідної інформації було однією з підстав відхилення пропозиції Скаржника.
За таких обставин прослідковується очевидне порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону:
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
3. В наданій Учасником-3 у складі документів пропозиції договірній ціні (файл «r_92_ДЦ_ДЦ») зазначена договірна ціна 399 278,42 грн., а в зведеному кошторисному розрахунку (файл «r_92_ДЦ_ССР») – зазначена ціна 408 973,45 грн.
Отже, в наданих Учасником-3 кошторисних документах наявне розходження між ціною, зазначеною в договірній ціні, та ціною, зазначеною в зведеному кошторисному розрахунку. Це вказує на невірність здійснених Учасником-3 розрахунків і, як наслідок, невідповідність наданих Учасником-3 кошторисних документів вимогам Оголошення.
На підставі вищезазначеного, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув пропозицію Учасника-3 з дотриманням норм чинного законодавства, Учасника-3 було б відхилено, і закупівля була б автоматично відмінена згідно п. 1 ч. 18 ст. 14 Закону. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-3 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Скасувати рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» у процедурі закупівлі Капітальний ремонт тіньових навісів в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №175 Деснянського району міста Києва, вул. Радистів, 61- код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6 № у Prozorro: UA-2021-10-22-010279-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 11.11.2021 20:08
Дата подачі:
11.11.2021 20:08
Опис причини скасування:
Скасування подання вимоги.
Дата скасування:
12.11.2021 10:56