• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тіньових навісів в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №175 Деснянського району міста Києва, вул. Радистів, 61

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 22.10.2021 15:27 - 28.10.2021 15:32
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога скасувати неправомірне рішення Замовника

Номер: 100db4d6d97b49cc90e8ad01076fb9af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-22-010279-b.b1
Назва: Вимога скасувати неправомірне рішення Замовника
Вимога:
«10» листопада 2021 р. управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 249 від 10.11.2021 р. (далі – Протокол). Згідно даного Протоколу ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» (далі – Учасник-3) визначено переможцем. Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ОЛІМП ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Учасник-1/Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-3 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. В підпункті 7 пункту 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) міститься вимога про надання в тому числі наступних документів: «7. Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1, а саме згідно наступних актів: - Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15; - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98; - Правила експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - Загальний курс з охорони праці.» Учасник-3 надав у складі документів своєї пропозиції копії протоколів перевірки знань з охорони праці працівників, які зазначені у довідці відповідно до форми 2 Додатку 1. Однак, Учасником-3 на порушення вищезазначених умов НЕ надано у складі документів пропозиції копії посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1. На підставі вищезазначеного, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаю увагу Замовника на той факт, що ненадання Скаржником посвідчень працівників було однією з підстав відхилення пропозиції Скаржника. За таких обставин прослідковується очевидне порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону: -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. 2. В підпункті 17 пункту 11 Оголошення міститься вимога про надання в тому числі наступних документів: «17. Кошторисна документація (пропечатана та підписана Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, подається додатково у форматі .doc), у складі: - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на проведення експертизи проектно-кошторисної документації та здійснення технагляду службою Замовника (1,5%)) - Договірна ціна (з урахуванням вартості використаної електроенергії та води, яку Учасник відшкодовує Замовнику); - Дефектний акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.» Учасник-3 надав у складі документів своєї пропозиції кошторисні документи в папці «Кошторис». Однак, Учасником-3 на порушення вищезазначених умов надано у складі кошторисних документів: -Договірну ціну – БЕЗ урахування вартості використаної електроенергії та води, яку Учасник відшкодовує Замовнику; -Відомість ресурсів – БЕЗ посилання на постачальника. На підставі вищезазначеного, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Звертаю увагу Замовника на той факт, що надання вищезазначених документів (договірної ціни і відомості ресурсів) без зазначення у них відповідної інформації було однією з підстав відхилення пропозиції Скаржника. За таких обставин прослідковується очевидне порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону: -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. 3. В наданій Учасником-3 у складі документів пропозиції договірній ціні (файл «r_92_ДЦ_ДЦ») зазначена договірна ціна 399 278,42 грн., а в зведеному кошторисному розрахунку (файл «r_92_ДЦ_ССР») – зазначена ціна 408 973,45 грн. Отже, в наданих Учасником-3 кошторисних документах наявне розходження між ціною, зазначеною в договірній ціні, та ціною, зазначеною в зведеному кошторисному розрахунку. Це вказує на невірність здійснених Учасником-3 розрахунків і, як наслідок, невідповідність наданих Учасником-3 кошторисних документів вимогам Оголошення. На підставі вищезазначеного, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув пропозицію Учасника-3 з дотриманням норм чинного законодавства, Учасника-3 було б відхилено, і закупівля була б автоматично відмінена згідно п. 1 ч. 18 ст. 14 Закону. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника. Рішення Замовника про визначення переможцем Учасника-3 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: -добросовісна конкуренція серед учасників; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Скасувати рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» у процедурі закупівлі Капітальний ремонт тіньових навісів в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №175 Деснянського району міста Києва, вул. Радистів, 61- код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6 № у Prozorro: UA-2021-10-22-010279-b.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Скасування подання вимоги.
Дата скасування: 12.11.2021 10:56