• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання проектних робіт по реконструкції благоустрою території на розі вулиць Армійської та Житомирської в смт. Гуйва Житомирського району

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 22.10.2021 14:34 - 28.10.2021 09:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА по порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційній вимог тендерній документації

Номер: 7c747db3e4f645798cfe0ab9078078f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-22-008715-b.b2
Назва: ВИМОГА по порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційній вимог тендерній документації
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (посилання на оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-22-008715-b, ідентифікатор закупівлі у ЦБД: UA-2021-10-22-008715-b). Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно оголошення (далі – Оголошення) подати тендерну пропозицію. За результатами вивчення Оголошення було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме: 1. Згідно з вимогами розділу 7 «Інструкція з підготовки пропозиції», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.1. Для підтвердження відповідності вимогам замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції: довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки обов’язково надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтва про підвищення кваліфікації, трудові книжки працівників (достатньо першої та останньої сторінок) зазначених в довідці. Учасник повинен мати в штаті працівників сертифікованих за наступними напрямами: - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; - технічного обстеження будівель і споруд; - інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці». Дана вимога є такою, що порушує вимоги Закону, порушує права ТОВ «АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН» та призводить, у результаті, до обмеження конкуренції з огляду на наступне. Замовник передбачив такі кваліфікаційні вимоги, відповідно до яких у закупівлі зможе прийняти участь виключно Учасник, який має офіційно працевлаштованих (в штаті) спеціалістів у сферах: - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; - технічного обстеження будівель і споруд; - інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці. Вказане свідчить про те, що Замовник встановив кваліфікаційні вимоги під конкретного Учасника, який має у штаті одночасно відповідних спеціалістів - проектантів із відповідними документами (кваліфікаційний сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації), що призводить до дискримінації Учасників та обмеження конкуренції. Таким чином Учасник, який не має одночасно у штаті даних спеціалістів із відповідними підтверджуючими документами із досвідом роботи у відповідній галузі та залучає до виконання робіт спеціалістів відповідної кваліфікації на підставі договорів цивільно-правового характеру та цивільно-трудових угодах (що не заборонено діючим національним законодавством), не зможе прийняти участь у зазначеній закупівлі, оскільки не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником. Окрім того, вимога, щодо наявності в штаті «інженера з охорони праці» стосується стадії безпосередньої реалізації проекту та виконання робіт, тобто для координації здійснення підрядниками контролю за дотриманням встановлених вимог з охорони праці під час виконання робіт. Зазначаємо, що жодним законодавчим актом не зобов’язано проектанта мати у штаті сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), а в частині розробки проектної документації «інженера з охорони праці» – не є окремим виконавцем проектних робіт. 2. Згідно з вимогами розділу 7 «Інструкція з підготовки пропозиції» «Надати документи, які підтверджують, страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності відповідальних виконавців, що зазначені в п. 2». Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996р. Даний вид страхування є добровільним і не може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим, які виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно – правовим актом як обов’язковий. Як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа – гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність. На підставі вищезазначеного просимо привести Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до діючого законодавства та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, відповідно Вашої вимоги внесли зміни до оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА по порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційній вимог тендерній документації

Номер: b9ec59faddc14e9db227782e8395161d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-22-008715-b.b1
Назва: ВИМОГА по порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційній вимог тендерній документації
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (посилання на оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-22-008715-b, ідентифікатор закупівлі у ЦБД: UA-2021-10-22-008715-b). Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно оголошення (далі – Оголошення) подати тендерну пропозицію. За результатами вивчення Оголошення було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме: 1. Згідно з вимогами розділу 7 «Інструкція з підготовки пропозиції», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.1. Для підтвердження відповідності вимогам замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції: довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки обов’язково надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, кваліфікаційні сертифікати, свідоцтва про підвищення кваліфікації, трудові книжки працівників (достатньо першої та останньої сторінок) зазначених в довідці. Учасник повинен мати в штаті працівників сертифікованих за наступними напрямами: - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; - технічного обстеження будівель і споруд; - інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці». Дана вимога є такою, що порушує вимоги Закону, порушує права ТОВ «АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН» та призводить, у результаті, до обмеження конкуренції з огляду на наступне. Замовник передбачив такі кваліфікаційні вимоги, відповідно до яких у закупівлі зможе прийняти участь виключно Учасник, який має офіційно працевлаштованих (в штаті) спеціалістів у сферах: - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; - технічного обстеження будівель і споруд; - інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці. Вказане свідчить про те, що Замовник встановив кваліфікаційні вимоги під конкретного Учасника, який має у штаті одночасно відповідних спеціалістів - проектантів із відповідними документами (кваліфікаційний сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації), що призводить до дискримінації Учасників та обмеження конкуренції. Таким чином Учасник, який не має одночасно у штаті даних спеціалістів із відповідними підтверджуючими документами із досвідом роботи у відповідній галузі та залучає до виконання робіт спеціалістів відповідної кваліфікації на підставі договорів цивільно-правового характеру та цивільно-трудових угодах (що не заборонено діючим національним законодавством), не зможе прийняти участь у зазначеній закупівлі, оскільки не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником. Окрім того, вимога, щодо наявності в штаті «інженера з охорони праці» стосується стадії безпосередньої реалізації проекту та виконання робіт, тобто для координації здійснення підрядниками контролю за дотриманням встановлених вимог з охорони праці під час виконання робіт. Зазначаємо, що жодним законодавчим актом не зобов’язано проектанта мати у штаті сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), а в частині розробки проектної документації «інженера з охорони праці» – не є окремим виконавцем проектних робіт. 2. Згідно з вимогами розділу 7 «Інструкція з підготовки пропозиції» «Надати документи, які підтверджують, страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності відповідальних виконавців, що зазначені в п. 2». Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996р. Даний вид страхування є добровільним і не може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим, які виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно – правовим актом як обов’язковий. Як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа – гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність. На підставі вищезазначеного просимо привести Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до діючого законодавства та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: дублювання, у звязку з проблемами завантаження на майданчик
Дата скасування: 26.10.2021 11:39